Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zmienic zadawane obr. z rakiety dla klasy.

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 08.02.2011 21:05

Tak jak w temacie:
cod_inflict_damage(attacker, pid, 55.0, 0.9, ent, (1<<24));


Myślałem, że ta linijka może zmienić tą właściwość, ale się myliłem...
W każdym razie jak zmienię to nie ma różnicy, czy wartość została zmieniona czy nie.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 08.02.2011 21:25

U mnie działa taki sposób, zmieniłem zadawane obrażenia rakiet na 100 i działa.

		cod_inflict_damage(attacker, pid, 100.0, 1.0, ent, (1<<24));

  • +
  • -
  • 0

#3 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 08.02.2011 21:28

U mnie nie działa! Co może być przyczyną? Dodam, że nie działa kod na wyrzucenie broni( aby był sam nóż) - czy ma to jakiś związek? Co mam zrobić ;/

Użytkownik ViHuRa edytował ten post 08.02.2011 21:31

  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 08.02.2011 22:35

Najlepiej zapodaj *.sma
  • +
  • -
  • 0

#5 ViHuRa

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:117
  • GG:
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Legionowo
Offline

Napisano 09.02.2011 18:09

Mam najnowszego cod moda ze strony amxx.pl, klasa napisana na pewno poprawnie, zrobiona na podstawie wsparcia. Może to wina pluginu jakiegoś, ale nie wiem który mógłby coś takiego robić...
Moje plugins.ini zależało by mi nawet na odpowiedzi "nie wiem" wtedy skieruję swoje pytanie na inne fora o tematyce cs.

; AMX Mod X plugins

; Admin Base - Always one has to be activated
std_admin_color_chat.amxx
admin.amxx ; admin base (required for any admin-related)
;admin_sql.amxx ; admin base - SQL version (comment admin.amxx)

; Basic
admincmd.amxx ; basic admin console commands
adminhelp.amxx ; help command for admin console commands
adminslots.amxx ; slot reservation
multilingual.amxx ; Multi-Lingual management

; Menus
menufront.amxx ; front-end for admin menus
cmdmenu.amxx ; command menu (speech, settings)
plmenu.amxx ; players menu (kick, ban, client cmds.)
;telemenu.amxx ; teleport menu (Fun Module required!)
mapsmenu.amxx ; maps menu (vote, changelevel)
pluginmenu.amxx ; Menus for commands/cvars organized by plugin

; Chat / Messages
std_admin_color_chat.amxx
adminchat.amxx ; console chat commands
antiflood.amxx ; prevent clients from chat-flooding the server
scrollmsg.amxx ; displays a scrolling message
imessage.amxx ; displays information messages
adminvote.amxx ; vote commands

; Map related
nextmap.amxx ; displays next map in mapcycle
mapchooser.amxx ; allows to vote for next map
timeleft.amxx ; displays time left on map

; Configuration
pausecfg.amxx ; allows to pause and unpause some plugins
statscfg.amxx ; allows to manage stats plugins via menu and commands

; Counter-Strike
;restmenu.amxx ; restrict weapons menu
statsx.amxx ; stats on death or round end (CSX Module required!)
;miscstats.amxx ; bunch of events announcement for Counter-Strike
;stats_logging.amxx ; weapons stats logging (CSX Module required!)

; Enable to use AMX Mod plugins
;amxmod_compat.amxx ; AMX Mod backwards compatibility layer


; TUTAJ dopisuj samodzielnie zainstalowane pluginy:
c4timer.amxx
do_you_hear.amxx
bulletdamage.amxx
backweapons.amxx
weaponicon.amxx
descriptive_fire_in_the_hole.amxx
wof.amxx
ultimate_sounds.amxx
grenade_trail.amxx
flashbang.amxx
Automaticknifeduel.amxx
join_leave.amxx
ptb.amxx
bomba_explode_sound.amxx
wymuszanie_interpu.amxx
sillyc4.amxx
runplanting.amxx
esp_spec.amxx
adminlisten.amxx
frostnades.amxx
cdr.amxx
afkkisss.amxx
;Allow_round_finish.amxx
amx_ip_zmienne.amxx debug
magic_marker.amxx
amx_ssban.amxx
Map_Spawns_Editor.amxx
hpk_pl.amxx
fireworks2.amxx
ex.interp.amxx
amx_banconfig.amxx
alt_end_round_sounds.amxx
cod_walkfix.amxx
pokazhp.amxx


PS. Mam dużo klas na modzie prawie 50, może być wina tego?
Nie widzę, żadnych problemów z klasami, które posiadałem wcześniej.
  • +
  • -
  • 0
Centrum-Gier.com

#6 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 09.02.2011 22:43

zależało by mi nawet na odpowiedzi "nie wiem"


Więc nie wiem dlaczego Ci to nie działa.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych