Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Inny

POmoc z kompilacją mythology mod

Inny

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 kozix

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 01.02.2011 21:50

Witam proszę o pomoc z mythology mod błąd kompilacji:
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

rpg_mod1.sma(1381) : error 017: undefined symbol "UPG_ICESTAB"
rpg_mod1.sma(1383) : error 017: undefined symbol "UPG_ICESTAB"
rpg_mod1.sma(1384) : error 017: undefined symbol "UPG_ICESTAB"
rpg_mod1.sma(2479) : error 017: undefined symbol "UPG_STEALTH"

4 Errors.
Could not locate output file rpg_mod1.amxx (compile failed).


Załączam plik .sma i proszę o pomoc.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 592
Godlike

  • Postów:2 733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 02.02.2011 08:08

edytowałes cos z tym pluginem ?
jesli nie chcesz zeby było
UPG_ICESTAB
UPG_STEALTH

musisz usunac
    }

    if(g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] && weapon==CSW_KNIFE
    && !(g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK) && (g_p_buttons[attacker] & IN_ATTACK2)){
        if(g_c_ice[id]<10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB]){
            g_c_ice[id] = 10*g_p_upg[attacker][UPG_ICESTAB] + 3
            pev(id, pev_v_angle, g_p_angle[id])
        }

i ten

        case UPG_niewidzialnosc:{
            if(!is_user_alive(id))
                return
            if(g_in_team && g_in_team != g_p_team[id])
                return
            temp = 255-40*g_p_upg[id][UPG_STEALTH]
            if(temp<0)
                temp=0
            set_user_rendering(id, 0, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, temp)
        }

a jesli chcesz zeby to było dopisz po
#define UPG_BHOP 11
#define UPG_STEALTH] 12
#define UPG_ICESTAB 13

masz tu załaczniki bez tego usunełem kompiluje sie normalnie

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 2

If you can dream it, you can do it.


#3 kozix

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 12
Początkujący

  • Postów:98
  • Imię:koza
  • Lokalizacja:kujawy
Offline

Napisano 02.02.2011 09:27

THX wielkie
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Inny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych