Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

wyrzucanie granatow na malej mapie

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 raxor19

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 29.01.2011 12:14

Wie moze ktos jak zrobic takie cos jak np na mapie cs_wiocha kazda klasa co ma granaty zeby je wyrzucalo i zeby ich nie mozna bylo podniesc.
  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 29.01.2011 12:36

Block He - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 raxor19

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Rakszawa
Offline

Napisano 29.01.2011 12:51

a jak mam:

if(equal(mapa, "cs_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")



Moge zamiast "awp_" dac sobie nazwe mapy? np de_dust2_mini

Dodano 29 styczeń 2011 - 13:54:
zmienilem aim_ na cs_ bo nie chcialem aby he byl dostepny na cs_wiocha to nic to nie dalo, na wiocha dalej mozna
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych