Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Zmiana mocy odznak w bf2mod
#1
Napisano 10.01.2011 16:42
#2
Napisano 10.01.2011 18:23
to na północy szukaj^^pomorze
na dniach ma wyjść nowa wersja bf2, nie wiem czy będzie ona dla wszystkich publiczna itp.
ale za 4.88zł / sms to nie zrobi Ci nikt menu z colorchatem ;D a co dopiero bawić się w inc.
#3
Napisano 10.01.2011 20:09
#4
Napisano 10.01.2011 20:12
HP:Ale ja nie chce żeby ktoś mi to robił po prostu jak ktoś to wie tylko mi podrzuci plik albo powie jak to zrobic nie wymagam aby sie ktoś z tym bawił.
plik badgepowers.inl
Znajdź:
hp = 100 + (assaultlevel*10);
zamień na:
hp = 100 + (assaultlevel*20);
Niewidka:
plik const.inl
Znajdź:
new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
100, //Veteran Shotgun Combat
70, //Expert Shotgun Combat
};
zamień na:
new const gInvisAlphaValue[3] =
{
150, //Basic Shotgun Combat
70, //Veteran Shotgun Combat
2, //Expert Shotgun Combat
};
Użytkownik MisieQ edytował ten post 10.01.2011 20:25
#5
Napisano 10.01.2011 20:31
Nie działa:/Nic.Zobacz czy dobrze i prześlij mi poprawione.Będę wdzięczny a zapłata jutro będzie:)
badgepowers.inl
//Bf2 Rank Mod badge powers File //Contains all the power giving etc checking functions. #if defined bf2_powers_included #endinput #endif #define bf2_powers_included public set_speed(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return; new Float:speed; if ( g_imobile[id] ) { speed = 100.0; } else { if ( cs_get_user_vip(id) ) { //VIPs only have 1 speed no matter the weapon speed = 227.0; } else { new weapon = get_user_weapon(id); speed = gCSWeaponSpeed[weapon]; if ( gCurrentFOV[id] <= 45 ) { switch(weapon) { case CSW_SCOUT: speed = 220.0; case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0; } } } new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG]; if ( smglevel ) { //15 units faster per level. speed += (smglevel * 15.0); } } if ( speed != get_user_maxspeed(id) ) { set_user_maxspeed(id, speed); } } public set_invis(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) ) return; new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN]; if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) { fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]); g_invis[id] = true; } else { fm_set_rendering(id); g_invis[id] = false; } } public remove_imobile(id) { g_imobile[id] = false; set_speed(id); } public give_userweapon(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) ) return; new bool:givenitem = false; new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]; if ( assaultlevel ) { new hp; hp = 100 + (assaultlevel*20); set_user_health(id, hp); givenitem = true; } new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER]; if ( sniperlevel ) { if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 ) { new weaponName[32]; new weaponID = get_user_weapon(id); if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) ) { fm_give_item(id, "weapon_scout"); } else { fm_give_item(id, "weapon_awp"); } if ( weaponID ) { get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName)); engclient_cmd(id, weaponName); } givenitem = true; } } new CsArmorType:ArmorType; switch (numofbadges[id]) { case 6 .. 11: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 ) { cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 12 .. 17: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 ) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 18 .. 24: { cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } if ( givenitem ) screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash }
const.inl
//Bf2 Rank Mod constants File //Contains list of constant values used in the mod #if defined bf2_const_included #endinput #endif #define bf2_const_included #define BADGE_KNIFE 0 #define BADGE_PISTOL 1 #define BADGE_ASSAULT 2 #define BADGE_SNIPER 3 #define BADGE_SUPPORT 4 #define BADGE_EXPLOSIVES 5 #define BADGE_SHOTGUN 6 #define BADGE_SMG 7 #define LEVEL_NONE 0 #define LEVEL_BASIC 1 #define LEVEL_VETERAN 2 #define LEVEL_EXPERT 3 #define MENU_MAIN 1 #define MENU_HELP 2 #define MENU_STATS 3 #define MENU_ADMIN 4 #define MENU_CONFIRM 5 #define MENU_CONFIRMADMIN 6 #define MENU_BADGE 7 #define MENU_LEVEL 8 #define MENU_PLAYER 9 #define STATS 1 #define TEAMRANK 2 #define ENEMYRANK 4 #define HIDEINVIS 8 #define ABOVEHEAD 16 #define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24) #define DMG_GRENADE (1 << 24) new const gRankName[MAX_RANKS+4][] = { "Szeregowy", "Starszy Szeregowy", "Kapral", "Starszy Kapral", "Plutonowy", "Sierzant", "Starszy Sierzant", "Mlodyszy Chorazy", "Chorazy", "Starszy Chorazy", "Chorazy Sztabowy", "Podporucznik", "Porucznik", "Kapitan", "Major", "Podpulkownik", "Pulkownik", "General Brygady", "General Dywizji", "General Broni", "General" }; new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+4] = { 0.0, 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0, 11.0, 12.0, 13.0, 14.0, 15.0, 16.0, 7.5, 8.5, 15.5, 20.0 }; new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131"; new const MisieQ[] = "STEAM_0:1:19820874"; new const gRankXP[MAX_RANKS] = { 0, 150, 500, 800, 2500, 5000, 8000, 20000, 50000, 60000, 75000, 90000, 115000, 125000, 150000, 180000, 200000 }; new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] = { { "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, { "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, { "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, { "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, { "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, { "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, { "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, { "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} }; new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] = { "Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP", "Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde", "Dostaje dodatkowe HP na respie", "Dostaje Darmowa snajperke na respie", "Dodatkowe obrazenia z M249", "Wieksze obrazenia z granatow", "Niewidzialnosc z nozem", "Buty Szybkosci" }; new const gInvisAlphaValue[3] = { 150, //Basic Shotgun Combat 70, //Veteran Shotgun Combat 2, //Expert Shotgun Combat }; //Default weapon speeds new Float:gCSWeaponSpeed[32] = { 0.0, 250.0, // CSW_P228 0.0, 260.0, // CSW_SCOUT 250.0, // CSW_HEGRENADE 240.0, // CSW_XM1014 250.0, // CSW_C4 250.0, // CSW_MAC10 240.0, // CSW_AUG 250.0, // CSW_SMOKEGRENADE 250.0, // CSW_ELITE 250.0, // CSW_FIVESEVEN 250.0, // CSW_UMP45 210.0, // CSW_SG550 240.0, // CSW_GALI 240.0, // CSW_FAMAS 250.0, // CSW_USP 250.0, // CSW_GLOCK18 210.0, // CSW_AWP 250.0, // CSW_MP5NAVY 220.0, // CSW_M249 230.0, // CSW_M3 230.0, // CSW_M4A1 250.0, // CSW_TMP 210.0, // CSW_G3SG1 250.0, // CSW_FLASHBANG 250.0, // CSW_DEAGLE 235.0, // CSW_SG552 221.0, // CSW_AK47 250.0, // CSW_KNIFE 245.0 // CSW_P90 };
Użytkownik robot11 edytował ten post 10.01.2011 21:05
#6
Napisano 10.01.2011 21:54
Sory pomylka
Nie działa:/Nic.Zobacz czy dobrze i prześlij mi poprawione.Będę wdzięczny a zapłata jutro będzie:)
badgepowers.inl//Bf2 Rank Mod badge powers File //Contains all the power giving etc checking functions. #if defined bf2_powers_included #endinput #endif #define bf2_powers_included public set_speed(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) || freezetime ) return; new Float:speed; if ( g_imobile[id] ) { speed = 100.0; } else { if ( cs_get_user_vip(id) ) { //VIPs only have 1 speed no matter the weapon speed = 227.0; } else { new weapon = get_user_weapon(id); speed = gCSWeaponSpeed[weapon]; if ( gCurrentFOV[id] <= 45 ) { switch(weapon) { case CSW_SCOUT: speed = 220.0; case CSW_SG550, CSW_AWP, CSW_G3SG1: speed = 150.0; } } } new smglevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SMG]; if ( smglevel ) { //15 units faster per level. speed += (smglevel * 15.0); } } if ( speed != get_user_maxspeed(id) ) { set_user_maxspeed(id, speed); } } public set_invis(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) ) return; new shotgunlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SHOTGUN]; if ( shotgunlevel && get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE ) { fm_set_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransTexture, gInvisAlphaValue[shotgunlevel-1]); g_invis[id] = true; } else { fm_set_rendering(id); g_invis[id] = false; } } public remove_imobile(id) { g_imobile[id] = false; set_speed(id); } public give_userweapon(id) { if ( !get_pcvar_num(gPcvarBadgesActive) || !get_pcvar_num(gPcvarBadgePowers) ) return; if ( !is_user_alive(id) ) return; new bool:givenitem = false; new assaultlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_ASSAULT]; if ( assaultlevel ) { new hp; hp = 100 + (assaultlevel*20); set_user_health(id, hp); givenitem = true; } new sniperlevel = g_PlayerBadges[id][BADGE_SNIPER]; if ( sniperlevel ) { if ( random_num(1, (4-sniperlevel)) == 1 ) { new weaponName[32]; new weaponID = get_user_weapon(id); if ( !get_pcvar_num(gPcvarFreeAwp) ) { fm_give_item(id, "weapon_scout"); } else { fm_give_item(id, "weapon_awp"); } if ( weaponID ) { get_weaponname(weaponID, weaponName, charsmax(weaponName)); engclient_cmd(id, weaponName); } givenitem = true; } } new CsArmorType:ArmorType; switch (numofbadges[id]) { case 6 .. 11: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 50 ) { cs_set_user_armor(id, 50, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 12 .. 17: { if ( cs_get_user_armor(id, ArmorType) < 100 ) { cs_set_user_armor(id, 100, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } case 18 .. 24: { cs_set_user_armor(id, 200, CS_ARMOR_VESTHELM); givenitem = true; } } if ( givenitem ) screen_flash(id, 0, 255, 0, 100); //Green screen flash }
const.inl//Bf2 Rank Mod constants File //Contains list of constant values used in the mod #if defined bf2_const_included #endinput #endif #define bf2_const_included #define BADGE_KNIFE 0 #define BADGE_PISTOL 1 #define BADGE_ASSAULT 2 #define BADGE_SNIPER 3 #define BADGE_SUPPORT 4 #define BADGE_EXPLOSIVES 5 #define BADGE_SHOTGUN 6 #define BADGE_SMG 7 #define LEVEL_NONE 0 #define LEVEL_BASIC 1 #define LEVEL_VETERAN 2 #define LEVEL_EXPERT 3 #define MENU_MAIN 1 #define MENU_HELP 2 #define MENU_STATS 3 #define MENU_ADMIN 4 #define MENU_CONFIRM 5 #define MENU_CONFIRMADMIN 6 #define MENU_BADGE 7 #define MENU_LEVEL 8 #define MENU_PLAYER 9 #define STATS 1 #define TEAMRANK 2 #define ENEMYRANK 4 #define HIDEINVIS 8 #define ABOVEHEAD 16 #define NEGATIVE_SECONDSINDAY -86400 //number of seconds in a day.. (60*60*24) #define DMG_GRENADE (1 << 24) new const gRankName[MAX_RANKS+4][] = { "Szeregowy", "Starszy Szeregowy", "Kapral", "Starszy Kapral", "Plutonowy", "Sierzant", "Starszy Sierzant", "Mlodyszy Chorazy", "Chorazy", "Starszy Chorazy", "Chorazy Sztabowy", "Podporucznik", "Porucznik", "Kapitan", "Major", "Podpulkownik", "Pulkownik", "General Brygady", "General Dywizji", "General Broni", "General" }; new const Float:gRankOrder[MAX_RANKS+4] = { 0.0, 1.0, 2.0, 3.0, 4.0, 5.0, 6.0, 7.0, 8.0, 9.0, 10.0, 11.0, 12.0, 13.0, 14.0, 15.0, 16.0, 7.5, 8.5, 15.5, 20.0 }; new const pRED[] = "STEAM_0:0:5131"; new const MisieQ[] = "STEAM_0:1:19820874"; new const gRankXP[MAX_RANKS] = { 0, 150, 500, 800, 2500, 5000, 8000, 20000, 50000, 60000, 75000, 90000, 115000, 125000, 150000, 180000, 200000 }; new const gBadgeName[MAX_BADGES][4][] = { { "","Podstawowa walka Nozem","Weteran w walce Nozem","Expert w walce Nozem"}, { "","Podstawowa walka Pistoletem","Weteran w walce z Pistoletem","Expert w walce z Pistoletem"}, { "","Podstawowa walka Bronia Szturmowa","Weteran w walce z Bronia Szturmowa","Expert w walce z Bronia Szturmowa"}, { "","Podstawowa walka Bronia Snajperska","Weteran w walce z Bronia Snajperska","Expert w walce z Bronia Snajperska"}, { "","Poczatkujacy w walce Bronia Wsparcia","Weteran w walce Bronia Wsparcia","Expert w walce Bronia Wsparcia"}, { "","Podstawowe obeznanie w Materialach Wybuchowych","Weteran w obeznaniu w Materialach Wybuchowych","Expert w obeznaniu w Materialach Wybuchowych"}, { "","Podstawowa walka z Shotgunem","Weteran w walce z Shotgunem","Expert w walce z Shotgunem"}, { "","Podstawowa walka z SMG","Weteran w walce z SMG","Expert w walce z SMG"} }; new const gBadgeInfo[MAX_BADGES][] = { "Dostaje % z zadanych obrazen za pomoca noza w postaci HP", "Szansa na unieszkodliwienie atkujacego na 1 sekunde", "Dostaje dodatkowe HP na respie", "Dostaje Darmowa snajperke na respie", "Dodatkowe obrazenia z M249", "Wieksze obrazenia z granatow", "Niewidzialnosc z nozem", "Buty Szybkosci" }; new const gInvisAlphaValue[3] = { 150, //Basic Shotgun Combat 70, //Veteran Shotgun Combat 2, //Expert Shotgun Combat }; //Default weapon speeds new Float:gCSWeaponSpeed[32] = { 0.0, 250.0, // CSW_P228 0.0, 260.0, // CSW_SCOUT 250.0, // CSW_HEGRENADE 240.0, // CSW_XM1014 250.0, // CSW_C4 250.0, // CSW_MAC10 240.0, // CSW_AUG 250.0, // CSW_SMOKEGRENADE 250.0, // CSW_ELITE 250.0, // CSW_FIVESEVEN 250.0, // CSW_UMP45 210.0, // CSW_SG550 240.0, // CSW_GALI 240.0, // CSW_FAMAS 250.0, // CSW_USP 250.0, // CSW_GLOCK18 210.0, // CSW_AWP 250.0, // CSW_MP5NAVY 220.0, // CSW_M249 230.0, // CSW_M3 230.0, // CSW_M4A1 250.0, // CSW_TMP 210.0, // CSW_G3SG1 250.0, // CSW_FLASHBANG 250.0, // CSW_DEAGLE 235.0, // CSW_SG552 221.0, // CSW_AK47 250.0, // CSW_KNIFE 245.0 // CSW_P90 };
może to skompiluj?
#7
Napisano 10.01.2011 22:20
const.inl
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team const.sma(44) : error 017: undefined symbol "MAX_RANKS" const.sma(69) : error 017: undefined symbol "MAX_RANKS" const.sma(97) : error 017: undefined symbol "MAX_RANKS" const.sma(118) : error 017: undefined symbol "MAX_BADGES" const.sma(130) : error 017: undefined symbol "MAX_BADGES" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "MisieQ" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gBadgeInfo" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gBadgeName" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gCSWeaponSpeed" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gInvisAlphaValue" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gRankName" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gRankOrder" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "gRankXP" const.sma(183) : warning 203: symbol is never used: "pRED" const.sma(183) : error 013: no entry point (no public functions) 6 Errors. Could not locate output file const.amxx (compile failed).
badgepowers.inl
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team badgepowers.sma(11) : error 017: undefined symbol "get_pcvar_num" badgepowers.sma(12) : error 017: undefined symbol "is_user_alive" badgepowers.sma(16) : error 017: undefined symbol "g_imobile" badgepowers.sma(16) : warning 215: expression has no effect badgepowers.sma(16) : error 001: expected token: ";", but found "]" badgepowers.sma(16) : error 029: invalid expression, assumed zero badgepowers.sma(16) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 6 Errors.
Użytkownik robot11 edytował ten post 10.01.2011 22:27
#9
Napisano 10.01.2011 22:33
#11
Napisano 10.01.2011 23:36
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych