gail dmg +15+inteligencja
deagle
złodziej perków 1/4
scout 1/3
widoczność zmniejszona tak jak u partyzanta (czyli do 100)
#include <amxmodx> #include <codmod> #include <engine> #include <hamsandwich> #include <colorchat> #define DMG_BULLET (1<<1) new const nazwa[] = "Rumcajs"; new const opis[] = "Ma zmniejszona widocznosc, dodatkowe 15(+inteligencja) obrazen z Galila, 1/3 szansy na natychmiastowe zabicie ze Scouta, kradnie perki"; new const bronie = 1<<CSW_GALIL | 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_SCOUT; new const zdrowie = 15; new const kondycja = 30; new const inteligencja = 15; new const wytrzymalosc = 0; new bool:ma_klase[33]; new ofiara[33], perk_ofiary[33], wartosc_perku_ofiary[33]; public plugin_init() { register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote"); cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc); register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade"); RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage"); } public cod_class_enabled(id) //(id) to gracz , a 0 to wszyscy, uzywamy (id)!! { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 100); if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_F)) { ColorChat(id, RED, "[Rumcajs] Ta klasa jest premium. Aby ja wykupic napisz na Dziadowo.xaa.pl."); return COD_STOP; } ma_klase[id] = true; return COD_CONTINUE; } public cod_class_disabled(id) { set_rendering(id,kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, 255); ma_klase[id] = false; } public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits) { if(!is_user_connected(idattacker)) return HAM_IGNORED; if(!ma_klase[idattacker]) return HAM_IGNORED; if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_GALIL && damagebits & DMG_BULLET) cod_inflict_damage(idattacker, this, 15.0, 0.2, idinflictor, damagebits); if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_SCOUT && damage > 20.0 && random_num(1,3) == 1) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits); return HAM_IGNORED; } public DeathMsg() { new killer = read_data(1); new victim = read_data(2); if(!is_user_connected(killer)) return; if(!ma_klase[killer]) return; if(random(4)) return; if(!(perk_ofiary[killer] = cod_get_user_perk(victim, wartosc_perku_ofiary[killer]))) return; ofiara[killer] = victim; Zapytaj(killer); } public Zapytaj(id) { new tytul[55]; new nazwa_perku[33]; cod_get_perk_name(perk_ofiary[id], nazwa_perku, 32); format(tytul, 54, "Czy chcesz ukrasc perk: %s ?", nazwa_perku); new menu = menu_create(tytul, "Zapytaj_Handle"); menu_additem(menu, "Tak"); menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Nie"); menu_display(id, menu); } public Zapytaj_Handle(id, menu, item) { if(item) return; if(cod_get_user_perk(ofiara[id]) != perk_ofiary[id]) return; new nick_zlodzieja[33]; get_user_name(id, nick_zlodzieja, 32); ColorChat(ofiara[id], RED, "Twoj perk zostal skradziony przez %s.", nick_zlodzieja); cod_set_user_perk(ofiara[id], 0); cod_set_user_perk(id, perk_ofiary[id], wartosc_perku_ofiary[id]); }
Użytkownik kisiel96 edytował ten post 30.04.2011 00:11