Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

No Knife Sound - problem z przeróbką


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 08.01.2011 16:19

Ostatnio przerobiłem w/w plugin R3X'a, aby zablokować dźwięk strzału Dual Elites. Jednak nic to nie dało, dźwięk dalej się odtwarza. Oto kod:
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "No Knife Sound"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "R3X"

#define DEBUG


new g_toblock[][]={
"weapons/elite_fire.wav",
"weapons/elite-1.wav"
};


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_EmitSound, "fwdEmitSound");
}
public fwdEmitSound(ent, iChannel, const szSample[], Float:fVolume, Float:fAttenuation, iFlags, iPitch){
if(is_user_connected(ent)){
#if defined DEBUG
client_print(ent, print_chat, "Sample:%s iChannel=%d", szSample, iChannel);
#endif
if(iChannel==CHAN_WEAPON || iChannel == CHAN_ITEM){

for(new i=0;i < sizeof g_toblock;i++)
if(equal(szSample, g_toblock[i]))
return FMRES_SUPERCEDE;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}


Czy coś jest tu źle?
  • +
  • -
  • 2




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych