Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Defusion kit dla CT

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Vanquish

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2011 19:26

Witam.
Chcę aby każdy CT miał defusion kit niezależnie od klasy.
Czy trzeba przerabiać wszystkie klasy?
Posiadam amx_super, wiem jak rozdawać bronie i def kit też ale czy da się jakoś ustawić żeby cały czas ten plugin rozdawał def kit CT np. wklejając komendę do amxx.cfg?
Proszę o pomoc.

Użytkownik Vanquish edytował ten post 17.02.2011 19:27

  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 17.02.2011 20:28

Spróbuj tak. W publicu Odrodzenie (w QTM_CodMod.sma), po DajBronie, dodaj to:
if(get_user_team(id) == 2)
give_item(id, "item_thighpack")

  • +
  • -
  • 0

#3 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 17.02.2011 20:34

Undefined symbol give_item :>
  • +
  • -
  • 0

#4 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2011 20:37

Niestety, kompilator tak mi odpowiada:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

QTM_CodMod.sma(271) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(272) : error 017: undefined symbol "give_item"
QTM_CodMod.sma(274) : warning 217: loose indentation

1 Error.
Could not locate output file QTM_CodMod.amxx (compile failed).

A to jest ten fragment public Odrodzenie:
public Odrodzenie(id)
{	
	if(!task_exists(id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE))
		set_task(0.1, "PokazInformacje", id+ZADANIE_POKAZ_INFORMACJE, _, _, "b");
	
	if(nowa_klasa_gracza[id])
		UstawNowaKlase(id);
	
	if(!klasa_gracza[id])
	{
		WybierzKlase(id);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	DajBronie(id);
        if(get_user_team(id) == 2)
        give_item(id, "item_thighpack") 

	ZastosujAtrybuty(id);
	
	if(punkty_gracza[id] > 0)
		PrzydzielPunkty(id);
             

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#5 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 17.02.2011 20:39

To dopisz na początku:
#include <fun>

  • +
  • -
  • 0

#6 Vanquish

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:58
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 17.02.2011 21:26

Plugin się skompilował, ale zaszły pewne problemy z tym pluginem niektóre opcje nie działały i sklep też nie działał, gracze się skarżyli że roz***alem COD-a :)
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych