Mam problem z dodaniedo tek klasy 1/1 z kosy.
Proszę o pomoc:)
Z góry dzięki
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <fun> #include <colorchat> new const nazwa[] = "Makaraca"; new const opis[] = "Ma natychmiastowe zabicie z noza"; new const bronie = 1<<CSW_KNIFE; new const zdrowie = 200; new const kondycja = 200; new const inteligencja = 0; new const wytrzymalosc = 30; new bool:ma_klase[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1"); register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe"); } public cod_class_enabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 70); ma_klase[id] = true; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public CurWeapon(id) { if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE) { set_task(0.1 ,"ma" ,id) } } public ma(id) { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Dodano 10 luty 2011 - 22:17:
pomoze ktos?