Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Grawitacja VIPA - mały błędzik


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ;((

    Super Hero

  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 24.04.2011 13:47

Witam

Mam naprawioną grawitację jakiś kod znalazłem na forum, został dodany CurWeapon itp, ale zrobiłem przed chwilą, że dla TT ma nie działać no i jest prawidłowo, lecz jak mamy w x rundzie włączoną to w następnej też będziemy mieć, chyba, że wyłączymy i mam np w CT grawitację włączoną i jak jestem TT to ta grawitacja mi zostaje.. Można jakoś zrobić, żeby przy zmianie teamu się wyłączała ?

#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new  bool:gbHasGravity[33];
new iGrav = 400;

public plugin_init(){
	register_plugin("VIP Grawitacja", "VERSION", "AUTHOR");
	
	register_event("CurWeapon", "event_curweapon", "be", "1=1");
	
	register_clcmd("say /grawitacja", "cmdGrav");
}

public cmdGrav(id) {
	if(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H && cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) {
		gbHasGravity[id] = !gbHasGravity[id];
		client_print(id, print_chat, "%s Grawitacje dla vipa!", gbHasGravity[id] ? "Wlaczyles" : "Wylaczyles");
		event_curweapon(id);
	}
}

public event_curweapon(id)
{
if(!is_user_alive(id))
 return PLUGIN_CONTINUE
 
set_pev(id, pev_gravity, gbHasGravity[id] ? iGrav/800.0 : 1.0);

return PLUGIN_CONTINUE;
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Muzzi

    Guru

  • Przyjaciel

Reputacja: 228
Wszechwidzący

  • Postów:772
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 24.04.2011 16:39

Event zamiany teamu i nakładasz funkcje CurWeapon, aby sprawdziła czy dana osoba spełnia if'a.
Ew. eventy startu rundy.

Użytkownik Muzzi edytował ten post 24.04.2011 16:39

  • +
  • -
  • 0

#3 ;((

    Super Hero

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 347
Wszechpomocny

  • Postów:1 157
  • Lokalizacja:Aha
Offline

Napisano 24.04.2011 19:19

ja nie umiem takich rzeczy :D

mam już // do zamknięcia

Użytkownik DAMIANq edytował ten post 24.04.2011 19:25

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych