Mam mały problem otóż mój serwer nie zbiera logów co jest uciążliwe ponieważ nie działają przez to PsychoStaty , folder logs ma chmod 777 a cfg którego używam to:
//________________________________________PODSTAWOWE USTAWIENIA_________________________________________________________________________ log on sv_logbans 1 sv_logecho 1 sv_logfile 1 sv_log_onefile 0 sv_lan "0" // :: wartosc 1 oznacza, ze serwer jest wykacznie na lan hostname "....." // :: Nazwa Serwera sv_password "" // :: PW DO SERWERA rcon_password "...." // :: PW DO RCON exec "blacklisted.cfg" // :: lista banow pobrana z serwisu blacklisted.pl exec "listip.cfg" // :: lista zbanowanych IP exec "banned.cfg" // :: lista banow STEAM ID mapchangecfgfile "server.cfg" // :: wykonaj ten config podczas zmiany mapy mapcyclefile "mapcycle.txt" // :: plik z ktorego wczytuje liste map motdfile "motd.txt" // :: plik ladowany podczas wchodzenia na serwer servercfgfile "server.cfg" // :: plik z glownymi ustawieniami serwera (ladowany przy 1 starcie) amx_language "pl" //________________________________________WYDAJNOSC SERWERA_______________________________________________________________________________ sys_ticrate "100" // :: liczba fps'ow na serwerze sv_maxupdaterate "100" // :: maksymalna liczba pakietow wysylana do uzytkownika sv_minupdaterate "20" // :: minimalna liczba pakietow wysylana do klienta sv_maxrate "25000" // :: maksymalna ilosc b/s wysylana do klienta sv_minrate "2500" // :: minimalna ilosc b/s wysylana do klienta sys_ticrate "125" // :: warosc 125 jest zalecana, najlepiej nie miec wiecej niz 200 sv_maxunlag "1" // :: maksymalny czas w sekundach kompensacji lagow //_______________________________________USTAWIENIA OGOLNE__________________________________________________________________________________ sv_allowdownload "1" // :: mozliwosc pobierania plikow z serwera (dzwieki, mapy itd.) sv_proxies "1" // :: mozliwosc podlaczenia HLTV sv_downloadurl "http://cs.hitme.pl/cstrike/ // :: Fast Download sv_region "3" // :: lokalizacja serwera sv_contact "[email protected]" // :: kontakt pausable "0" // :: mozliwosc pauzowania gry allow_spectators "1" // :: mozliwosc obserwowania, jak graja inni (wchodzenie na specta) sv_voicecodec "voice_speex" // :: rodzaj kodeka glosowego (najlepszy "voice_speex") sv_voiceenable "1" // :: mozliwosc rozmowy na serwerze sv_voicequality "3" // :: jakosc glosu sv_alltalk "1" // :: mozna rozmawiac ze wszystkimi (CT i TT) decalfrequency "60" // :: Czas po którym gracz moze ponownie wysprayowac swoje logo (w sekundach) edgefriction "2" // :: ?? Z cfg esl host_framerate "0" // :: ?? Z cfg esl sv_clienttrace "1" // :: Pozwala na namiezanie klienta sv_send_logos "1" // :: pozwalaj na wysylanie logo graczy (sprej na sciane) sv_send_resources "1" // :: pozwalaj na dowload listy wymaganych plikow aby grac na mapie sv_stepsize "18" // :: ?? z cfg esl //______________________________________USTAWIENIE ROZGRYWKI_________________________________________________________________________________ mp_autokick "0" // :: Wyzuca team kilerów z serwera mp_autoteambalance "1" // :: Zmienia wyrównywanie ilosci graczy mp_buytime "0.25" // :: Okresla czas na kupno broni od rozpoczecia rundy mp_c4timer "35" // :: Czas od podlozenia do wybuchu bomby mp_chattime "1" // :: Zzas w ktorym gracze moga rozmawiac po zakonczeniu mapki mp_consistency "1" // :: Nie pozwala Gracza na uzywanie wlasnych modeli 1-(standard) , 0 - pozwalaj (bo czituja) mp_decals "300" // :: Maksymalna ilosc wyswietlanych dziur po kulach mp_fadetoblack "0" // :: Ekran zaciemnia sie kiedy gracz umiera mp_falldamage "1" // :: Zbiera HP kiedy spadniesz z wysokosci mp_flashlight "1" // :: Latarka mp_footsteps "1" // :: slychac kroki graczy podczas biegu mp_forcecamera "0" // :: Ustawienia kamery po smierci mp_forcechasecam "0" // :: Ogranicza tryb obserwatora tylko do wlasnej druzyny mp_freezetime "0" // :: Czas zamrozenia na poczatku rundy mp_friendlyfire "0" // :: Mozliwosc zabijania graczy z swojego teamu mp_kickpercent "1" // :: Ile procent zeby kicknac gracza przez votowanie w konsoli mp_limitteams "1" // :: Roznica graczy w teamach mp_maxrounds "0" // :: Maksymalna ilosc rund mp_roundtime "2.2" // :: Czas Trwania 1 Rundy mp_startmoney "800" // :: Ilosc kasy na poczatku mapy , rundy mp_timelimit "20" // :: Czas trwania mapy mp_tkpunish "0" // :: Ustawia czy team kilerzy czekaja 1 runde po zabiciu swojego mp_winlimit "0" // :: Zmienia mape na nastepna z mapcycle.txt po osiagnieciu tego limitu sv_accelerate "5" // :: Jakies przyspieszenie sv_aim "0" // :: Pozwala na uzycie aima sv_aim 1 sv_airaccelerate "10" // :: Przyspieszenie w powietrzu sv_airmove "1" // :: Pozwala na poruszanie w powietrzu sv_cheats "0" // :: Pozwala na Uzywanie Cheatow sv_friction "4" // :: poslizg na powierzchni podczas biegania, ma wplyw na predkosc kompletnego zatrzymania sie sv_gravity "800" // :: Grawitacja 800-Normalna sv_timeout "65" // :: czas w sekundach, jesli gracz nie odpowie w tym czasie uznawany jest za odlaczony od serwera sv_wateraccelerate "10" // :: Przuspierszenie w wodzie sv_wateramp "0" // :: ?? sv_maxspeed 320
Wydaje się ze wszystko ok ale i tak nie działa , w czym tkwi problem ?