Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Odbijanie pocisków gdy się jest na nożustosując się do poradnika sebula (niewidzialność na nożu)


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 WizZi

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 09.01.2011 02:32

Witam. Stosując się do tematu "Niewidzialność na nożu" chciałem zrobić żeby dana klasa po wyciągnięciu noża miała 1/2 szans na odbicie pocisku. To ten temat :http://amxx.pl/tutorial-dodanie-niewidzialnosci-na-nozu-t33926.html

pod

new niewidka[33]


dodałem

new ozz[33]


pod

niewidka[i]=0

w public RoundStart

dodałem

ozz[i]=0


pod

niewidka[id]=0

w curweapon

dodałem

ozz[id]=0


i w curweapon zmieniłem:


if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Mnich)
niewidka[id] = 1
if(player_class[id] == Zabojca)
ozz[id] = 1
}


na

if(weapon == CSW_KNIFE) {
on_knife[id] = 1
if(player_class[id] == Mnich)
niewidka[id] = 1
if(player_class[id] == Zabojca)
ozz[id] = 1
}


i w public roundstart

dodałem


if(ozz[i]==1)
{
player_ultra_armor[i]=random_num(1,2)
}


i nie za bardzo chce to działać :/ Wie ktoś jaki błąd popełniłem? Za pomoc +sik :>
  • +
  • -
  • 0

#2 StaszekMroziok

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:33
  • GG:
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 09.01.2011 08:48

moze w

if(ultra_armor[hit]>0 || (player_class[hit]==Paladyn


dodaj

|| (ozz[hit] > 0 && random_num(1,2)==1)


#3 WizZi

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:67
  • Imię:Piotrek
  • Lokalizacja:Gąbin
Offline

Napisano 09.01.2011 20:09

Działa +4you :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych