Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

MySql Problem z klasami i błędy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Janko

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 24.04.2011 17:57

Ktoś wie co jest zwalone? że mi klasy raz działają, a raz nie? :(



L 04/24/2011 - 09:34:20: [AMXX] [0] NewDiabloMod.sma::select_class_menu (line 5862)
L 04/24/2011 - 09:34:20: [AMXX] [1] NewDiabloMod.sma::PokazKlasy (line 5886)
L 04/24/2011 - 09:34:20: [AMXX] [2] NewDiabloMod.sma::select_class_menu (line 5847)
L 04/24/2011 - 09:34:24: [AMXX] [0] NewDiabloMod.sma::Load_xp_handle (line 1403)
L 04/24/2011 - 09:34:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "NewDiabloMod.amxx")
L 04/24/2011 - 09:34:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "SQL_ReadResult")


public select_class_menu(id, key) 
{
new lx[29] // <-- w nawiasie wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_shaked[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
c_silent[id]=0
c_antyarchy[id]=0
c_antymeek[id]=0
c_antyorb[id]=0
c_antyfs[id]=0
niewidzialnosc_kucanie[id] = 0;
c_grenade[id] = 0
c_blind[id] = 0
c_darksteel[id]=0
anty_flesh[id]=0
c_blink[id]=0
c_redirect[id]=0
c_awp[id]=0
niewidka[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
c_piorun[id]=0
switch(key)
{
case 0:
{
PokazKlasy(id,lx)
}
case 1:
{
ShowKlasy(id,lx)
}
case 2:
{
PokazZwierze(id,lx)
}
case 3:
{
PokazPremiumy(id,lx)
}
}
LoadXP(id, player_class[id]) <<< [color="#FF0000"]BŁĄD?[/color]

CurWeapon(id)

give_knife(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
changeskin(id,1)

return PLUGIN_HANDLED
}
public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[29]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,29) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n^n\w0. \yWstecz^n^n\yNewDiabloMod by www.twoja-strona.pl",
player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok")
}



public PokazKlasy(id,lx[])
{
new flags[29]
get_cvar_string("diablo_classes",flags,29) //<--- tu, gdzie jest 16 wpisz liczbę swoich klas
new text3[512]
asked_klass[id]=0
for(new i=0;i<8;i++) //Tego masz nigdy nie zmieniać[quote name="Terry Pratchett"]Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości[/quote]
{
format(text3, 512,"\yBohaterowie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNekromanta^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n^n\w0. \yWstecz^n^n\yNewDiabloMod by www.twoja-strona.pl",
player_class_lvl[id][1],player_class_lvl[id][2],player_class_lvl[id][3],player_class_lvl[id][4],player_class_lvl[id][5],player_class_lvl[id][6],player_class_lvl[id][7],player_class_lvl[id][8])
}

new keyspiata
keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9)
show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok") <<[color="#FF0000"]BŁĄD[/color]
}

public PokazMeni(id, key)
{
/* Menu:
* Wybierz klase:
* 1:Czarodziejka
* 2:Druid
* 3:Paladyn
* 4:Zabojczyni
* 5:Nekromanta
* 6:Barbarzynca
* 7:Ninja
* 8:Amazonka
* 0:Wstecz
*/
new lx[29] // <-- tutaj wpisz liczbę swoich klas + 1(none)
g_haskit[id] = 0
c_shake[id]=0
c_damage[id]=0
c_jump[id]=0
c_mine[id]=0
c_respawn[id]=0
c_vampire[id]=0
zmiana_skinu[id]=0
switch(key)
{
case 0:
{
player_class[id] = Mag
c_shake[id]=20
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 1:
{
player_class[id] = Mnich
c_damage[id]=3
zmiana_skinu[id]=1
changeskin(id,0)
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 2:
{
player_class[id] = Paladyn
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 3:
{
player_class[id] = Zabojca
c_jump[id]=1
c_mine[id]=2
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 4:
{
player_class[id] = Nekromanta
g_haskit[id] = 1
c_respawn[id]=4
c_vampire[id]=random_num(1,3)
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 5:
{
player_class[id] = Barbarzynca
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 6:
{
player_class[id] = Ninja
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 7:
{
player_class[id] = Hunter
g_GrenadeTrap[id] = 1
LoadXP(id, player_class[id])
}
case 9:
{
select_class(id,lx)
}
}
CurWeapon(id)
quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id);
give_knife(id)

return PLUGIN_HANDLED
}



public Load_xp_handle(FailState,Handle:Query,Error[],Errcode,Data[],DataSize)
{
new id = Data[0]
asked_sql[id]=0

if(Errcode)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Error on Load_xp query: %s",Error)
}
if(FailState == TQUERY_CONNECT_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Could not connect to SQL database.")
return PLUGIN_CONTINUE
}
else if(FailState == TQUERY_QUERY_FAILED)
{
log_to_file("addons/amxmodx/logs/diablo.log","Load_xp Query failed.")
return PLUGIN_CONTINUE
}

if(SQL_MoreResults(Query))
{

player_class[id] = Data[1]
player_lvl[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"lvl"))
player_xp[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"exp"))
player_xp_old[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"exp"))

player_intelligence[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"int"))
player_strength[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"str"))
player_agility[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"agi"))
zloto_gracza[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"zlo")) <<<<[color="#FF0000"]BŁĄD[/color]
player_dextery[id] = SQL_ReadResult(Query,SQL_FieldNameToNum(Query,"dex"))

player_point[id]=(player_lvl[id]-1)*2-player_intelligence[id]-player_strength[id]-player_dextery[id]-player_agility[id]
if(player_point[id]<0) player_point[id]=0
player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
}
return PLUGIN_CONTINUE
}

Użytkownik Janko edytował ten post 24.04.2011 18:02

  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 19:50

res tabeli + pokaz
public sql_start()

  • +
  • -
  • 0

#3 Janko

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 24.04.2011 20:15

A res tabeli co masz na myśli? reset lvl?


public sql_start()
{
if(sqlstart<0) return
if(g_boolsqlOK) return

new host[128]
new user[64]
new pass[64]
new database[64]

get_cvar_string("diablo_sql_database",database,63)
get_cvar_string("diablo_sql_host",host,127)
get_cvar_string("diablo_sql_user",user,63)
get_cvar_string("diablo_sql_pass",pass,63)

g_SqlTuple = SQL_MakeDbTuple(host,user,pass,database)



get_cvar_string("diablo_sql_table",g_sqlTable,63)

new q_command[512]
format(q_command,511,"CREATE TABLE IF NOT EXISTS `%s` ( `nick` VARCHAR( 64 ),`ip` VARCHAR( 64 ),`sid` VARCHAR( 64 ), `klasa` integer( 2 ) , `lvl` integer( 3 ) DEFAULT 1, `exp` integer( 9 ) DEFAULT 0, `str` integer( 3 ) DEFAULT 0, `int` integer( 3 ) DEFAULT 0, `dex` integer( 3 ) DEFAULT 0, `agi` integer( 3 ) DEFAULT 0, `zlo` integer( 3 ) DEFAULT 0 ) ",g_sqlTable)

SQL_ThreadQuery(g_SqlTuple,"TableHandle",q_command)
}

  • +
  • -
  • 0

#4 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 20:20

all jest dobrze zobacz res tabeli czyli expa
  • +
  • -
  • 0

#5 Janko

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 24.04.2011 20:25

Wydaje się być dobrze ale czasem lvl znika i w mysql powstaje nowa postać z tym samym nickiem i nie pokazuje lvl



new LevelXP[101] = { 0,50,125,225,340,510,765,1150,1500,1950,2550,3300,4000,4800,5800,7000,8500,9500,10500,11750,13000, //21
14300,15730,17300,19030,20900,23000,24000,25200,26400,27700,29000,30500,32000,33600,35300,37000,39000,41000,43000,45100,//41
47400,49800,52300,55000,57800,60700,63700,66900,70200,73700,77400,80000,82400,84900,87500,90000,92700,95500,98300,101000,//61
104000,107000,110000,113000,116000,120000,123000,126700,130000,134000,138000,142000,146000,150000,154000,158000,163000,168000,173000,178000,//81
183000,188000,194000,200000,206000,212000,218000,225000,232000,239000,246000,253000,261000,269000,277000,285000,294000,303000,500000,9999999/*101*/}

  • +
  • -
  • 0

#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 25.04.2011 05:59

może zmień bazę ??
  • +
  • -
  • 0

#7 Janko

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 25.04.2011 07:54

Słyszałem ze xaa nie jest taka zła ale bd musiał się chyba nad tym zastanowić
  • +
  • -
  • 0

#8 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 25.04.2011 08:05

to nie wina xaa.pl :D To musisz mieć gdzieś błąd w klasach :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#9 Janko

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 25.04.2011 09:42

To może któraś linijka jest zrąbana :/


Nabiłem wczoraj 16lvl, dzisiaj wchodzę i mam same 1

w mysql nie ma nic wzmianki że miałem taki lvl czyli się nie zdublowało :/


ktoś wie która linijka może płatać takie psikusy?



A MOŻE ZAPIS JEST NA IP ZAMIAST NICK?!

Użytkownik Janko edytował ten post 25.04.2011 10:20

  • +
  • -
  • 0

#10 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 25.04.2011 12:43

pokaz diablo_sql_save

jak cos daj na 0
  • +
  • -
  • 0

#11 Janko

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:137
  • GG:
  • Lokalizacja:Słubice
Offline

Napisano 25.04.2011 13:42

Działa, drugi h@ myślał że 0 to nie a 1 to tak i dopiero niedawno na to wpadłem :/ sory za problem.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych