Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zmiana mocy odznak w bf2mod


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 robot11

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Imię:szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2011 16:42

Witam mam taki problem.Chciałbym na swoim serwerze FFA/BF2 zmienic moce odznak szturmowej i shotguna odznaki ze szturmowej wyglądały by tak podstawowa 20hp na starcie weteran 40hp na starcie i expert 60hp na starcie a z shotguna tak podstawa 40%niewidzialności weteran 80%niewidzialności a expert 99%niewidzialności.proszę o pomoc jeżeli pomoc bedzie skuteczna wyśle sms na jakieś 4zl:)Mam nadzieje że ktoś mi pomorze.
  • +
  • -
  • 0

#2 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 10.01.2011 18:23

pomorze

to na północy szukaj^^

na dniach ma wyjść nowa wersja bf2, nie wiem czy będzie ona dla wszystkich publiczna itp.
ale za 4.88zł / sms to nie zrobi Ci nikt menu z colorchatem ;D a co dopiero bawić się w inc.
  • +
  • -
  • 0

#3 robot11

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Imię:szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2011 20:09

Ale ja nie chce żeby ktoś mi to robił po prostu jak ktoś to wie tylko mi podrzuci plik albo powie jak to zrobic nie wymagam aby sie ktoś z tym bawił.
  • +
  • -
  • 0

#4 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 10.01.2011 20:12

Ale ja nie chce żeby ktoś mi to robił po prostu jak ktoś to wie tylko mi podrzuci plik albo powie jak to zrobic nie wymagam aby sie ktoś z tym bawił.

HP:

plik badgepowers.inl
Znajdź:

hp = 100 + (assaultlevel*10);


zamień na:

hp = 100 + (assaultlevel*20);


Niewidka:

plik const.inl
Znajdź:

new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
};


zamień na:

new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
70, //Veteran Shotgun Combat
2, //Expert Shotgun Combat
};

Użytkownik MisieQ edytował ten post 10.01.2011 20:25

  • +
  • -
  • 1

#5 robot11

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Imię:szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2011 20:31

Sory pomylka

Nie działa:/Nic.Zobacz czy dobrze i prześlij mi poprawione.Będę wdzięczny a zapłata jutro będzie:)

badgepowers.inl

//Bf2 Rank Mod badge powers File
//Contains all the power giving etc checking functions.

#if defined bf2_powers_included
  #endinput
#endif
#define bf2_powers_included

public set_speed(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

	new Float:speed;

	if ( g_imobile[id] )
	{
		speed = 100.0;
	}
	else
	{
		if ( cs_get_user_vip(id) )
		{
			//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
			speed = 227.0;
		}
		else
		{
			new weapon = get_user_weapon(id);

			speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

			if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
			{
				switch(weapon)
				{
					case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
					case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
				}
			}
		}

		new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
		if ( smglevel )
		{
			//15 units faster per level.
			speed += (smglevel * 15.0);
		}
	}

	if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
	{
		set_user_maxspeed(id, speed);
	}
}

public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}

public remove_imobile(id)
{
	g_imobile[id] = false;

	set_speed(id);
}

public give_userweapon(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new bool:givenitem = false;

	new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
	if ( assaultlevel )
	{
		new hp;
		hp = 100 + (assaultlevel*20);

		set_user_health(id, hp);

		givenitem = true;
	}

	new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

	if ( sniperlevel )
	{
		if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
		{
			new weaponName[32];
			new weaponID = get_user_weapon(id);

			if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
			{
				fm_give_item(id, "weapon_scout");
			}
			else
			{
				fm_give_item(id, "weapon_awp");

			}

			if ( weaponID )
			{
				get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
				engclient_cmd(id, weaponName);
			}

			givenitem = true;
		}
	}

	new CsArmorType:ArmorType;

	switch (numofbadges[id])
	{
		case 6 .. 11: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 12 .. 17: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 18 .. 24: {
			cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
			givenitem = true;
		}
	}

	if ( givenitem )
		screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
}

const.inl
//Bf2 Rank Mod constants File
//Contains list of constant values used in the mod

#if defined bf2_const_included
  #endinput
#endif
#define bf2_const_included

#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7

#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3

#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9

#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16

#define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24)

#define DMG_GRENADE (1 << 24)


new const gRankName[MAX_RANKS+4][] = 
{ 
	"Szeregowy",
	"Starszy Szeregowy",
	"Kapral",
	"Starszy Kapral",
	"Plutonowy",
	"Sierzant",
	"Starszy Sierzant",
	"Mlodyszy Chorazy",
	"Chorazy",
	"Starszy Chorazy",
	"Chorazy Sztabowy",
	"Podporucznik",
	"Porucznik",
	"Kapitan",
	"Major",
	"Podpulkownik",
	"Pulkownik",
	"General Brygady",
	"General Dywizji",
	"General Broni",
	"General"
};

new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+4] =
{
	0.0,
	1.0,
	2.0,
	3.0,
	4.0,
	5.0,
	6.0,
	7.0,
	8.0,
	9.0,
	10.0,
	11.0,
	12.0,
	13.0,
	14.0,
	15.0,
	16.0,
	7.5,
	8.5,
	15.5,
	20.0
};

new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131";
new const MisieQ[] = "STEAM_0:1:19820874";

new const gRankXP[MAX_RANKS] =
{
	0,
	150,
	500,
	800,
	2500,
	5000,
	8000,
	20000,
	50000,
	60000,
	75000,
	90000,
	115000,
	125000,
	150000,
	180000,
	200000
};

new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] =
{
	{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"},
	{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"},
	{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"},
	{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"},
	{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"},
	{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"},
	{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"},
	{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"}
};

new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] =
{
	"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
	"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
	"Dostaje dodatkowe HP na respie",
	"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
	"Dodatkowe obrazenia z M249",
	"Wieksze obrazenia z granatow",
	"Niewidzialnosc z nozem",
	"Buty Szybkosci"
};

new const gInvisAlphaValue[3] =
{
	150,	//Basic Shotgun Combat
	70,	//Veteran Shotgun Combat
	2,	//Expert Shotgun Combat
};

//Default weapon speeds
new Float:gCSWeaponSpeed[32] =
{
	0.0,
	250.0,      // CSW_P228
	0.0,
	260.0,      // CSW_SCOUT
	250.0,      // CSW_HEGRENADE
	240.0,      // CSW_XM1014
	250.0,      // CSW_C4
	250.0,      // CSW_MAC10
	240.0,      // CSW_AUG
	250.0,      // CSW_SMOKEGRENADE
	250.0,      // CSW_ELITE
	250.0,      // CSW_FIVESEVEN
	250.0,      // CSW_UMP45
	210.0,      // CSW_SG550
	240.0,      // CSW_GALI
	240.0,      // CSW_FAMAS
	250.0,      // CSW_USP
	250.0,      // CSW_GLOCK18
	210.0,      // CSW_AWP
	250.0,      // CSW_MP5NAVY
	220.0,      // CSW_M249
	230.0,      // CSW_M3
	230.0,      // CSW_M4A1
	250.0,      // CSW_TMP
	210.0,      // CSW_G3SG1
	250.0,      // CSW_FLASHBANG
	250.0,      // CSW_DEAGLE
	235.0,      // CSW_SG552
	221.0,      // CSW_AK47
	250.0,      // CSW_KNIFE
	245.0       // CSW_P90
};

Użytkownik robot11 edytował ten post 10.01.2011 21:05

  • +
  • -
  • 0

#6 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 10.01.2011 21:54

Sory pomylka

Nie działa:/Nic.Zobacz czy dobrze i prześlij mi poprawione.Będę wdzięczny a zapłata jutro będzie:)

badgepowers.inl

//Bf2 Rank Mod badge powers File
//Contains all the power giving etc checking functions.

#if defined bf2_powers_included
  #endinput
#endif
#define bf2_powers_included

public set_speed(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return;

	new Float:speed;

	if ( g_imobile[id] )
	{
		speed = 100.0;
	}
	else
	{
		if ( cs_get_user_vip(id) )
		{
			//VIPs only have 1 speed no matter the weapon
			speed = 227.0;
		}
		else
		{
			new weapon = get_user_weapon(id);

			speed = gCSWeaponSpeed[weapon];

			if ( gCurrentFOV[id] <= 45 )
			{
				switch(weapon)
				{
					case CSW_SCOUT: speed = 220.0;
					case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0;
				}
			}
		}

		new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG];
		if ( smglevel )
		{
			//15 units faster per level.
			speed += (smglevel * 15.0);
		}
	}

	if ( speed != get_user_maxspeed(id) )
	{
		set_user_maxspeed(id, speed);
	}
}

public set_invis(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN];

	if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE )
	{
		fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]);
		g_invis[id] = true;
	}
	else
	{
		fm_set_rendering(id);
		g_invis[id] = false;
	}
}

public remove_imobile(id)
{
	g_imobile[id] = false;

	set_speed(id);
}

public give_userweapon(id)
{
	if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return;
	if ( !is_user_alive(id) ) return;

	new bool:givenitem = false;

	new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT];
	if ( assaultlevel )
	{
		new hp;
		hp = 100 + (assaultlevel*20);

		set_user_health(id, hp);

		givenitem = true;
	}

	new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER];

	if ( sniperlevel )
	{
		if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 )
		{
			new weaponName[32];
			new weaponID = get_user_weapon(id);

			if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) )
			{
				fm_give_item(id, "weapon_scout");
			}
			else
			{
				fm_give_item(id, "weapon_awp");

			}

			if ( weaponID )
			{
				get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName));
				engclient_cmd(id, weaponName);
			}

			givenitem = true;
		}
	}

	new CsArmorType:ArmorType;

	switch (numofbadges[id])
	{
		case 6 .. 11: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 12 .. 17: {
			if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 )
			{
				cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM);
				givenitem = true;
			}
		}

		case 18 .. 24: {
			cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM);
			givenitem = true;
		}
	}

	if ( givenitem )
		screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash
}

const.inl
//Bf2 Rank Mod constants File
//Contains list of constant values used in the mod

#if defined bf2_const_included
  #endinput
#endif
#define bf2_const_included

#define BADGE_KNIFE 0
#define BADGE_PISTOL 1
#define BADGE_ASSAULT 2
#define BADGE_SNIPER 3
#define BADGE_SUPPORT 4
#define BADGE_EXPLOSIVES 5
#define BADGE_SHOTGUN 6
#define BADGE_SMG 7

#define LEVEL_NONE 0
#define LEVEL_BASIC 1
#define LEVEL_VETERAN 2
#define LEVEL_EXPERT 3

#define MENU_MAIN 1
#define MENU_HELP 2
#define MENU_STATS 3
#define MENU_ADMIN 4
#define MENU_CONFIRM 5
#define MENU_CONFIRMADMIN 6
#define MENU_BADGE 7
#define MENU_LEVEL 8
#define MENU_PLAYER 9

#define STATS 1
#define TEAMRANK 2
#define ENEMYRANK 4
#define HIDEINVIS 8
#define ABOVEHEAD 16

#define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24)

#define DMG_GRENADE (1 << 24)


new const gRankName[MAX_RANKS+4][] = 
{ 
	"Szeregowy",
	"Starszy Szeregowy",
	"Kapral",
	"Starszy Kapral",
	"Plutonowy",
	"Sierzant",
	"Starszy Sierzant",
	"Mlodyszy Chorazy",
	"Chorazy",
	"Starszy Chorazy",
	"Chorazy Sztabowy",
	"Podporucznik",
	"Porucznik",
	"Kapitan",
	"Major",
	"Podpulkownik",
	"Pulkownik",
	"General Brygady",
	"General Dywizji",
	"General Broni",
	"General"
};

new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+4] =
{
	0.0,
	1.0,
	2.0,
	3.0,
	4.0,
	5.0,
	6.0,
	7.0,
	8.0,
	9.0,
	10.0,
	11.0,
	12.0,
	13.0,
	14.0,
	15.0,
	16.0,
	7.5,
	8.5,
	15.5,
	20.0
};

new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131";
new const MisieQ[] = "STEAM_0:1:19820874";

new const gRankXP[MAX_RANKS] =
{
	0,
	150,
	500,
	800,
	2500,
	5000,
	8000,
	20000,
	50000,
	60000,
	75000,
	90000,
	115000,
	125000,
	150000,
	180000,
	200000
};

new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] =
{
	{ "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"},
	{ "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"},
	{ "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"},
	{ "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"},
	{ "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"},
	{ "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"},
	{ "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"},
	{ "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"}
};

new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] =
{
	"Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP",
	"Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde",
	"Dostaje dodatkowe HP na respie",
	"Dostaje Darmowa snajperke na respie",
	"Dodatkowe obrazenia z M249",
	"Wieksze obrazenia z granatow",
	"Niewidzialnosc z nozem",
	"Buty Szybkosci"
};

new const gInvisAlphaValue[3] =
{
	150,	//Basic Shotgun Combat
	70,	//Veteran Shotgun Combat
	2,	//Expert Shotgun Combat
};

//Default weapon speeds
new Float:gCSWeaponSpeed[32] =
{
	0.0,
	250.0,      // CSW_P228
	0.0,
	260.0,      // CSW_SCOUT
	250.0,      // CSW_HEGRENADE
	240.0,      // CSW_XM1014
	250.0,      // CSW_C4
	250.0,      // CSW_MAC10
	240.0,      // CSW_AUG
	250.0,      // CSW_SMOKEGRENADE
	250.0,      // CSW_ELITE
	250.0,      // CSW_FIVESEVEN
	250.0,      // CSW_UMP45
	210.0,      // CSW_SG550
	240.0,      // CSW_GALI
	240.0,      // CSW_FAMAS
	250.0,      // CSW_USP
	250.0,      // CSW_GLOCK18
	210.0,      // CSW_AWP
	250.0,      // CSW_MP5NAVY
	220.0,      // CSW_M249
	230.0,      // CSW_M3
	230.0,      // CSW_M4A1
	250.0,      // CSW_TMP
	210.0,      // CSW_G3SG1
	250.0,      // CSW_FLASHBANG
	250.0,      // CSW_DEAGLE
	235.0,      // CSW_SG552
	221.0,      // CSW_AK47
	250.0,      // CSW_KNIFE
	245.0   	// CSW_P90
};



może to skompiluj?:blink:
  • +
  • -
  • 1

#7 robot11

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Imię:szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2011 22:20

Mi błędy wychodzą

const.inl

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

const.sma(44) : error 017: undefined symbol "MAX_RANKS"
const.sma(69) : error 017: undefined symbol "MAX_RANKS"
const.sma(97) : error 017: undefined symbol "MAX_RANKS"
const.sma(118) : error 017: undefined symbol "MAX_BADGES"
const.sma(130) : error 017: undefined symbol "MAX_BADGES"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "MisieQ"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gBadgeInfo"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gBadgeName"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gCSWeaponSpeed"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gInvisAlphaValue"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gRankName"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gRankOrder"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gRankXP"
const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "pRED"
const.sma(183) : error 013: no entry point (no public functions)

6 Errors.
Could not locate output file const.amxx (compile failed).

badgepowers.inl

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

badgepowers.sma(11) : error 017: undefined symbol "get_pcvar_num"
badgepowers.sma(12) : error 017: undefined symbol "is_user_alive"
badgepowers.sma(16) : error 017: undefined symbol "g_imobile"
badgepowers.sma(16) : warning 215: expression has no effect
badgepowers.sma(16) : error 001: expected token: ";", but found "]"
badgepowers.sma(16) : error 029: invalid expression, assumed zero
badgepowers.sma(16) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
6 Errors.

Użytkownik robot11 edytował ten post 10.01.2011 22:27

  • +
  • -
  • 0

#8 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 10.01.2011 22:26

bf2rank.sma compilujesz...
  • +
  • -
  • 1

#9 robot11

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:13
  • GG:
  • Imię:szymon
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.01.2011 22:33

acha odezwij sie na gg to wszystko wyjaśnisz
  • +
  • -
  • 0

#10 Misiaczek ;c

    /dev/null

  • Moderator

Reputacja: 1 678
Godlike

  • Postów:2 496
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Halemba
Offline

Napisano 10.01.2011 22:35

od tego jest forum, suport gg nie istnieje u mnie od wczoraj bo pisali z kazda blachostka
  • +
  • -
  • 1

#11 DaddyKuba

    Godlike

  • Użytkownik

Reputacja: 255
Wszechwidzący

  • Postów:1 227
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Pszczyna
Offline

Napisano 10.01.2011 23:36

Edytujesz pliki .inc po czym kompilujesz bf2rank.sma lokalnie.
  • +
  • -
  • 1




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych