Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

dynamit


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 30.01.2011 13:38

elo mam problem dodałem
	sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
	precache_model("models/diablo/dynamite.mdl");
do public plugin_precache()
koniec sma

public cod_perk_enabled(id)
{
	if(player_class[id] = Barbarzynca)
		return PLUGIN_HANDLED
	ma_dynamit[id] = true;
	return PLUGIN_CONTINUE
}

public cod_perk_used(id)
{	
	if(!ma_dynamit[id] || !is_user_alive(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;
		
	static dynamit_gracza[33];
	if(is_valid_ent(dynamit_gracza[id]))
	{
		ma_dynamit[id] = false;
		
		new Float:fOrigin[3];
		entity_get_vector(dynamit_gracza[id], EV_VEC_origin, fOrigin);
	
		new iOrigin[3];
		for(new i=0;i<3;i++)
			iOrigin[i] = floatround(fOrigin[i]);
	
		message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
		write_byte(TE_EXPLOSION);
		write_coord(iOrigin[0]);
		write_coord(iOrigin[1]);
		write_coord(iOrigin[2]);
		write_short(sprite_blast);
		write_byte(32); 
		write_byte(20); 
		write_byte(0);
		message_end();
		
		message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
		write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] );
		write_coord( iOrigin[2] );
		write_coord( iOrigin[0] );
		write_coord( iOrigin[1] + 250 );
		write_coord( iOrigin[2] + 250 );
		write_short( sprite_white );
		write_byte( 0 ); 
		write_byte( 0 ); 
		write_byte( 10 ); 
		write_byte( 10 ); 
		write_byte( 255 ); 
		write_byte( 255 ); 
		write_byte( 100 );
		write_byte( 100 ); 
		write_byte( 128 ); 
		write_byte( 0 ); 
		message_end();
	
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(dynamit_gracza[id], "player", 250.0 , entlist, 32);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (is_user_alive(pid) && get_user_team(id) != get_user_team(pid))
				player_b_damage[id] = random_num(30,60)
		}
		remove_entity(dynamit_gracza[id]);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
		
	dynamit_gracza[id] = create_entity("info_target");
	entity_set_string(dynamit_gracza[id], EV_SZ_classname, "dynamite");
	entity_set_edict(dynamit_gracza[id], EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
	entity_set_origin(dynamit_gracza[id], origin);
	entity_set_int(dynamit_gracza[id], EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
	
	entity_set_model(dynamit_gracza[id], "models/diablo/dynamite.mdl");
	entity_set_size(dynamit_gracza[id], Float:{-16.0,-16.0,0.0}, Float:{16.0,16.0,2.0});
	
	drop_to_floor(dynamit_gracza[id]);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}
gdzieś na początku
new bool:ma_dynamit[33];

new sprite_blast,
     sprite_white;

w client_disconect
	ent = find_ent_by_class(0, "dynamite");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "dynamite");
	}
do itemka dodałem ma_dynamit[id] = true


no i za nic nie działa a model się pobrał przy wejściu plx help :D

#2 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 30.01.2011 21:20

Dodawałeś dynamit z nowego coda,czy starego do diablo? Wrzuć lepiej ze starego,bo nowy ma w ógole jeśli chodzi o moce,to dziwną budowę;/ Mi się udało wgrać ze starego coda dynamit,tylko tworzysz nowa zmienna globalna i dodajesz ja do public check_magic,reszte dodajesz na koniec .sma podmieniasz dynamit_gracza[id] na swoja zmienna...

#3 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 31.01.2011 16:30

podeślesz ten ze starego ?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych