Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Klasa dostaje brońbędzie duuużo plusów;p


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
34 odpowiedzi w tym temacie

#21 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.01.2011 16:12

id_gracza zmień na id
  • +
  • -
  • 1

#22 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 13.01.2011 16:15

Taki sam błąd tylko że undefined "id"
dodałem w
for (new i=1; i < 33; i++){

  • +
  • -
  • 0

#23 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.01.2011 16:17

Mój błąd powinienem mieć raczej minusa ;/ id->i nie popatrzyłem się jak to jest w tym roundstarcie a od razu pisałem. Na 100% id na i

Wypadku nieskończoności ammo mogę tylko pomóc nie wiem czy to będzie działać bo nie testowałem...:
Nowa zmienna:
new bool:AmmoMaster[33]

Nad tym w cur_weapon:
after_bullet[id]=1
Dodajesz to:
if ( !AmmoMaster[id] ) return PLUGIN_CONTINUE
    new wpn_id=get_user_weapon(id, clip, ammo); 
    new wpn[32]
Pod tym:
if ((weapon != CSW_C4 ) && !on_knife[id] && (player_class[id] == Ninja))
	{
		client_cmd(id,"weapon_knife")
		engclient_cmd(id,"weapon_knife")
		on_knife[id]=1
	}
Dodajesz to:
if(player_class[id]==TwojaKlasa){
    if ( wpn_id==CSW_C4 || wpn_id==CSW_HEGRENADE || wpn_id == CSW_SMOKEGRENADE || wpn_id == CSW_FLASHBANG || wpn_id == CSW_KNIFE ) return PLUGIN_CONTINUE 
    
    // Never Run Out of Ammo! 
    //server_print("STATUS ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) 
    if ( clip == 0 ) 
    { 
      //server_print("INVOKING PUNISHER MODE! ID=%d CLIP=%d, AMMO=%d WPN=%d", id, clip, ammo, wpn_id) 
      get_weaponname(wpn_id,wpn,31) 
      //highly recommend dropping weapon - buggy without it! 
      if ( get_cvar_num("sv_dropwpn")!=0 ) engclient_cmd(id,"drop",wpn)  //TEST 
      give_item(id,wpn) 
      engclient_cmd(id, wpn ) 
      engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( 
      engclient_cmd(id, wpn ) // Checking to see if multple sends helps - sometimes this doesn't work... ;-( 
    } 
}

Użytkownik KariiO edytował ten post 13.01.2011 16:42

  • +
  • -
  • 1

#24 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 13.01.2011 16:22

Dobra dzięki ;P
lustrzany_pocisk[id]++
			if(lustrzany_pocisk[id]>10)
			{
				lustrzany_pocisk[id]=10
				show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10",lustrzany_pocisk[id]) 
			}
			else show_hudmessage(id, "Masz %i Lustrzanych strzalow",lustrzany_pocisk[id]) 		
		}
zadziala cos takiego na kosie?:P zrobilem z ultra armoru ;<
  • +
  • -
  • 0

#25 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.01.2011 17:03

Chyba nie tam ta opcja tylko działa na zasadzie włącz-wyłącz ale nie jestem pewien na 100% Możesz wypróbować jeżeli jest tak że możesz podać ilość lustrzanych pocisków to zadziała.
To:
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10",lustrzany_pocisk[id])
Na to:
show_hudmessage(id, "Maksymalna wartosc pocisków to 10")
Zbędne literki ;)
  • +
  • -
  • 1

#26 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 13.01.2011 17:31

A jeśli przerobić to no-unlimited ammo pod item jak by to miało wyglądać ?
  • +
  • -
  • 0

#27 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 13.01.2011 18:46

Nowa zmienna na górze + w reset item skill (coś w tym stylu) zerujesz i zamieniasz to:
if(player_class[id]==TwojaKlasa){
Na to:
if(twojamoc[id]==1){

  • +
  • -
  • 0

#28 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 14.01.2011 19:04

A jak zrobic 10 vampirzych uderzen wbudowanych? Czyli od razu
  • +
  • -
  • 0

#29 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 14.01.2011 19:18

Moce klas itp. - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
Tylko tam jest mały błąd nie blind tylko vampire.

Użytkownik KariiO edytował ten post 14.01.2011 19:19

  • +
  • -
  • 0

#30 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 14.01.2011 21:10

Mam problem gdyż robie klasy [Tutorial] Frakcje do Diablo Moda! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X wg. tego i tego: Jak dodać klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X level jest 0'owy exp nie leci ... Zalozylem nowa baze wiec chyba powinien sie zapisywac normalnie lecz nic.. Mozecie powiedziec co w tym poradniku jest zlego?Jeśli będzie trzeba przesle sma na PW ;]

Dodano 15 styczeń 2011 - 15:19:
Refresh

Użytkownik Noo3?! edytował ten post 15.01.2011 15:47

  • +
  • -
  • 0

#31 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 15.01.2011 15:10

Jesli chodzi o item taki to poradnik:tworzenie itemu+zmienna+funkcja lustrzanego pocisku i masz item

a z tym bledem:

lustrzany_pocisk[id] = 0


Jesli nie bedzie dzialac to:

lustrzany_pocisk[attacker_id] = 0


#32 Noo3?!

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 3
Nowy

  • Postów:50
  • Lokalizacja:Wroclaw
Offline

Napisano 15.01.2011 15:47

Mam problem gdyż robie klasy [Tutorial] Frakcje do Diablo Moda! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X wg. tego i tego: Jak dodać klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X level jest 0'owy exp nie leci ... Zalozylem nowa baze wiec chyba powinien sie zapisywac normalnie lecz nic.. Mozecie powiedziec co w tym poradniku jest zlego?Jeśli będzie trzeba przesle sma na PW ;]

Dodano 15 styczeń 2011 - 15:19:
Refresh

Umiejętność czytania? Proszę o podpowiedzenie gdzie leży błąd że tabela z nowymi klasami sie nie tworzy a nie z lustrzanymi, które już dawno zrobiłem ...

Mam problem gdyż robie klasy [Tutorial] Frakcje do Diablo Moda! - Nieoficjalny polski support AMX Mod X wg. tego i tego: Jak dodać klasę - Nieoficjalny polski support AMX Mod X level jest 0'owy exp nie leci ... Zalozylem nowa baze wiec chyba powinien sie zapisywac normalnie lecz nic.. Mozecie powiedziec co w tym poradniku jest zlego?Jeśli będzie trzeba przesle sma na PW ;]


Dodano 15 styczeń 2011 - 19:58:
Przepraszam za spam ale pojawily sie kolejne błędy...
teraz można strzelać z kosy :< Dodaje SMA jeśli można to powiedzcie w czym leży błąd to najwyżej spróbuje zrobić cos samemu...
I jak można sprawdzcie czemu klasa ma 0lvl

Załączone pliki


Użytkownik Noo3?! edytował ten post 15.01.2011 19:01

  • +
  • -
  • 0

#33 Drewno.

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 36
Życzliwy

  • Postów:263
  • GG:
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.01.2011 21:10

klasy z 0lvl - Nieoficjalny polski support AMX Mod X

#34 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 28.02.2011 21:00

heh

jak to czytałem to się śmiałem na podłodze ;]

po pierwsze jest to kod na 1/1 z tego co widze

po drugie, zmienna lustrzany pocisk to jest tak naprawdę typ bool zapisany za pomocą liczb

tzn jak jest "1" to działa, ale jak jest inaczej niż "1" (czyli np. "0" , "2", "12") to nie działa

poza tym diablo nie wykorzystuje modułu hamsandwich, który należy odblokować (include <hamsandwich> na górze, oraz w modules.ini usunąć średnik)

jak ktoś chce kod na ładowanie na nożu coraz większej szansy to niech napisze to zrobie :)

#35 LogiCC :D

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 22
Życzliwy

  • Postów:105
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 28.02.2011 21:06

Ja bym chciał, bo już próbowałem coś takiego zrobić ale mi nie wychodziło :( Więc bardzo bym prosił o napisanie jak to zrobić :)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych