Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

/zasady i /daj

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
20 odpowiedzi w tym temacie

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 08.01.2011 17:32

Witam.
Szukam, ale chyba nie ma takiego pluginów więc prosiłbym o napisanie :)
1. Że po wpisaniu /daj WazzaP 5 to daje WazzaPowi 5 ap. ( Nie chodzi mi o bank, tylko sama ta komenda i aby po wpisaniu dawało tą określoną ilość ap określonemu graczowi)
2. Po wpisaniu /zasady wyświetla się takie 3 rzeczy do wyboru 1. Zasady Humana 2. Zasady Zombie 3. Zasady Admina ( I chciałbym aby to po wciśnięciu np. w 1 wyświetlało się coś takiego jak się wpisze /top15)

Oczywiście za pomoc dam PLUSA !


Dodano 08 styczeń 2011 - 22:17:
@Refresh

Użytkownik WazzaP edytował ten post 08.01.2011 17:40

  • +
  • -
  • 0

#2 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 08.01.2011 22:51

co do 1:
robiłem coś takiego dla siebie i uważam że mogę się podzielić :)

Dodaj do Initu:

register_clcmd("say", "hook_say");
register_clcmd("say_team", "hook_say");


oto funkcja hook_say:

public hook_say(id)
{
new args[129], arg_cmd[11], arg2[32],arg3[32],arg4[32]
read_args(args,128)
remove_quotes(args)

parse(args, arg_cmd,10, arg2,31, arg3,31, arg4,31)

if(equali(arg_cmd,"/daj"))
{
new name[32],target_name[32], ip[16],target_ip[16], steamid[32],target_steamid[32],
target, num_cred = str_to_num(arg3)

get_user_name(id,name,31)
get_user_ip(id,ip,15,1)
get_user_authid(id,steamid,31)

target = cmd_target(id,arg2,0)

get_user_name(target,target_name,31)
get_user_ip(target,target_ip,15,1)
get_user_authid(target,target_steamid,31)

if(equal(arg2,""))
{
ColorChat(id,GREEN,"[AMXX]^x01 Musisz Wpisac Nick.")
return
}

if(!target)
{
ColorChat(id,GREEN,"[AMXX]^x01 Nie Ma Gracza o nicku ^x04%s^x01.",arg2)
return
}

if(id == target)
{
ColorChat(id,GREEN,"[AMXX]^x01 Nie Mozesz Dac Sobie AP.")
}

if(twoja_tablica_z_ap[id] < num_cred)
{
ColorChat(id,GREEN,"[AMXX]^x01 Masz za malo AP.")
return
}

if(num_cred <= 0)
{
ColorChat(id,GREEN,"[AMXX]^x01 Nie Da Sie Dac 0 AP.")
return
}

twoja_tablica_z_ap[id] -= num_cred
twoja_tablica_z_ap[target] += num_cred

ColorChat(id,GREEN,"[AMXX]^x01 AP Przekazano, ^x04%i^x01 dla ^x04%s^x01.",num_cred,target_name)
ColorChat(target,GREEN,"[AMXX] %s^x01 Dal ci ^x04%i^x01 AP.",name,num_cred)

ColorChat(0,GREEN,"[AMXX] %s^x01 Dal ^x04%i^x01 AP dla ^x04%s^x01.",name,num_cred,target_name)

}
}

(jest tu kilka zbędnych funkcji bo wyciąłem resztę kodu)
By Działało Musisz zamienić: twoja_tablica_z_ap na tablice która jest odpowiedzialna za AP

co do Drugiego:


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /zasady", "HookZasady");
}
public HookZasady(id){

new menu = menu_create("\yMenu Zasad\w", "MenuHandler")

menu_additem( menu, "Zasady Humana", "1")
menu_additem( menu, "Zasady Zombie", "2")
menu_additem( menu, "Zasady Admina", "3")

menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public MenuHandler(id , menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT ) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key) {
case 1: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/human_rules/txt","Zasady Humana")
case 2: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/zombie_rules.txt","Zasady Zombie")
case 3: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/admin_rules.txt","Zasady Admina")
}

return PLUGIN_HANDLED
}


Do: /addons/amxmodx/data/ musisz dać 3 Pliki Tekstowe, z Zasadami Jednak Musisz je napisać w HTML
mają się nazywać:

human_rules.txt - Zasady Dla Human
zombie_rules.txt - Zasady Dla Zombie
admin_rules.txt - Zasady Dla Admina

Użytkownik AmD edytował ten post 09.01.2011 00:53

  • +
  • -
  • 1

#3 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 08.01.2011 23:25

Co do 1 to nie kumam. Mógłbyś jakoś jaśniej? :P
A co do drugiego to jutro przetestuje. ( a ten html to mogę wziąć z jakiegoś vip.txt?)
  • +
  • -
  • 0

#4 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.01.2011 00:37

A co do drugiego to jutro przetestuje. ( a ten html to mogę wziąć z jakiegoś vip.txt?)

tak.

co do pierwszego Bierzesz Plugin Odpowiedzialny za AP i dodajesz tam ten kod
  • +
  • -
  • 1

#5 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 09.01.2011 17:33

co do pierwszego Bierzesz Plugin Odpowiedzialny za AP i dodajesz tam ten kod


Nie mam nic chyba związanego z AP tak więc może to?

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#6 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.01.2011 18:03

sprawdź, jeśli nie będzie działało zjedź na sam dół do funkcji: hook_say i tam zamień tablice: g_ammopacks[id] na db_ammopacks[id]

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#7 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 09.01.2011 18:10

I coś chyba jest błąd z tym /zasady nie da się skomplikować :)
A jak usunełem autora i itd..
To więcej błędów :D

Umiesz naprawić?


A ta komenda /daj też nie działa..

sprawdź, jeśli nie będzie działało zjedź na sam dół do funkcji: hook_say i tam zamień tablice: g_ammopacks[id] na db_ammopacks[id]

to też nie działa..

Użytkownik WazzaP edytował ten post 09.01.2011 18:33

  • +
  • -
  • 0

#8 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.01.2011 19:20


#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /zasady", "HookZasady");
}
public HookZasady(id){

new menu = menu_create("\yMenu Zasad\w", "MenuHandler")

menu_additem( menu, "Zasady Humana", "1")
menu_additem( menu, "Zasady Zombie", "2")
menu_additem( menu, "Zasady Admina", "3")

menu_display(id, menu, 0)
return PLUGIN_HANDLED
}
public MenuHandler(id , menu, item)
{
if( item == MENU_EXIT ) {
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_HANDLED
}

new data[6]
new access, callback

menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)

new key = str_to_num(data)

switch(key) {
case 1: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/human_rules/txt","Zasady Humana")
case 2: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/zombie_rules.txt","Zasady Zombie")
case 3: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/admin_rules.txt","Zasady Admina")
}

return PLUGIN_HANDLED
}
oj.. po prostu zapomniałem o modułach...

co do daj to popatrzę za tą tablicą jak skończę oglądać serial :D (zedytuje post)

Użytkownik AmD edytował ten post 09.01.2011 19:20

  • +
  • -
  • 1

#9 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 09.01.2011 20:06

Czemu jak tak dodałem:
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "author"


public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        register_clcmd("say /zasady", "HookZasady");
}
public HookZasady(id){
        
        new menu = menu_create("\yMenu Zasad\w", "MenuHandler")
        
        menu_additem( menu, "Ogolne", "1")
        menu_additem( menu, "Ludzie", "2")
        menu_additem( menu, "Zombie", "3")
        menu_additem( menu, "Mody", "4")
        menu_additem( menu, "Admin", "5")
        
        menu_display(id, menu, 0)
        return PLUGIN_HANDLED 
}
public MenuHandler(id , menu, item)
{
        if( item == MENU_EXIT ) {
                menu_destroy(menu)
                return PLUGIN_HANDLED
        }
        
        new data[6]
        new access, callback
        
        menu_item_getinfo(menu, item, access, data, 5, _, _, callback)
        
        new key = str_to_num(data)
        
        switch(key) {
                case 1: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/ogolne_rules.txt","Ogolne")
                case 2: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/human_rules.txt","Ludzie")
                case 3: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/zombie_rules.txt","Zombie")
                case 4: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/mody_rules.txt","Mody")
                case 5: show_motd(id, "/addons/amxmodx/data/admin_rules.txt","Admina")
        }
        
        return PLUGIN_HANDLED
}

Wrzuciłem to wszystko tak jak w opisie i nie działa !
Może coś w tym kodzie jednak?
A w logach nic nie mam :/
  • +
  • -
  • 0

#10 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.01.2011 20:32

nie działa to znaczy co?
nie otwiera się menu, okno MOTD czy regulamin?


co do /daj to wydaje mi się że to tablica: g_ammopacks odpowiada za AP gracza, w funkcji wyświetlania danych Gracza w HUD jest ta tablica

Użytkownik AmD edytował ten post 09.01.2011 20:43

  • +
  • -
  • 0

#11 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 09.01.2011 22:34

Jak wpisze /zasady to nic się nie robi :(

A z tym /daj to możesz bardziej na polski? xD
  • +
  • -
  • 0

#12 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 09.01.2011 22:57

Jak wpisze /zasady to nic się nie robi :(

dziwne bo mnie na lanie pięknie działa...

A z tym /daj to możesz bardziej na polski? xD

a po Polsku - jeśli nie działa tak jak ci dałem to znaczy że nie potrafię tobie z tym pomóc(nie znam się na ZM, nigdy nie przerabiałem /stawiałem takiego Moda)

Użytkownik AmD edytował ten post 09.01.2011 22:58

  • +
  • -
  • 0

#13 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 10.01.2011 14:36

A z tym /zasady to wszystko dobrze edytowałem?

Użytkownik WazzaP edytował ten post 10.01.2011 15:27

  • +
  • -
  • 0

#14 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.01.2011 16:28

tak, jak już mówiłem sprawdzałem na Lanie...
  • +
  • -
  • 0

#15 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 10.01.2011 18:31

To co może być powodem?

Wszystko wrzuciłem poprawnie:
zasady.amxx do Plugins
zasady.sma do Scripting
Do Plugins.ini dopisałem zasady.amxx
ogolne_rules.txt wrzuciłem do amxmodx/data
human_rules.txt wrzuciłem do amxmodx/data
zombie rules.txt wrzuciłem do amxmodx/data
mody_rules.txt wrzuciłem do amxmodx/data
admin_rules.txt wrzuciłem do amxmodx/data

To jest mój przerobiony kod:



Zasady.sma


A może do tego potrzebne są jakieś moduły?


Modules.ini


Użytkownik WazzaP edytował ten post 10.01.2011 18:35

  • +
  • -
  • 0

#16 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.01.2011 19:18

Tak jak mówisz jest wszystko ok, daj logi
  • +
  • -
  • 0

#17 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 10.01.2011 19:41

W logach nic nie mam..
Tylko problem z odrzutem..
http://wklej.org/id/454389/

Użytkownik WazzaP edytował ten post 10.01.2011 20:16

  • +
  • -
  • 0

#18 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.01.2011 20:53

co do zasad nic.. dziwne... może coś blokuje /zasady, daj inną funkcję np: /rules czy /test (dla testu).

ps.

by nie mieć zbędnych logów usuń z plugins.ini lub dodaj do folderu plugins, pluginy:
happyhour.amxx
zp_gc_extra_item_ad.amxx

Usuń z plugins.ini:
zp_extra_pipe.amxx

oraz daj debug przy:
parachute.amxx

  • +
  • -
  • 0

#19 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 10.01.2011 23:08

A jak zmienić? Wystarczy w tym kodzie zamienić /zasady na np /rules ?
  • +
  • -
  • 0

#20 AmD

    aemde

  • Użytkownik

Reputacja: 71
Pomocny

  • Postów:500
  • Steam:steam
  • Imię:Dariusz
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 10.01.2011 23:17

tak.

tutaj:

register_clcmd("say /zasady", "HookZasady");


np na:
register_clcmd("say /rules", "HookZasady");

lub
register_clcmd("say /cos", "HookZasady");

  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych