Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szczęśliwe godziny


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 WazzaP

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 08.01.2011 14:38

Witam. Szukam takiego pluginu na zombie moda, gdzie co około 4 godziny, albo o konkretnej godzinie włącza się ta szczęśliwa godzina i każdemu ap leci 2x szybciej.
Dam plusa za pomoc.

Dodano 08 styczeń 2011 - 17:27:
Znalazłem : [ZP] Happy hour - AlliedModders


Nie chciałbym robić nowego tematu, więc może ktoś tutaj mi pomoże :)

Co oznaczają te cvary?
zp_happyinit 2 // Hour at which the happy hours start, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm.
zp_happyend 7 // Hour at which the happy hours end, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm.
zp_happyhour 1 // Activate??
zp_happymultipler 2 // Multipler of the amount, example amount init is +1 pack, and cvar is 2 : result +2 packs for this player
When the map changes, or in a restart, it checks the new cvars and time.
zp_happyinit 2 // Hour at which the happy hours start, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm.
zp_happyend 7 // Hour at which the happy hours end, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm.
zp_happyhour 1 // Activate??

Po przetłumaczeniu:
zp_happyinit 2 / / godzinę, w której happy hours start, np. 2 = 2 pm i 14 = 2 godz.
zp_happyend 7 / godzinę, w której szczęśliwe zakończenie godzin, np. 2 = 2 pm i 14 = 2 godz.
zp_happyhour 1 / / Włącz?
zp_happymultipler 2 / / Multipler kwoty, init kwota przykład +1 pack, i zmienna jest 2: wynik +2 Pakiety dla tego gracza
Gdy zmienia się mapa lub w restart, sprawdza nowe cvars i czasu.
zp_happyinit 2 / / godzinę, w której happy hours start, np. 2 = 2 pm i 14 = 2 godz.
zp_happyend 7 / godzinę, w której szczęśliwe zakończenie godzin, np. 2 = 2 pm i 14 = 2 godz.
zp_happyhour 1 / / Włącz?


Ale ja tego jakoś nie rozumiem jak ustawić godziny tego xD

Jak np. ustawić aby było od 10 do 13 i od 17 do 23 ?


Dodano 08 styczeń 2011 - 23:07:
@Refresh

Użytkownik WazzaP edytował ten post 08.01.2011 18:00

  • +
  • -
  • 0

#2 Patrico

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.01.2011 23:10

zp_happyinit 2 // Hour at which the happy hours start, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm. - Tu ustawiasz kiedy startuje.
zp_happyend 7 // Hour at which the happy hours end, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm. - Tu kiedy się kończy.
zp_happyhour 1 // Activate?? - Czy ma być aktywny
zp_happymultipler 2 // Multipler of the amount, example amount init is +1 pack, and cvar is 2 : result +2 packs for - tu nie wiem
  • +
  • -
  • 0

#3 WazzaP

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:1 161
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Łęczna
Offline

Napisano 08.01.2011 23:28

A to jak ustawić, aby było tak jak w tamtym przykładzie podałem?
  • +
  • -
  • 0

#4 Patrico

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:109
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 08.01.2011 23:31

Żeby było od 17 do 23 to będzie tak:

zp_happyinit 5 pm // Hour at which the happy hours start, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm. - Tu ustawiasz kiedy startuje.
zp_happyend 11 pm // Hour at which the happy hours end, example 2 = 2 am and 14 = 2 pm. - Tu kiedy się kończy.
zp_happyhour 1 // Activate?? - Czy ma być aktywny
zp_happymultipler 2 // Multipler of the amount, example amount init is +1 pack, and cvar is 2 : result +2 packs for - tu nie wiem
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych