#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <hamsandwich> #define PLUGIN "runda" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "AmD" new rounds, hudhandler public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1) register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End") register_event("TextMsg","restart_roundsnum","a","2&#Game_C"/*,"2&#Game_w"*/) hudhandler = CreateHudSyncObj() } public round_end() { rounds ++ } public restart_roundsnum() { rounds = 0 } public client_spawn(id) { set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0) ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds) }
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Przerobienie sma licznik rund
Temat rozp.
manipers
, 02.07.2011 11:55
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 02.07.2011 11:55
Witam. Dalo by się jakoś przerobić ten plugin żeby nie resetowalo rund po zmianie mapy tylko żeby resetowalo po wpisaniu komendy reset przez Admina ??
#2
Napisano 02.07.2011 19:14
Kilka prac nad jakimi pracowałem z braku czasu.
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
Deathrun times 100%
Points System (integracja z IP.Borad) 100%
Admins Manager 100%
Ghost/FD dla Jailbreak 100%
Zombies Ownage 30%
#3
Napisano 02.07.2011 19:45
No to jeżeli mają się resetować z ręki admina, ale nie mają się przenosić na następną mapę to tak:
Wystarczy wpisać na chacie /reset
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"
new rounds, hudhandler
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
register_clcmd("restart_roundsnum", "say /reset", ADMIN_IMMUNITY)
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public round_end()
{
rounds ++
}
public restart_roundsnum(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
rounds = 0
}
public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)
ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}
Wystarczy wpisać na chacie /reset
Użytkownik sebuli edytował ten post 02.07.2011 19:47
#4
Napisano 02.07.2011 19:57
zaraz sprawdzę
Dodano 02 lipiec 2011 - 20:06:
teraz plugin nie dziala
Dodano 02 lipiec 2011 - 20:06:
teraz plugin nie dziala
#5
Napisano 02.07.2011 20:22
Sorry teraz, bo pomyliłem miejsca w rejestracji komendy
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "runda"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "AmD"
new rounds, hudhandler
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "client_spawn", 1)
register_logevent("round_end", 2, "1=Round_End")
register_clcmd("say /reset", "restart_roundsnum", ADMIN_IMMUNITY)
hudhandler = CreateHudSyncObj()
}
public round_end()
{
rounds ++
}
public restart_roundsnum(id, level, cid)
{
if(!cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
rounds = 0
}
public client_spawn(id)
{
set_hudmessage(random_num(0,255), random_num(0,255), random_num(0,255), -1.0, 0.3, 2, 0.5, 5.0)
ShowSyncHudMsg(id, hudhandler, "= Rozpoczyna sie Runda %d =", rounds)
}
#6
Napisano 03.07.2011 08:25
A da się zrobić tak żeby jeszcze na początku pisalo że Rozpoczyna się runda 1 bo mi pisze po zmianie mapy ze rozpoczyna sie runda 0
Dodano 03 lipiec 2011 - 08:44:
ok juz sobie poradziłem można zamknąc i sebuli dostaje +
Dodano 03 lipiec 2011 - 08:44:
ok juz sobie poradziłem można zamknąc i sebuli dostaje +
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych