public buyrune(id)
{
new text[513]
format(text, 512, "\ySklep z runami - ^n\w1. Leczenie [Dodaje 25HP] - \r$9000^n\w2. Leczenie [Dodaje 50HP] \r$5000^n\w3. Losowy Item \r$5000^n\w4. Doswiadczenie \r$14500^n^n\w0. Zamknij")
new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<9)
show_menu(id, keys, text)
return PLUGIN_HANDLED
}
public select_rune_menu(id, key)
{
switch(key)
{
case 0:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,25,0,"")
}
case 1:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,9000))
return PLUGIN_HANDLED
change_health(id,50,0,"")
}
case 2:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,5000))
return PLUGIN_HANDLED
award_item(id,0)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 3:
{
if (!UTIL_Buyformoney(id,14500))
return PLUGIN_HANDLED
new exp = get_cvar_num("diablo_xpbonus")*random_num(3,10)+player_lvl[id]*get_cvar_num("diablo_xpbonus")/20
Give_Xp(id,exp)
client_print(id,print_center,"dostales %d expa!",exp)
return PLUGIN_HANDLED
}
case 9:
{
return PLUGIN_HANDLED
}
}
return PLUGIN_HANDLED
}
Co do losowania podaj jakie mają być opcje/nagrody...bo standardowego nie umiem znaleźć ;/
Zmień sobie ile ma odejmować kasy za co...
Co do /rune -> /sklep :
Znajdź:
register_clcmd("say /rune","buyrune")
Zmień na:
register_clcmd("say /sklep","buyrune")
Użytkownik KariiO edytował ten post 01.01.2011 16:45