Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Plik inc

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 04.07.2011 22:21

Cześć... Czytałem kilka razy ten temat: Natywy - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Doszedłem do wniosku, że kompletnie go nie ogarniam :F
Więc mam taką ogromną prośbę: czy ktoś mógłby mi utworzyć plik *.inc w taki sposób, by móc wpływać na następujące zmienne:
ilosc_apteczek_gracza[id]
ilosc_min_gracza[id]
ilosc_rakiet_gracza[id]
Tak ogólnie to da radę coś takiego zrobić? Sma odpowiednich klas z tymi zmiennymi niżej...

Z góry dziękuje geniuszowi, który się tego podejmie :D

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 steez

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 9
Nowy

  • Postów:120
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:Nowa Sól
Offline

Napisano 04.07.2011 23:21

OMG... Ludzie wszytko chcą gotowe, przeczytaj z 10 razy i sam zrobisz. Jak się uczyłeś czytać to też chciałeś, żeby ktos za Ciebie sie nauczył ? Tak samo jest z tym.
  • +
  • -
  • 0

#3 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 05.07.2011 01:29

Nie jest nic trudnego. Rejestrujesz bibliotekę w odpowiednich pluginach, potem dodajesz funkcję natywne i przygotowywujesz pliczek. inc i gotowe.
Wszystko jest tam ładnie opisane, wystarczy czytać ze zrozumieniem...
  • +
  • -
  • 0

#4 Jak się nazwać

    Wszechmogący

  • Power User

Reputacja: 169
Profesjonalista

  • Postów:617
  • Imię:a
  • Lokalizacja:a
Offline

Napisano 05.07.2011 08:00

To są jedne z najprostrzych natyvów.
Łap
W pluginie wpływającym ma być
#include <rma>
plik rma wrzucasz do scripting/include
Mam nadzieję że pomogłem

Załączone pliki


Użytkownik Jak się nazwać edytował ten post 05.07.2011 08:19

  • +
  • -
  • 2
Pisze na zamówienie statystyki pod nvault. GG: 15600964

#5 BliBs_Pl

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 91
Zaawansowany

  • Postów:365
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Pisz
Offline

Napisano 05.07.2011 09:32

Tylko wiesz że funcje:
ilosc_apteczek_gracza[id]
ilosc_min_gracza[id]
ilosc_rakiet_gracza[id]
Deklaruje się w .sma np. ilosc_rakiet_gracza[id] = 2;
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych