Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Problem z komplikacją .sma

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Narbin

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:aaaa
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 12.01.2011 21:20

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Warning: Loose indentation on line 43
Error: Undefined symbol "klasa_gracza" on line 43
Error: Invalid expression, assumed zero on line 43
Error: Invalid expression, assumed zero on line 43
Error: Too many error messages on one line on line 43

Compilation aborted.
4 Errors.
Could not locate output file C:\cs-amxx\kompilator\Untitled.amx (compile failed).



Chcę dodać z AWP 1/3 i jakoś mi nie wyszło ^^" (chyba)
Możecie mi doradzić ?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 12.01.2011 21:30

Trzymaj.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

#3 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 12.01.2011 21:35


/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Profesjonalny Snajper";
new const opis[] = "1/3 na natychmiastowe zabicie z AWP";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_AWP | 1<<CSW_TMP;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 45;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 30;

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}

public cod_class_enabled(id)
{

if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Profesjonalny Snajper] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;

return COD_CONTINUE;
}

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage)
{
new health = get_user_health(idinflictor)


{

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;


if((random(3) == 1))
damage = float(health);
}

return COD_CONTINUE;

}



/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Powinno działać bo w nowym codmodzie już tutaj nie trzeba sprawdzać klasy (chyba).
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#4 Narbin

    Nowy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:6
  • Imię:aaaa
  • Lokalizacja:krk
Offline

Napisano 12.01.2011 21:37

Dzięki.
Reput ;)


Da się skomplikować tylko 1/3 nie działa :/ Może to moja wina ? czy coś jest nie tak ?

Użytkownik Narbin edytował ten post 12.01.2011 21:59

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych