Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasa ninjaZamiast tylko ninja mieć zmienjszoną grawitacje ma każdy gracz

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 FreeFrag

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Rafal
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 05.07.2011 18:47

Jak zrobić żeby tylko ninja miała większą grawitacje a nie każdy gracz na serwie, Po dodaniu klasy ninja ma normalną grawitacje a każdy ma większą

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <fakemeta>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc na nozu, zmniejszona grawitacja, ";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, GREEN, "Klasa Ninja ");
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
	ma_klase[id] = true;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}
	

public ResetHUD(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}

public CurWeapon(id)
{
	if(!ma_klase[id])
		return;
		
	if(read_data(2) == CSW_KNIFE)
	{
		set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 40);
		return;
	}
	
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
}

  • +
  • -
  • 0

#2 ZaKlAdNiK.

    Początkujący

  • Zbanowany

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:15
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Świdnica ZdolnyŚląsk
Offline

Napisano 05.07.2011 21:55

Masz . Działa na 100% . Dołączona grafikaZałączony plik  codclass_ninja.sma   1,48 KB  85 Ilość pobrań
  codclass_ninja.amxx

Załączony plik  codclass_ninja.amxx   7,17 KB  20 Ilość pobrań



#3 FreeFrag

    Nowy

  • Autor tematu
  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:3
  • Imię:Rafal
  • Lokalizacja:Lublin
Offline

Napisano 06.07.2011 09:09

Dzięki wielkie jeszcze jak bym wiedział jak dać karme. to bym ci dał

Działa temat do zamknięcia
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych