Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Klasa dostaje brońbędzie duuużo plusów;p
#21
Napisano 13.01.2011 16:12
#22
Napisano 13.01.2011 16:15
dodałem w
for (new i=1; i < 33; i++){
#23
Napisano 13.01.2011 16:17
Wypadku nieskończoności ammo mogę tylko pomóc nie wiem czy to będzie działać bo nie testowałem...:
Nowa zmienna:
new bool:AmmoMaster[33]
Nad tym w cur_weapon:
after_bullet[id]=1Dodajesz to:
if ( !AmmoMaster[id] ) return PLUGIN_CONTINUE new wpn_id=get_user_weapon(id, clip, ammo); new wpn[32]Pod tym:
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja)) { client_cmd(id,"weapon_knife") engclient_cmd(id,"weapon_knife") on_knife[id]=1 }Dodajesz to:
if(player_class[id]==TwojaKlasa){ if ( wpn_id==CSW_C4 || wpn_id==CSW_HEGRENADE || wpn_id == CSW_SMOKEGRENADE || wpn_id == CSW_FLASHBANG || wpn_id == CSW_KNIFE ) return PLUGIN_CONTINUE // Never Run Out of Ammo! //server_print("STATUS ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) if ( clip == 0 ) { //server_print("INVOKING PUNISHER MODE! ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) get_weaponname(wpn_id,wpn,31) //highly recommend dropping weapon - buggy without it! if ( get_cvar_num("sv_dropwpn")!=0 ) engclient_cmd(id,"drop",wpn) //TEST give_item(id,wpn) engclient_cmd(id, wpn ) engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( } }
Użytkownik KariiO edytował ten post 13.01.2011 16:42
#24
Napisano 13.01.2011 16:22
lustrzany_pocisk[id]++ if(lustrzany_pocisk[id]>10) { lustrzany_pocisk[id]=10 show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10",lustrzany_pocisk[id]) } else show_hudmessage(id, "Masz %i Lustrzanych strzalow",lustrzany_pocisk[id]) }zadziala cos takiego na kosie? zrobilem z ultra armoru ;<
#25
Napisano 13.01.2011 17:03
To:
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10",lustrzany_pocisk[id])Na to:
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10")Zbędne literki
#26
Napisano 13.01.2011 17:31
#27
Napisano 13.01.2011 18:46
if(player_class[id]==TwojaKlasa){Na to:
if(twojamoc[id]==1){
#28
Napisano 14.01.2011 19:04
#29
Napisano 14.01.2011 19:18
Tylko tam jest mały błąd nie
Użytkownik KariiO edytował ten post 14.01.2011 19:19
#30
Napisano 14.01.2011 21:10
Dodano 15 styczeń 2011 - 15:19:
Refresh
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 15.01.2011 15:47
#31
Napisano 15.01.2011 15:10
a z tym bledem:
lustrzany_pocisk[id] = 0
Jesli nie bedzie dzialac to:
lustrzany_pocisk[attacker_id] = 0
#32
Napisano 15.01.2011 15:47
Umiejętność czytania? Proszę o podpowiedzenie gdzie leży błąd że tabela z nowymi klasami sie nie tworzy a nie z lustrzanymi, które już dawno zrobiłem ...Mam problem gdyż robie klasy [Tutorial] Frakcje do Diablo Moda! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X wg. tego i tego: Jak dodać klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X level jest 0'owy exp nie leci ... Zalozylem nowa baze wiec chyba powinien sie zapisywac normalnie lecz nic.. Mozecie powiedziec co w tym poradniku jest zlego?Jeśli będzie trzeba przesle sma na PW ;]
Dodano 15 styczeń 2011 - 15:19:
Refresh
Mam problem gdyż robie klasy [Tutorial] Frakcje do Diablo Moda! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X wg. tego i tego: Jak dodać klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X level jest 0'owy exp nie leci ... Zalozylem nowa baze wiec chyba powinien sie zapisywac normalnie lecz nic.. Mozecie powiedziec co w tym poradniku jest zlego?Jeśli będzie trzeba przesle sma na PW ;]
Dodano 15 styczeń 2011 - 19:58:
Przepraszam za spam ale pojawily sie kolejne błędy...
teraz można strzelać z kosy :< Dodaje SMA jeśli można to powiedzcie w czym leży błąd to najwyżej spróbuje zrobić cos samemu...
I jak można sprawdzcie czemu klasa ma 0lvl
Załączone pliki
Użytkownik Noo3?! edytował ten post 15.01.2011 19:01
#34
Napisano 28.02.2011 21:00
jak to czytałem to się śmiałem na podłodze ;]
po pierwsze jest to kod na 1/1 z tego co widze
po drugie, zmienna lustrzany pocisk to jest tak naprawdę typ bool zapisany za pomocą liczb
tzn jak jest "1" to działa, ale jak jest inaczej niż "1" (czyli np. "0" , "2", "12") to nie działa
poza tym diablo nie wykorzystuje modułu hamsandwich, który należy odblokować (include <hamsandwich> na górze, oraz w modules.ini usunąć średnik)
jak ktoś chce kod na ładowanie na nożu coraz większej szansy to niech napisze to zrobie
#35
Napisano 28.02.2011 21:06
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych