Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Prośba o dodanie broni


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Remix

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Wiesiek !!
  • Lokalizacja:S-ki
Offline

Napisano 18.02.2011 16:51

Prosiłbym o dodanie klasie w załączniku broni AK47, i podanie od razu pliku *.amxx

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 18.02.2011 16:56

Masz. Skompiluj sobie to sam, trochę samodzielności. I mała rada - kompiluj lokalnie, a nie przez web compiler. (Zanim spytasz, o co chodzi odsyłam się do działu Scripting -> Tutoriale)

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#3 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 18.02.2011 16:57

/* Plugin generated by AMXX-Studio */



#include <amxmodx>

#include <codmod>

#include <engine>

#include <colorchat>

#include <hamsandwich>



new const nazwa[] = "Ninja";

new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE,CSW_AK47;

new const zdrowie = 40;

new const kondycja = 30;

new const inteligencja = 0;

new const wytrzymalosc = 0;



new bool:ma_klase[33];



public plugin_init() {

	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

	

	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");

	RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");

}



public cod_class_enabled(id)

{

        ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat

        if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA

        {

                ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 

                return COD_STOP;

        }

        ma_klase[id] = true;

        return COD_CONTINUE;

}



public cod_class_disabled(id)

{

	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);

	entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

	ma_klase[id] = false;

}



public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)

{

	if(!is_user_connected(idattacker))

		return HAM_IGNORED;

	

	if(!ma_klase[idattacker])

		return HAM_IGNORED;

		

	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)

		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

		

	return HAM_IGNORED;

}



public ResetHUD(id)

{

	if(ma_klase[id])

		entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 400.0/800.0);

}


  • +
  • -
  • 0

#4 Remix

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:18
  • Imię:Wiesiek !!
  • Lokalizacja:S-ki
Offline

Napisano 18.02.2011 17:00

Ok wszystko śmiga bez zarzutu :)
  • +
  • -
  • 0

#5 MaGeX

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:102
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:Lębork
Offline

Napisano 18.02.2011 17:12

No to jak śmiga może być plusami poraczył co?
  • +
  • -
  • 0

#6 ptk.

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 31
Życzliwy

  • Postów:248
  • GG:
  • Imię:Patryk
  • Lokalizacja:PL
Offline

Napisano 18.02.2011 18:03

No to jak śmiga może być plusami poraczył co?


i za takie zachowanie nie dał bym plusa <_< żenada...

#7 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 18.02.2011 21:59

Należy informować o błędach.

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE,CSW_AK47;


Źle, tak ma być.

new const bronie = 1<<CSW_KNIFE | 1<<CSW_AK47;

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 18.02.2011 22:00

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych