Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

401lvl zmniejsza do 1lvla


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.01.2011 01:25

Dodałem w roundstarcie pod tym:
for (new i=0; i < 33; i++){
To:
if(player_lvl[i] == 401) {
        player_lvl[i]-=400
	player_xp[i]=0
	player_point[i] = 0
	player_agility[i] = 0
	player_strength[i] = 0
	player_intelligence[i] = 0
	player_dextery[i] = 0
}
Naturalnie wchodzę z 400 lvl zabijam dostaję 401 bum nowa runda i dalej to samo nie zeruje...Dlaczego?
  • +
  • -
  • 0

#2 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2011 01:38

Pokaż cała funkcję/plugin
  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#3 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2011 11:18

Może zamiast to
player_lvl[i]-=400

Zamien na:
player_lvl[i]=1


#4 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.01.2011 11:29

Pedobear to jedno i to samo pierwsza odejmuję druga ustawia...
Rounstart:
public RoundStart(){
	for (new i=0; i < 33; i++){
if(player_lvl[i] == 401) {
        player_lvl[i]-=400
	player_xp[i]=0
	player_point[i] = 0
	szmaragdy[i]+=500
	player_agility[i] = 0
	ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Twoj lvl to znow pierwszy mimo tego dostales az 500 szmaragdow !")
	player_strength[i] = 0
	player_intelligence[i] = 0
	player_dextery[i] = 0
}
if(player_class[i] == Templariusz) {
    zmiana_skinu[i] = random(2)
    if(zmiana_skinu[i] == 1) {
        changeskin(i,0)
        ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
    }
    else
        changeskin(i,1)
}
else
    zmiana_skinu[i] = 0
		losowe_itemy[i] = 0
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]


		if(player_class[i] == Elf) player_b_przyciaganie[i]=6
		if(player_class[i] == Zielarz) g_haskit[i]=1
		if(player_class[i] == Zabojca) c_vampire[i]= 0
		if(player_class[i] == Zabojca) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Moc wysysania 25 HP zanikla!")
		else g_haskit[i]=0

		uzylem[i] = 0



		golden_bulet[i]=0

		invisible_cast[i]=0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 0

#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 15.01.2011 13:03

for (new i=1; i < 33; i++){
client_print(i,print_chat,"%d",player_lvl[i])
if(player_lvl[i] == 401) {
player_lvl[i]-=1
player_xp[i]=0
player_point[i] = 0
player_agility[i] = 0
player_strength[i] = 0
player_intelligence[i] = 0
player_dextery[i] = 0
}
}

powiedz co ci zwróci na czacie
  • +
  • -
  • 1

#6 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 15.01.2011 22:11

Nie odejmuje...
  • +
  • -
  • 0

#7 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.01.2011 23:04

Nie odejmuje...

(...)
powiedz co ci zwróci na czacie

Pytanie chyba było trochę inne ^^
  • +
  • -
  • 1

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#8 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.01.2011 02:07

Na dobry początek wywala błędy:
Error: Undefined symbol "i" on line 1257
Error: Undefined symbol "i" on line 1258
Error: Undefined symbol "i" on line 1259
Error: Undefined symbol "i" on line 1260
Warning: Expression has no effect on line 1260
Error: Expected token: ";", but found ")" on line 1260
Error: Invalid expression, assumed zero on line 1260
Error: Too many error messages on one line on line 1260

  • +
  • -
  • 0

#9 szczepaneto

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:122
  • Lokalizacja:KrK
Offline

Napisano 16.01.2011 17:00

yyy chodzi o to żeby jak się nabije ten lvl ma Ci zerować ?

#10 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.01.2011 17:54

Naturalnie wchodzę z 400 lvl zabijam dostaję 401 bum nowa runda i dalej to samo nie zeruje...Dlaczego?
To chyba oczywiste że jeżeli nie zeruję to ma zerować tak bym nie zakładał tematu...
  • +
  • -
  • 0

#11 Agent

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 63
Pomocny

  • Postów:195
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 16.01.2011 19:32

Spróbuj tego czy efekt jakiś będzie:
public RoundStart(){
	
new Players[32], playerCount, player;
get_players(Players, playerCount);

for (new i=0; i<playerCount; i++){
player = Players[i];	
if(player_lvl[player] == 401) {
         player_lvl[player]-=400
	player_xp[player]=0
	player_point[player] = 0
	szmaragdy[player]+=500
	player_agility[player] = 0
	ColorChat(player, TEAM_COLOR, "Twoj lvl to znow pierwszy mimo tego dostales az 500 szmaragdow !")
	player_strength[player] = 0
	player_intelligence[player] = 0
	player_dextery[player] = 0
}
if(player_class[player] == Templariusz) {
    zmiana_skinu[player] = random(2)
    if(zmiana_skinu[player] == 1) {
        changeskin(player,0)
        ColorChat(player, TEAM_COLOR, "Wygladasz jak przeciwnik!")
    }
    else
        changeskin(player,1)
}
else
    zmiana_skinu[player] = 0
		losowe_itemy[player] = 0
		used_item[player] = false
		DemageTake1[player]=1
		count_jumps(player)
		give_knife(player)
		JumpsLeft[player]=JumpsMax[i]


		if(player_class[player] == Elf) player_b_przyciaganie[i]=6
		if(player_class[player] == Zielarz) g_haskit[i]=1
		if(player_class[player] == Zabojca) c_vampire[i]= 0
		if(player_class[player] == Zabojca) ColorChat(i, TEAM_COLOR, "Moc wysysania 25 HP zanikla!")
		else g_haskit[player]=0

		uzylem[player] = 0



		golden_bulet[player]=0

		invisible_cast[player]=0
		
		ultra_armor[player]=0
		num_shild[player]=2+floatround(player_intelligence[player]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(player)
		if(is_user_connected(player)&&player_item_id[player]==66)
		{
			changeskin(player,0) 
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

  • +
  • -
  • 1

Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA


#12 KariiO

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 16.01.2011 20:27

Już sobie poradziłem , można zamknąć :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych