Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z klasami/kompilacja

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Nic Nie Wiem

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:De_dust
Offline

Napisano 09.02.2011 17:49

Mam problem z 5 klasami, gdyż nie chcą mi się kompilować, ale to pewnie wina jakichś błędów w sma, proszę o pomoc.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 ^Grzyboo

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 246
Wszechwidzący

  • Postów:461
  • Imię:Grzyboo
  • Lokalizacja:Tak
Offline

Napisano 09.02.2011 18:15

Masz Cywila, zobacz co masz źle i zrób to sam, nie będziemy za Ciebie wszystkiego robić. Mam nadzieję, że sobie poradzisz.

Jeżeli masz

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


To musisz wcześniej dodać

new bool:ma_klase[33]


Jeżeli masz

	if(damagebits & DMG_BULLET)


To musisz wcześniej dodać

#define DMG_BULLET (1<<1)



No i do ma_klase, też musisz to jakkolwiek określić, czyli dodać:

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

Załączone pliki


Użytkownik ^Grzyboo edytował ten post 09.02.2011 18:16

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych