Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

zombie Hell


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 komandos

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 25.04.2011 20:08

Witajcie.

1.proszę o przerobienie tego pluginu, żeby po wpisaniu /noc pisało w say no i zeby w tych nocach dawało tyle expa:D


[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz +2 expa
[ZombieHell] Trwa 2 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz +4 expa
[ZombieHell] Trwa 3 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz +6 expa
itd


#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        register_clcmd("say /noc", "CheckNoc")
        register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc")
}

public CheckNoc(id)
{
        new fCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level")
        
        client_print(id, print_chat, "[ZombieHell] Jest noc: %i", fCvarNoc)
}

Szukalem tego pluginu kilka godzin i nie moge go znależć a na jednym serwerze widziałem ze takie cos jest.

2. Jak zwiekszyc inteligecje botów zombie? żeby miale 400 grawitki i mialy poziom HARD.
dodam ze zombie zachowują się jak zwykłe boty, podkladają pake, uciekaja zamiast gonić;/ mozna to jakiś odwrucic?

Pozdrawiam

Próbowałem zrobic ale cos nie chc3 się skompilatować

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
        
        register_clcmd("say /noc", "CheckNoc")
        register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc")
}

public CheckNoc(id)
{
        new fCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level")

        new fCvarXp = get_pcvar_num("xp_kill")
        
        client_print(id, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %s expa", fCvarNoc, fCvarXp)                    
}

Użytkownik komandos edytował ten post 26.04.2011 09:24


#2 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 26.04.2011 13:08

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"


public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

register_clcmd("say /noc", "CheckNoc")
register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc")
}

public CheckNoc(id)
{
new fCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level")

new fCvarXp = get_cvar_num("xp_kill")

client_print(id, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", fCvarNoc, fCvarXp)
}


Powinno działać ;P
  • +
  • -
  • 1

#3 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 26.04.2011 16:40

nie dziala;/
jak wpisuje /noc to w kazdej rundzie pisze
[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 0 expa
[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 0 expa
[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 0 expa

#4 MieTeK_

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 308
Wszechpomocny

  • Postów:185
  • Imię:Wheatley
Offline

Napisano 26.04.2011 16:52

Ten miniplugin połącz z zombiehell :P
  • +
  • -
  • 1

#5 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 26.04.2011 16:56

ok

a jak zrobić żeby:

[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 2 expa
[ZombieHell] Trwa 2 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 4 expa
[ZombieHell] Trwa 3 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 6 expa

no o zeby dawalo tyle expa;p?

Dodano 26 kwiecień 2011 - 17:25:
mietek pomóż

#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 26.04.2011 17:47

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /noc", "CheckNoc");
register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc");
register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0");
}

public eventRoundRestart() CheckNoc();

public CheckNoc(){
new fCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");

if(get_cvar_num("xp_kill") != (2 * fCvarNoc))
set_cvar_num("xp_kill", (2 * fCvarNoc))

new fCvarXp = get_cvar_num("xp_kill");

client_print(0, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %s expa", fCvarNoc, fCvarXp)
}

  • +
  • -
  • 1

#7 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 26.04.2011 18:05

Nie dziala;/

jak wpisz /noc to pisze

[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz  expa

wydaje mi się że pluginu nie moze się połaczyć z pluginem gunxpmod i dlatego jest przerwa między otrzymasz a expa.

w załaczniku załaczam pluk sma gunxpmod.
Bardzo proszę o pomoc.

Załączone pliki


Użytkownik komandos edytował ten post 27.04.2011 17:08


#8 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.04.2011 17:08

Znaki pomyliłem :S

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /noc", "CheckNoc");
register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc");
register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0");
}

public eventRoundRestart() CheckNoc();

public CheckNoc(){
new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");

if(get_cvar_num("xp_kill") != (2 * iCvarNoc))
set_cvar_num("xp_kill", (2 * iCvarNoc))

new iCvarXp = get_cvar_num("xp_kill");

client_print(0, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, iCvarXp)
}

  • +
  • -
  • 1

#9 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 27.04.2011 17:14

diablix dalej nie dziala

pisze:

[ZombieHell] Trwa 1 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 0 expa

w następnej rundzie

[ZombieHell] Trwa 2 noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz 0 expa

Dodano 27 kwiecień 2011 - 17:40:
diablis pomocy !

Użytkownik komandos edytował ten post 27.04.2011 17:16


#10 Svizz

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:142
  • GG:
  • Imię:Svizz
  • Lokalizacja:Polska :)
Offline

Napisano 27.04.2011 17:43

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        
        register_clcmd("say /noc", "CheckNoc");
        register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc");
        register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0");
}

public eventRoundRestart() CheckNoc();

public CheckNoc(){
        new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");
        new iCvarXP = get_cvar_num("xp_kill");
        new ilexp = 2*iCvarNoc;
       
        client_print(0, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp)    
                
}

sprawdz teraz
  • +
  • -
  • 1

#11 komandos

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:144
  • Lokalizacja:KaraTornia
Offline

Napisano 27.04.2011 17:59

Svizz pisze tak jak powinno:D ale jest np 2 noc pisze ze dostaje się 4 expa a dostaje sie 2 expa;/

#12 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 27.04.2011 18:04

#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);

register_clcmd("say /noc", "CheckNoc");
register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc");
register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0");
}

public eventRoundRestart() CheckNoc();

public CheckNoc(){
new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");
new iCvarXP = get_cvar_num("xp_kill");
new ilexp = 2*iCvarNoc;
if(iCvarXP != ilexp) set_cvar_num("xp_kill", ilexp);
client_print(0, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp)

}

Użytkownik diablix edytował ten post 27.04.2011 18:04

  • +
  • -
  • 1

#13 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 980
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2011 15:16


#include <amxmodx>

#define PLUGIN "Ktora noc"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "deLL"

public plugin_init() {
        register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
        
        register_clcmd("say /noc", "CheckNoc");
        register_clcmd("say_team /noc", "CheckNoc");
        register_event("HLTV", "eventRoundRestart", "a", "1=0", "2=0");
}

public eventRoundRestart() CheckNoc();

public CheckNoc(){
        new iCvarNoc = get_cvar_num("zombie_level");
        new iCvarXP = get_cvar_num("xp_kill");
        new ilexp = 2*iCvarNoc;
        if(iCvarXP != ilexp) {
		set_cvar_num("xp_kill", ilexp);
		server_cmd("xp_kill %d",ilexp);
        }
        client_print(0, print_chat, "[ZombieHell] Trwa %i noc. Za kazdego zabitego zombie otrzymasz %i expa", iCvarNoc, ilexp)    
                
}
jak nie zadziala pokaz sma zombiehell ktorego uzywasz
  • +
  • -
  • 0

#14 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 05.05.2011 19:04

Wpadłem jeszcze na to że może poprostu zombiehell do zmiany nocy używa innego wydarzenia niż HLTV (późniejszego) i poprostu nie nadąża zmienić na początku rundy
  • +
  • -
  • 0

#15 Optymalny193

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:294
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Europa
Offline

Napisano 05.05.2011 19:32

HLTV używa ;)


register_clcmd("jointeam", "force_team")
register_event("HLTV", "event_round_start", "a", "1=0", "2=0")
register_event("ResetHUD", "event_set_power", "be")
register_event("DeathMsg", "event_eat_brain", "a", "1>0")
register_event("DeathMsg", "event_death_msg", "a")
register_event("Damage", "event_damage", "be", "2!0", "3=0")
register_event("CurWeapon", "event_check_speed", "be", "1=1")
register_event("AmmoX", "event_free_ammo", "be", "1=1", "1=2", "1=3", "1=4", "1=5", "1=6", "1=7", "1=8", "1=9", "1=10")

RegisterHam(Ham_Touch, "weaponbox", "ham_weapon_cleaner", 1)
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "ham_zombie_knife")
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "ham_player_spawn", 1)
RegisterHam(Ham_Killed, "player", "ham_player_killed")

register_forward(FM_GetGameDescription, "fm_game_description")
register_forward(FM_SetClientKeyValue, "fm_client_key")
register_forward(FM_ClientUserInfoChanged, "fm_client_info")
register_forward(FM_SetModel, "fm_set_model")
register_forward(FM_Think, "fm_think")





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych