Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie odnośnie pluginu /daj


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 PablooS

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 15.02.2011 13:24

Mam serwer diablo moda ale są nowe klasy i nowe itemy.
Na jakiej zasadzie się dodaje itemy do pluginu /daj?
Bo jak otwieram plik .sma to widzę że są tam itemy ale ten plugin u mnie nie będzie działał jak należy kiedy na serwie są 121 itemy :)

Proszę więc o opis jak dodawać itemy do tego pluginu lub opis jak to działa jeśli nie trzeba tam wpisywać itemów...

Użytkownik PablooS edytował ten post 15.02.2011 13:25

  • +
  • -
  • 0

#2 Jagoda

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 59
Pomocny

  • Postów:112
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kuba
  • Lokalizacja:Siedlce
Offline

Napisano 17.02.2011 08:24

Itemów się nie dodaje co najwyżej moce tu masz przykład:
znajdz

player_b_mine[id2] = player_b_mine[id]

dodaj pod

nowa_moc[id2] = nowa_moc[id]

To by było na tyle

#3 PablooS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 17.02.2011 14:36

A w diablo modzie te moce nazwane są tak samo?
Bo chciałbym zrobić ten plugin /daj dla mojego diablo który jest zmieniony trochę.
  • +
  • -
  • 0

#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 17.02.2011 15:10

pokaż te nowe itemy (możesz usuąć nazwy)

#5 PablooS

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:29
  • Lokalizacja:Katowice
Offline

Napisano 20.02.2011 15:47

Przykładowy pierwszy lepszy:
case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}
\

To moc jest tutaj ta:
player_b_damage[id] = random_num(1,3)

Czy coś innego?

Dodano 20 luty 2011 - 16:24:

Przykładowy pierwszy lepszy:

case 1:
		{
			player_item_name[id] = "Bronze Amplifier"
			player_item_id[id] = rannum
			player_b_damage[id] = random_num(1,3)
			show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: dodaje obrazenia +%i",player_item_name[id],player_b_damage[id])
		}
\

To moc jest tutaj ta:
player_b_damage[id] = random_num(1,3)

Czy coś innego?


I jeszcze gdzie to dodać w pluginie /daj?

Użytkownik PablooS edytował ten post 20.02.2011 15:48

  • +
  • -
  • 0

#6 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 22.02.2011 22:13

można close :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych