Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Nożownik nie dostaje krowy w next round

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 27.01.2011 19:39

Witam.
Mam taki problem ponieważ dodałem strip_user_weapons do nożownika. Jak się dostanie perk "Sekret Krowy" - który daje M249 to w następnej rundzie jej nie ma, a perk nadal jest wyświetlany.

Nożownik - .SMA:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fun>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Nozownik";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public Spawn(id)
{
if(ma_klase[id])
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
}


Sekret Krowy - .SMA:
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>

#define DMG_BULLET (1<<1)

new const perk_name[] = "Sekret Krowy";
new const perk_desc[] = "Dostajesz krowe i dodatkowe 15 obrazen z niej.";

new bool:ma_perk[33];

public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "Hajto");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_perk_enabled(id)
{
cod_give_weapon(id, CSW_M249);
ma_perk[id] = true;
}

public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_M249);
ma_perk[id] = false;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_perk[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_team(this) != get_user_team(idattacker) && get_user_weapon(idattacker) == CSW_M249 && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}


Pozdrawiam i z góry dziękuję.

Użytkownik V!p3r edytował ten post 27.01.2011 19:40

  • +
  • -
  • 0

#2 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 27.01.2011 20:21

W plugins-codmod.ini zmień:

codperk_sekretkrowy.amxx


Na:

codperk_sekretkrowy.amxx debug




Jeśli nie pomoże, usuń perk całkowicie, zapisz, i wgraj na nowo.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych