Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Jak zrobic nowe klasy ?

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Monster :D

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 11.01.2011 18:58

Witam
Jak zrobic nowe klasy w NewCodMod ?
  • +
  • -
  • 0

#2 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 11.01.2011 19:07

Tu masz przykładową klasę do nowego CodModa:

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <fakemeta>

new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Obronca";
new const opis[] = "Widzi miny";
new const bronie = 1<<CSW_M249 | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_SMOKEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 30;
new const kondycja = -30;
new const inteligencja = 25;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_forward(FM_AddToFullPack, "FwdAddToFullPack", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
ma_klase[id] = true;

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public FwdAddToFullPack(es_handle, e, ent, host, hostflags, player, pSet)
{
if(!is_user_connected(host))
return;

if(!ma_klase[host])
return;

if(!pev_valid(ent))
return;

new classname[5];
pev(ent, pev_classname, classname, 4);
if(equal(classname, "mine"))
{
set_es(es_handle, ES_RenderMode, kRenderTransAdd);
set_es(es_handle, ES_RenderAmt, 90.0);
}
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/



Przerabiasz jak chcesz,kompilujesz, wrzucasz do katalogu plugins a potem dodajesz nazwę do plugins.ini w katalogu configs.
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#3 Monster :D

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 11.01.2011 21:06

Zrobilem taka klase jak ty masz napisana ale jak kompiluje to mi wyskakuje:

Welcome to the AMX Mod X 1.76-300 Compiler.
Copyright © 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

Error: Cannot read from file: "codmod" on line 4

Compilation aborted.
1 Error.
Could not locate output file obronca.amx (compile failed).


Wiesz moze czemu ?
  • +
  • -
  • 0

#4 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 11.01.2011 22:24

Brak codmod.inc w katalogu addons/amxmodx/scripting/include/ Plik do pobrania w załączniku i wrzuć go do addons/amxmodx/scripting/include/

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 1

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#5 Monster :D

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 11.01.2011 23:15

Dobra Dziala dzięki :] Leci +
I jeszcze jedno chce zrobic partyzantowi zeby bylo go slabiej widac to jaki kod do tego jest ?

Użytkownik Monster :D edytował ten post 11.01.2011 23:19

  • +
  • -
  • 0

#6 b0niek

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 88
Zaawansowany

  • Postów:133
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Tuż przed tobą
Offline

Napisano 11.01.2011 23:17

Jak wrzucisz plik .amxx do katalogu plugins to w chodzisz do katalogu configs otwierasz plugins.ini i na samym dole dodajesz nazwe plugina np. obronca.amxx
  • +
  • -
  • 0

Dołączona grafika
Dołączona grafika
AVE SOAD!


#7 Monster :D

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:28
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Torun
Offline

Napisano 11.01.2011 23:22

wiem wiem nie wrzucilem pliku z configa xD
sory za edit
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych