/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Profesjonalny Snajper";
new const opis[] = "1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Profesjonalny Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage)
{
new health = get_user_health(idinflictor)
{
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if((random(3) == 1))
damage = float(health);
}
return COD_CONTINUE;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/
Powinno działać bo w nowym codmodzie już tutaj nie trzeba sprawdzać klasy (chyba).