Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Wszystko o Amxx/Sma pisaniu pluginów..


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wiru

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 11.02.2011 22:15

Witam szukam WSZYSTKICH tematów odnośnie pisania pluginów xD wiem wiele a więc teraz nadszedl czas coś napisac :) na mój 1 cel idzie "własne menu" Kod podam niżej xD
proszę wszystkich którzy mogą mi pomóc o pisanie w tym temacie na PW i na GG/6098454 wszystkie tematy od prościzny do zaawansowanych tematów
ps: czy istnieje coś takiego jak spis komend o co chodzi chodzi o:
"menu_additem"
"show_motd" wszystkie te komędy z opisem co robią :) by ło by miło :) napisałem 2 kody sma :)co do menu

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krecik"



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menulist", "menu")

// Add your code here...
}

//funkcja otwierajaca menu
//funkcja otwierajaca menu
public menu(id)
{
//pierw trzeba stworzyc i nazwac jakos menu
new menu = menu_create("rMenu By @Krecik", "wybieranie")
// pierwszy parametr to nazwa menu
// drugi parametr to obsluga menu

// teraz trzeba stworzyc wybor w menu
menu_additem(menu, "wAdmin Zone", "1", ADMIN_BAN) // tylko admin bedzie mogl to wybrac, dla graczy bedzie niedostepne, beda to widziec, ale nie beda mogli wybrac
menu_additem(menu, "wOgulne Zasady", "2", 0)
menu_additem(menu, "wAdmini", "3", 0)
menu_additem(menu, "wForum", "4", 0)
menu_additem(menu, "wMapy", "5", 0)
menu_additem(menu, "wBuy Zone", "6", 0)


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

// teraz wyswietlanie menu
menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
// funkcja do wychodzenia (EXIT) z menu
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
// teraz trzeba dodac zmienne ktore odpowiadaja np za kupno czegos, czy wyswietlenie tekstu
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "adminzone")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
show_motd(id,"zasady.txt","MOTD")
}
case 3:{
show_motd(id,"admini.txt","MOTD")
}
case 4:{
show_motd(id,"forum.txt","MOTD")
}
case 5:{
show_motd(id,"mapy.txt","MOTD")
}
case 6:{
show_motd(id,"buyzone.txt","MOTD")
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED



//New menu bby krecik zdziszka pieruna xd

register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say adminzone", "menu")

// Add your code here...
}


No i 2 :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Menu poke"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krecik"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menulist" ,"menu_action",0)
}
public menu_action(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz:", "wybor")

menu_additem(menu, "\wOgolne zasady", "1", 0)
menu_additem(menu, "\wAdmini", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wMapy", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wRegulamin", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wBuy Zone", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wAdmin Zone", "6", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
client_cmd(id,"bind ^"f12^" ^"say /menulist^"")
}
public wybor(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)


switch(key)
{
case 1:show_motd(id,"zasady.txt","Zasady:")
case 2:show_motd(id,"admini.txt","Admini:")
case 3:show_motd(id,"mapy.txt","Mapy:")
case 4:show_motd(id,"regulamin.txt","Regulamin:")
case 5:show_motd(id,"buyzone.txt","Buy:")
case 6:client_cmd(id, "say /adminzone")

}
return PLUGIN_CONTINUE
}

//////////////////////////////////////////////////////////////
register_clcmd("say /adminzone" ,"menu_actiona",0)
}
public menu_actiona(id)
{
new menu = menu_create("\rWybierz:", "wybor")

menu_additem(menu, "\wAmxModMenu", "1", 0)
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

menu_display(id, menu, 0)
client_cmd(id,"bind ^"f12^" ^"say /menulist^"")
}
public wybor(id, menu, item)
{

if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)


new key = str_to_num(data)


switch(key)
{

case 1:client_cmd(id, "amxmodmenu")
menu_destroy(menu)

}
return PLUGIN_CONTINUE
}


Według mnie ten 1 lepszy :)
Wymyśliłem jak zrobię rozszezenie menu ale takie hmm byle jakie :(
ta linijka
case 6:client_cmd(id, "say /adminzone")
Przekieruje mnie do innego pluginu sma :) ale ja bym chciał by było to w 1 kodzie :(

A więc proszę o wszystko odnośnie sma jestem w tym nowy i chce się nauczyć czegos nowego :) a te kody jagby ktos wiedział to tez pisac :) za każdą wypowiedz pomagającą daje REPA :)

ps: moglibyście przymknąć oko na linki zewnętrzne??

@edit: przede wszystkim chodzi mi o te komędy/terminy
"menu_additem"
"show_motd"

Pozdrawiam wiru/krecik

Dodano 11 luty 2011 - 22:35:
Dodam że przeróbki spolszczenia robię bez problemu teraz chce coś zrobić sam :) Obecnie wertuje wszystkie znane mi fora odnośnie amxx/pisania plugin'ów

Użytkownik Wiru edytował ten post 11.02.2011 22:19

  • +
  • -
  • 0

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 11.02.2011 22:39

"własne menu"

Tworzenie menu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

"show_motd"

show_motd
  • +
  • -
  • 1

#3 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 11.02.2011 22:40

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X -> Pytania
do
Scripting -> Pytania


#4 Wiru

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.02.2011 09:29

Rep :) nie chodzi mi tylko o
"show_motd"
ale o wszystkie komędy tego typu
  • +
  • -
  • 0

#5 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 12.02.2011 09:34

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
Dokumentacja AMXX.pl - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 1

#6 Wiru

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.02.2011 10:52

Napisałem taki oto kod :)
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krecik"



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menulist", "menu")

// Add your code here...
}

//funkcja otwierajaca menu
//funkcja otwierajaca menu
public menu(id)
{
//pierw trzeba stworzyc i nazwac jakos menu
new menu = menu_create("rMenu By @Krecik", "wybieranie")
// pierwszy parametr to nazwa menu
// drugi parametr to obsluga menu

// teraz trzeba stworzyc wybor w menu
menu_additem(menu, "wAdmin Zone", "1", ADMIN_BAN) // tylko admin bedzie mogl to wybrac, dla graczy bedzie niedostepne, beda to widziec, ale nie beda mogli wybrac
menu_additem(menu, "wOgulne Zasady", "2", 0)
menu_additem(menu, "wAdmini", "3", 0)
menu_additem(menu, "wForum", "4", 0)
menu_additem(menu, "wMapy", "5", 0)
menu_additem(menu, "wBuy Zone", "6", 0)


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

// teraz wyswietlanie menu
menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
// funkcja do wychodzenia (EXIT) z menu
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
// teraz trzeba dodac zmienne ktore odpowiadaja np za kupno czegos, czy wyswietlenie tekstu
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "adminmenu")
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
show_motd(id,"zasady.txt","MOTD")
}
case 3:{
show_motd(id,"admini.txt","MOTD")
}
case 4:{
show_motd(id,"forum.txt","MOTD")
}
case 5:{
show_motd(id,"mapy.txt","MOTD")
}
case 6:{
show_motd(id,"buyzone.txt","MOTD")
}

}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED



register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say adminmenu", "menu")

menu_additem(menu, "rPowrut", "1", 0)
menu_additem(menu, "wAmxModX", "2", ADMIN_BAN)
menu_additem(menu, "wKomędy Amxx", "3", ADMIN_BAN)


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

// teraz wyswietlanie menu
menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}
public Admin(id, menu, item)
{
//funkcja do wychodzenia (EXIT) z menu
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
// teraz trzeba dodac zmienne ktore odpowiadaja np za kupno czegos, czy wyswietlenie tekstu
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz

//New menu bby krecik zdziszka pieruna xd


switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "say /menulist")
}
case 2:{
client_cmd(id, "amxmodmenu")
}
case 3:{
show_motd(id,"amxkomends","MOTD")
}


}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}


ale gdy wpisze "say adminmenu" menu sie nie pojawia Help :(
  • +
  • -
  • 0

#7 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2011 13:24

register_clcmd("say adminmenu", "menu")
  • +
  • -
  • 0

#8 Wiru

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.02.2011 16:32

napisalem coś takiego
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Krecik"



public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_clcmd("say /menulist", "menu")

// Add your code here...
}

//funkcja otwierajaca menu
//funkcja otwierajaca menu
public menu(id)
{
//pierw trzeba stworzyc i nazwac jakos menu
new menu = menu_create("\rMenu By @Krecik", "wybieranie")
// pierwszy parametr to nazwa menu
// drugi parametr to obsluga menu

// teraz trzeba stworzyc wybor w menu
menu_additem(menu, "\wAdmin Zone", "1", ADMIN_BAN) // tylko admin bedzie mogl to wybrac, dla graczy bedzie niedostepne, beda to widziec, ale nie beda mogli wybrac
menu_additem(menu, "\wOgulne Zasady", "2", 0)
menu_additem(menu, "\wAdmini", "3", 0)
menu_additem(menu, "\wForum", "4", 0)
menu_additem(menu, "\wMapy", "5", 0)
menu_additem(menu, "\wBuy Zone", "6", 0)


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

// teraz wyswietlanie menu
menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}

public wybieranie(id, menu, item)
{
// funkcja do wychodzenia (EXIT) z menu
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
// teraz trzeba dodac zmienne ktore odpowiadaja np za kupno czegos, czy wyswietlenie tekstu
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz
switch(key)
{
case 1:{
client_cmd(id, "say /adminmenu")
// menu_destroy(menu)
// return PLUGIN_HANDLED
}
case 2:{
show_motd(id,"zasady.txt","MOTD")
}
case 3:{
show_motd(id,"admini.txt","MOTD")
}
case 4:{
show_motd(id,"forum.txt","MOTD")
}
case 5:{
show_motd(id,"mapy.txt","MOTD")
}
case 6:{
show_motd(id,"buyzone.txt","MOTD")
}

}
menu_destroy(menu)
// return PLUGIN_HANDLED


// register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// register_clcmd("say adminmenu", "menu")
register_clcmd("say /adminmenu", "menu")

new menu = menu_create("\rAdmin Zone", "wybieranie")



menu_additem(menu, "\rPowrut", "10", 0)
menu_additem(menu, "\wAmxModX", "11", ADMIN_BAN)
menu_additem(menu, "\wKomędy Amxx", "12", ADMIN_BAN)


menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL)

// teraz wyswietlanie menu
menu_display(id, menu, 0)
// pierwszy parametr "id" odpowiada za wyswietlenie menu graczowi, ktory wpisal komende na menu
// drugi parametr pokazuje menu
// trzeci parametr - kto może otworzyć menu, jeżeli 0 to wszyscy.
}
public Admin(id, menu, item)
{
//funkcja do wychodzenia (EXIT) z menu
if (item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
// destroy "rozwala menu" czyli wylacza
return PLUGIN_HANDLED
}
// teraz trzeba dodac zmienne ktore odpowiadaja np za kupno czegos, czy wyswietlenie tekstu
new data[6], iName[64]
new acces, callback
menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback)

// dodaje wybor pod klawisze
new key = str_to_num(data)

// teraz ustawiamy co ma wykonywac itp kazdy klawisz

//New menu bby krecik zdziszka pieruna xd


switch(key)
{
case 10:{
client_cmd(id, "say /menulist")
}
case 11:{
client_cmd(id, "amxmodmenu")
}
case 12:{
show_motd(id,"amxkomends","MOTD")
}


}
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

ale nie działa prawidłowo :(klikam 1 raz mnie przekieruje raz nie help!!
  • +
  • -
  • 0

#9 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2011 18:44

Spoiler

  • +
  • -
  • 1

#10 Killerq.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:91
  • Imię:Polskie ;p
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.02.2011 20:28

a tak wogóle
literki typu:
ą, ę ż ź nie pojda ci w pluginie
I Komendy się nie pisze Komędy :D

#11 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 12.02.2011 20:35

jak ma sie dobry edytor to pojda :>
  • +
  • -
  • 1

#12 Wiru

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:54
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Gliwice
Offline

Napisano 12.02.2011 21:21

"DarkGL" +2 rep :) jeszcze tylko nie działa "amxmodmenu" :( ostatni problem xD
  • +
  • -
  • 0

#13 Adminek AMXX.PL

    Admin :)

  • Bot

Reputacja: 156
Profesjonalista

  • Postów:7 492
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.02.2011 13:17

Wiadomość wygenerowana automatycznie


Ten temat został zamknięty przez moderatora.

Powód: Problem rozwiązany (bo co ma "amxmodmenu" do scriptingu)

Jeśli się z tym nie zgadzasz, Dołączona grafika raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.


Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych