Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Block item


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 gruszka95

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 8
Nowy

  • Postów:37
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 01.01.2011 18:26

Pobrałem plugin blockhe i mam pytanie a raczej prośbe o przerobienie go tak by blokował określone itemy na mapkach. Dodam ze uzywam cod moda "starego" od Qtm Peyota. Za pomoc +. Załaczam plugin blockhe

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 ELOS

    No i pozamiatane ;*

  • Power User

Reputacja: 145
Zaawansowany

  • Postów:703
  • GG:
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Będzin
Offline

Napisano 03.01.2011 17:51

Tu nie ma nic do edyci :D wytłumaczę ci blokadę na te mapy aim_,awp_ oraz _fly. Będzie blokować M4A1
Wystarczy że w sma zmienisz.
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
Na
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1)
Wystarczy znać nazwy broni np. Pewnie myślisz że MP5 pisze się MP5 ale tak naprawdę piszę się MP5navy niby mała różnica ale jest :D
@Down to jest na jaką broń zmienia gdy posiadamy daną broń najlepiej zostawić bo może crashować jak damy na broń której nie mamy.
engclient_cmd(id, "weapon_knife")
Tekst który nam się wyświetli po wybraniu zablokowanej broni. Można zmienić tu
client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
Np na
client_print(id, print_center, "M4A1 zablokowane na tej mapie!")
Tu już na jakich mapach ma blokować.
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
Np. Chcę żeby broń blokowało na awp,de i fy_pool_day
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "de_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
Jeżeli zaś chcemy aby kilka broni było zablokowanych (nie testowane)
Za
if(get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE){
        engclient_cmd(id, "weapon_knife")
        client_print(id, print_center, "HE zablokowane na tej mapie!")
}
dodajemy
if(get_user_weapon(id) == CSW_M4A1){
        engclient_cmd(id, "weapon_knife")
        client_print(id, print_center, "M4A1 zablokowane na tej mapie!")
}
Jeżeli nadal nie rozumiesz napisz w tym temacie jakie bronie na jakich mapach ma blokować a ci pomogę :D

Edit:
Aha ty chcesz blokade na coda itemów spróbuj na sam koniec coda dodać.
public CurWeapon(id)
{
	new mapa[5];
get_mapname(mapa, 4);
if(equal(mapa, "aim_") || equal(mapa, "awp_") || equal(mapa, "fy_p")) register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1", "2=4")
if(get_user_item(id) == PRZEDMIOT_ID_1){
        engclient_cmd(id, "say /drop")
        client_print(id, print_center, "Ten item jest zablokowany na tej mapie!")
}
}
Lecz nie jestem pewny bo używam aktualnie nowego coda i nie wiem czy to będzie działać.

Użytkownik ELOS edytował ten post 03.01.2011 18:04

  • +
  • -
  • 1

[Aktualizacja 22.01.2015] GunXpMod 2.7.4

http://wklej.to/vlMW7





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych