Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Przerabianie klasy na premium

CoD Nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#21 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 27.01.2011 15:01

@matixr, Pobierz załącznik i wrzuć do compiler/include.


Ludzie samodzielności trochę... poradnik jasno opisany a wy nawet tego nie umiecie, to Forum ma pomagać, a nie dawać gotowce.

@Creesh

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>

#define DMG_BULLET (1<<1)


new bool:ma_klase[33];

new const nazwa[] = "Komandos";
new const opis[] = "Natychmiastowe zabicie z noza(PPM)";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 60;
new const inteligencja = 5;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H))
{
client_print(id, print_chat, "[Komandos] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;

public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}
/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/

Użytkownik RPK. Shark edytował ten post 27.01.2011 15:07

  • +
  • -
  • 0

#22 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.01.2011 15:39

@RPK. Shark
Teraz już się pogubiłem
"i wrzuć do compiler/include."
Trzeba mieć jakiś program czy co ?
proszę o pomoc + poleci
  • +
  • -
  • 0

#23 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 27.01.2011 15:45

Tutaj masz Kompilator CoD.

Pluginy i Mody
  • +
  • -
  • 0

#24 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.01.2011 15:52

@RPK. Shark

Jak kompiluje przez to wyskakuje taki error :

/tmp/textFrGlC4.sma(53) : fatal error 100: cannot read from file: "ColorChat"

Compilation aborted.
1 Error.
  • +
  • -
  • 0

#25 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 27.01.2011 16:23

Kompilacja lokalna - Nieoficjalny polski support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#26 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 27.01.2011 17:22

Dzięki + leci :)
  • +
  • -
  • 0

#27 Creesh

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:29
  • GG:
  • Lokalizacja:Kwidzyn
Offline

Napisano 27.01.2011 17:52

@RPK. Shark

Zmieniłem to w pliku codclass_komnados.sma i nadal nie działa.Nie mam żadny flag.
  • +
  • -
  • 0

#28 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 27.01.2011 18:40

@matixr, musisz do folderu include w kompilerze dodać ColorChat.inc i #include <ColorChat>

Użytkownik V!p3r edytował ten post 27.01.2011 18:43

  • +
  • -
  • 0

#29 matixr

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:22
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Bydgoszcz
Offline

Napisano 28.01.2011 10:13

@V!p3r

Już czaje, poczytałem ten poradnik i skumałem,
ale i tak dzięki.

Ps. V!p3r czy ty grasz na cod Zoone ?
  • +
  • -
  • 0

#30 kasztanek9994

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:101
  • Lokalizacja:tm
Offline

Napisano 08.02.2011 13:50

Spoiler


Proszę o pomoc :) nie wiem co robię źle ; /

Tutaj błędy :
sda.sma(49) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
sda.sma(49) : warning 215: expression has no effect
sda.sma(49) : error 001: expected token: ";", but found "]"
sda.sma(49) : error 029: invalid expression, assumed zero
sda.sma(49) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

  • +
  • -
  • 0

#31 Host

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -4
Nowy

  • Postów:38
  • Lokalizacja:Siemianowice
Offline

Napisano 13.02.2011 19:11

Shark przerobiłbys mi ją ? Próbowałem ale nie potrafie tak to wszystkie robie a tej nieumiem.

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <engine>

native cod_add_wskrzes(id, ile)

new sprite_white;
new ilosc_apteczek_gracza[33];

new const nazwa[] = "Nekromata (Premium)";
new const opis[] = "Posiada jedna apteczke , moze wskrzeszac innych za to dostaje expa , wskrzeszony posiada 75hp";
new const bronie = 1<<CSW_SG552 | 1<<CSW_AUG
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 15;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 20;

new ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
	register_plugin("Medyk", "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_think("medkit","MedkitThink");
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
	
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);
}

public plugin_precache()
{
	sprite_white = precache_model("sprites/white.spr");
	precache_model("models/w_medkit.mdl");
}

public cod_class_enabled(id)
{
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;
	cod_add_wskrzes(id, 1)
	ma_klase[id] = true
}

public cod_class_disabled(id)
{
	cod_add_wskrzes(id, 0)
	ma_klase[id] = false
}

public cod_class_skill_used(id)
{
	if (!ilosc_apteczek_gracza[id])
	{
		client_print(id, print_center, "Masz tylko jedna apteczke na runde!");
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
		
	ilosc_apteczek_gracza[id]--;
	
	new Float:origin[3];
	entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
	
	new ent = create_entity("info_target");
	entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "medkit");
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_owner, id);
	entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_NOT);
	entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, origin);
	entity_set_float(ent, EV_FL_ltime, halflife_time() + 7 + 0.1);
	
	
	entity_set_model(ent, "models/w_medkit.mdl");
	set_rendering ( ent, kRenderFxGlowShell, 255,0,0, kRenderFxNone, 255 ) 	;
	drop_to_floor(ent);
	
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.1);
	
	return PLUGIN_CONTINUE;
}

public MedkitThink(ent)
{
	new id = entity_get_edict(ent, EV_ENT_owner);
	new dist = 300;
	new heal = 5+floatround(cod_get_user_intelligence(id)*0.5);

	if (entity_get_edict(ent, EV_ENT_euser2) == 1)
	{		
		new Float:forigin[3];
		entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
		
		new entlist[33];
		new numfound = find_sphere_class(0,"player", float(dist),entlist, 32,forigin);
		
		for (new i=0; i < numfound; i++)
		{		
			new pid = entlist[i];
			
			if (get_user_team(pid) != get_user_team(id))
				continue;
			
			new maksymalne_zdrowie = 100+cod_get_user_health(pid);
			new zdrowie = get_user_health(pid);
			new Float:nowe_zdrowie = (zdrowie+heal<maksymalne_zdrowie)?zdrowie+heal+0.0:maksymalne_zdrowie+0.0;
			if (is_user_alive(pid)) entity_set_float(pid, EV_FL_health, nowe_zdrowie);	
		}
		
		entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2, 0);
		entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 1.5);
		
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime) < halflife_time() || !is_user_alive(id))
	{
		remove_entity(ent);
		return PLUGIN_CONTINUE;
	}
	
	if (entity_get_float(ent, EV_FL_ltime)-2.0 < halflife_time())
		set_rendering ( ent, kRenderFxNone, 255,255,255, kRenderTransAlpha, 100 );
		
	new Float:forigin[3];
	entity_get_vector(ent, EV_VEC_origin, forigin);
					
	new iOrigin[3];
	for(new i=0;i<3;i++)
		iOrigin[i] = floatround(forigin[i]);
		
	message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
	write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] );
	write_coord( iOrigin[2] );
	write_coord( iOrigin[0] );
	write_coord( iOrigin[1] + dist );
	write_coord( iOrigin[2] + dist );
	write_short( sprite_white );
	write_byte( 0 ); // startframe
	write_byte( 0 ); // framerate
	write_byte( 10 ); // life
	write_byte( 10 ); // width
	write_byte( 255 ); // noise
	write_byte( 255 ); // r, g, b
	write_byte( 100 );// r, g, b
	write_byte( 100 ); // r, g, b
	write_byte( 128 ); // brightness
	write_byte( 0 ); // speed
	message_end();
	
	entity_set_edict(ent, EV_ENT_euser2 ,1);
	entity_set_float(ent, EV_FL_nextthink, halflife_time() + 0.5);
	
	    
	return PLUGIN_CONTINUE;

}

public ResetHUD(id)
	ilosc_apteczek_gracza[id] = 1;

public client_disconnect(id)
{
	new ent = find_ent_by_class(0, "medkit");
	while(ent > 0)
	{
		if(entity_get_edict(id, EV_ENT_owner) == id)
			remove_entity(ent);
		ent = find_ent_by_class(ent, "medkit");
	}
}

public Spawn(id)
{
	if(!is_user_alive(id) || !is_user_connected(id))
		return PLUGIN_CONTINUE;

	if(ma_klase[id])
		cod_add_wskrzes(id, 1)

	return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#32 tomi93

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 11
Początkujący

  • Postów:132
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bytom
Offline

Napisano 21.02.2011 19:28

Host, w załączniku masz .sma.

kasztanek9994, 2-gi załącznik jest dla Ciebie , tam masz kod .sma Twojej klasy.

Załączone pliki


Użytkownik tomi93 edytował ten post 21.02.2011 19:31

  • +
  • -
  • 0

#33 Kanrin

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:5
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 11.04.2011 18:13

/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Ninja";
new const opis[] = "Slaba widocznosc, zmniejszona grawitacja, natychmiastowe zabicie z noza";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 40;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player","TakeDamage");
}

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, GREEN, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest premium
return COD_STOP;
}
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,1,1,1 ,kRenderTransAlpha, 40);
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);

ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}


public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;

if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;

if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);

return HAM_IGNORED;
}

public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}


/* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE
*{\\ rtf1\\ ansi\\ ansicpg1250\\ deff0\\ deflang1045{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ f0\\ fs16 \n\\ par }
*/


Proszę o pomoc! Gdy włączam tą klase nie mam na niej zredukowanej Widoczności do 40. A po zmienieniu klasy na inną gravitacja wynosi 200. Nie chcę nic "grzebać" w sma bo znając mnie to zepsuje :) Dam + temu który mi pomoże :)

Użytkownik Kanrin edytował ten post 11.04.2011 18:14

  • +
  • -
  • 0

#34 gienas1997

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:4
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 07.05.2011 16:43

a jak przerobic kase np klasa ma 2rakieti a moze miec 4

#35 AMXXP:D

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:hjhgjhgjgh
  • Lokalizacja:gyhujgjgh
Offline

Napisano 23.05.2011 12:43

Mógłby Ktoś zapodać jakiś dokładny poradnik krok po kroku poleci +
Jestem zielony.
Host ,a ty tylko edytowałeś plik.sma i działało?
Czy co robiłeś?
Proszę o pomoc lecą +. Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0

#36 adiii

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:41
  • Imię:Lucek
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 03.06.2011 12:19

Eee ja mam błąd podczas kąpilowania taki /tmp/textmd49w9.sma(4) : fatal error 100: cannot read from file: "codmod"
Co jest oto SMA :
/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <colorchat>

new const nazwa[] = "Zlodziej";
new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc oraz 1/2 szansy na zabranie perku swojej ofierze";
new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_FLASHBANG | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 15;
new const kondycja = 30;
new const inteligencja = 15;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33];

public plugin_init() {
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	
	register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
}

public cod_class_enabled(id)
{
public cod_class_enabled(id)
{
	ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 ||Klocek|| A.D.I", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
	if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
	{
		ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM 
		return COD_STOP;
	}
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}

public cod_class_disabled(id)
{
	set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255);
	ma_klase[id] = false;
}

public DeathMsg()
{
	new killer = read_data(1);
	new victim = read_data(2);
	
	if(!is_user_connected(killer))
		return;
		
	if(!ma_klase[killer])
		return;
		
	if(random(2))
		return;
	
	if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer])))
		return;

	ofiara[killer] = victim;
	
	Zapytaj(killer);
}

public Zapytaj(id)
{
	new tytul[55];
	new nazwa_perku[33];
	cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32);
	format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku);
	new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle");
	
	menu_additem(menu, "Tak");
	menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie");
	
	menu_display(id, menu);
}

public Zapytaj_Handle(id, menu, item)
{
	if(item)
		return;
	
	if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id])
		return;
		
	new nick_zlodzieja[33];
	get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32);
	ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja);
	cod_set_user_perk(ofiara[id], 0);
	cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]);
}
Kto mi powie co zle robie ?

Dodano 03 czerwiec 2011 - 14:18:
ok juz ogarnołem sam :D to jest proste ale bardzo dobre ;P
  • +
  • -
  • 0

#37 Pączek?

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:1
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.10.2011 18:52

Proszę o pomoc przerobiłem klasę Replikant i wszystko bylo ok ale gdy dodalem do niej premium mam takie błędy przy komplikowaniu:

codclass_replicant.sma(49) : error 017: undefined symbol "ma_klase"
codclass_replicant.sma(49) : warning 215: expression has no effect
codclass_replicant.sma(49) : error 001: expected token: ";", but found "]"
codclass_replicant.sma(49) : error 029: invalid expression, assumed zero
codclass_replicant.sma(49) : fatal error 107: too many error messages on one line



plik sma:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <ColorChat>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "SuperReplicant (VIP";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_HEGRENADE | 2<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "5");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");

public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, RED, "^x04Klasa^x03 %s^x04 By^x01 amxx.pl", nazwa); //Gdy gracz nie ma flagi wyświetli mu komunikat
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) //FLAGA
{
ColorChat(id, RED, "^x03[%s]^x04 Jest^x03 klasa premium", nazwa) //Znowu info ze przykładowa klasa jest PREMIUM
return COD_STOP;
}
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}

new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);

VBA[2] = 0.0;

for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];

if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}

new model[55], Float:AngleKukly[3],

SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;

entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);

AngleKukly[0] = 0.0;

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);

ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);

if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;

new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET

if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);

FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")



pomoże ktoś?


oryginalny tekst:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <colorchat>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
new const nazwa[] = "Replicant";
new const opis[] = "Moze stawiac swoje repliki, ktore odbijaja obrazenia";
new const bronie = 1<<CSW_MP5NAVY | 1<<CSW_HEGRENADE | 1<<CSW_FLASHBANG;
new const zdrowie = 20;
new const kondycja = 40;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
new pcvar_ilosc_replik, pcvar_hp_replik;
new ilosc_kukiel[33];
new sprite_blast;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "info_target", "TakeDamage");
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Spawn", 1);

register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");

pcvar_ilosc_replik = register_cvar("ilosc_replik", "3");
pcvar_hp_replik = register_cvar("hp_replik", "200");
}
public plugin_precache()
sprite_blast = precache_model("sprites/dexplo.spr");
public cod_class_enabled(id)
{
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostala stworzona przez www.PluginyMody.webd.pl", nazwa);
Spawn(id);
}
public cod_class_skill_used(id)
{
if(ilosc_kukiel[id] < 1)
{
client_print(id, print_center, "Wykorzystales wszystkie repliki!");
return;
}

new Float:OriginGracza[3], Float:OriginKukly[3], Float:VBA[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, OriginGracza);
VelocityByAim(id, 50, VBA);

VBA[2] = 0.0;

for(new i=0; i < 3; i++)
OriginKukly[i] = OriginGracza[i]+VBA[i];

if(get_distance_f(OriginKukly, OriginGracza) < 40.0)
{
client_print(id, print_center, "Muszisz postawic replike dalej!");
return;
}

new model[55], Float:AngleKukly[3],

SekwencjaKukly = entity_get_int(id, EV_INT_gaitsequence);
SekwencjaKukly = SekwencjaKukly == 3 || SekwencjaKukly == 4? 1: SekwencjaKukly;

entity_get_string(id, EV_SZ_model, model, 54);
entity_get_vector(id, EV_VEC_angles, AngleKukly);

AngleKukly[0] = 0.0;

new ent = create_entity("info_target");

entity_set_string(ent, EV_SZ_classname, "Kukla");
entity_set_model(ent, model);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_origin, OriginKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_angles, AngleKukly);
entity_set_vector(ent, EV_VEC_v_angle, AngleKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_sequence, SekwencjaKukly);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_float(ent, EV_FL_health, get_pcvar_float(pcvar_hp_replik));
entity_set_float(ent, EV_FL_takedamage, DAMAGE_YES);
entity_set_size(ent, Float:{-16.0,-16.0, -36.0}, Float:{16.0,16.0, 40.0});
entity_set_int(ent, EV_INT_iuser1, id);

ilosc_kukiel[id]--;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_alive(idattacker))
return HAM_IGNORED;

new classname[33];
entity_get_string(this, EV_SZ_classname, classname, 32);

if(!equal(classname, "Kukla"))
return HAM_IGNORED;

new owner = entity_get_int(this, EV_INT_iuser1);

if(get_user_team(owner) == get_user_team(idattacker))
return HAM_SUPERCEDE;

new bool:bez_obrazen = get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET

if(!bez_obrazen)
cod_inflict_damage(owner, idattacker, damage, 0.3, this, damagebits);

new Float:fOrigin[3], iOrigin[3];

entity_get_vector(this, EV_VEC_origin, fOrigin);

FVecIVec(fOrigin, iOrigin);

if(damage > entity_get_float(this, EV_FL_health))
{
if(!bez_obrazen)
{
new entlist[33];
new numfound = find_sphere_class(this, "player", 190.0, entlist, 32);

for (new i=0; i < numfound; i++)
{
new pid = entlist[i];

if (!is_user_alive(pid) || get_user_team(owner) == get_user_team(pid))
continue;
cod_inflict_damage(owner, pid, 70.0, 0.3, this, (1<<24));
}
}

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY, iOrigin);
write_byte(TE_EXPLOSION);
write_coord(iOrigin[0]);
write_coord(iOrigin[1]);
write_coord(iOrigin[2]);
write_short(sprite_blast);
write_byte(32);
write_byte(20);
write_byte(0);
message_end();
}

return HAM_IGNORED;
}
public Spawn(id)
ilosc_kukiel[id] = get_pcvar_num(pcvar_ilosc_replik);
public NowaRunda()
remove_entity_name("Kukla")

Użytkownik Pączek? edytował ten post 12.10.2011 18:54

  • +
  • -
  • 0

#38 ahj338

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:13
  • Lokalizacja:Przytkowice
Offline

Napisano 26.01.2012 14:41

Dobry poradnik

Użytkownik ahj338 edytował ten post 26.01.2012 14:41

  • +
  • -
  • 0

#39 aka.Kamil

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Rumia
Offline

Napisano 03.02.2012 13:52

Dlaczego niektóre klasy nie mają #include <engine> ?
  • +
  • -
  • 0

#40 KubusGrubcio

    Nowy

  • Nowy

Reputacja: -1
Nowy

  • Postów:2
  • Imię:Jakub
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 16.05.2012 18:24

dzięki stary suzkam tego juz troche
  • +
  • -
  • -1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych