Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Block item
Temat rozp.
gruszka95
, 01.01.2011 18:26
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 01.01.2011 18:26
Pobrałem plugin blockhe i mam pytanie a raczej prośbe o przerobienie go tak by blokował określone itemy na mapkach. Dodam ze uzywam cod moda "starego" od Qtm Peyota. Za pomoc +. Załaczam plugin blockhe
#2
Napisano 03.01.2011 17:51
Tu nie ma nic do edyci wytłumaczę ci blokadę na te mapy aim_,awp_ oraz _fly. Będzie blokować M4A1
Wystarczy że w sma zmienisz.
@Down to jest na jaką broń zmienia gdy posiadamy daną broń najlepiej zostawić bo może crashować jak damy na broń której nie mamy.
Za
Edit:
Aha ty chcesz blokade na coda itemów spróbuj na sam koniec coda dodać.
Wystarczy że w sma zmienisz.
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)Na
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)Wystarczy znać nazwy broni np. Pewnie myślisz że MP5 pisze się MP5 ale tak naprawdę piszę się MP5navy niby mała różnica ale jest
@Down to jest na jaką broń zmienia gdy posiadamy daną broń najlepiej zostawić bo może crashować jak damy na broń której nie mamy.
engclient_cmd(id, "weapon_knife")Tekst który nam się wyświetli po wybraniu zablokowanej broni. Można zmienić tu
client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")Np na
client_print(id, print_center, "M4A1 zablokowane na tej mapie!")Tu już na jakich mapach ma blokować.
get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")Np. Chcę żeby broń blokowało na awp,de i fy_pool_day
get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "de_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")Jeżeli zaś chcemy aby kilka broni było zablokowanych (nie testowane)
Za
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){ engclient_cmd(id, "weapon_knife") client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!") }dodajemy
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){ engclient_cmd(id, "weapon_knife") client_print(id, print_center, "M4A1 zablokowane na tej mapie!") }Jeżeli nadal nie rozumiesz napisz w tym temacie jakie bronie na jakich mapach ma blokować a ci pomogę
Edit:
Aha ty chcesz blokade na coda itemów spróbuj na sam koniec coda dodać.
public CurWeapon(id) { new mapa[5]; get_mapname(mapa, 4); if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4") if(get_user_item(id) == PRZEDMIOT_ID_1){ engclient_cmd(id, "say /drop") client_print(id, print_center, "Ten item jest zablokowany na tej mapie!") } }Lecz nie jestem pewny bo używam aktualnie nowego coda i nie wiem czy to będzie działać.
Użytkownik ELOS edytował ten post 03.01.2011 18:04
[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych