Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
item na 1/1 z noża :D
Temat rozp.
glut
, 25.04.2011 12:19
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.04.2011 12:19
Czy mógłby ktoś napisać mi jak zrobić item 1/1 z kosy ? oczywiście + polecą
#2
Napisano 25.04.2011 12:37
robisz
reset_item_skills
iteminfo(id)
new player_b_knife[33] = 1
reset_item_skills
player_b_knife[id] = 0
iteminfo(id)
if (player_b_knife[id] > 0) { num_to_str(player_b_knife[id],TempSkill,10) add(itemEffect,199,"Masz 1/") add(itemEffect,199,TempSkill) add(itemEffect,199,"na natychmiastowe zabicie przeciwnika z Noza") }award_item
case xx: { player_item_name[id] = "Knife Power" player_item_id[id] = rannum player_b_knife[id] = random_num(5,10) ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x03 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noza", player_item_name[id],player_b_knife[id]) }upgarde_item
if(player_b_knife[id]>0) { if(player_b_knife[id]>5) player_b_knife[id]-=random_num(0,2) else if(player_b_knife[id]>2) player_b_knife[id]-=random_num(0,1) else if(player_b_knife[id]>1) player_b_knife[id]-=random_num(-1,1) }Gdzies w kodzie
public add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon) { if (player_b_knife[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && weapon == CSW_KNIFE) { if (!is_user_alive(id)) return PLUGIN_HANDLED if (random_num(1,player_b_knife[attacker_id]) == 1) UTIL_Kill(attacker_id,id,"knife") } return PLUGIN_HANDLED }damage(id)
add_bonus_knifedamage(attacker_id,id,weapon)
player_b_knife[id] = 1czyli 1/1
#3
Napisano 25.04.2011 12:54
a gdzie wkleić to ?
bo resztę wiem
player_b_knife[id] = 1
bo resztę wiem
Użytkownik glut1997 edytował ten post 25.04.2011 12:57
#4
Napisano 25.04.2011 13:01
case xx: { player_item_name[id] = "Knife Power" player_item_id[id] = rannum player_b_knife[id] = 1 ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x03 %s^x01 ", name, player_item_name[id]) show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: 1/%i szans do natychmiastowego zabicia z noza", player_item_name[id],player_b_knife[id]) }
player_b_knife[id] = 1
czyli 1/1
-,^
#5
Napisano 25.04.2011 13:03
sory ale masz mały błąd nie wiem skąd ci się wzieło
bez tego działa bez problemów
ColorChat(0, GREEN, "^x04 %s^x01 Otrzymal ^x03 %s^x01 ", name, player_item_name[id])
bez tego działa bez problemów
Użytkownik glut1997 edytował ten post 25.04.2011 13:27
#6
Napisano 25.04.2011 13:27
To jest linija od tego ze jak ktos dostanie item taki to pisze o tym w say'u
Użytkownik Aard edytował ten post 25.04.2011 13:30
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych