Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd Diablo kompilacja


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 glut

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 11:02

w tej linijce jest gdzieś błąd ale nie wiem gdzie :D

if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||c_shake[attacker_id] > 0) && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))

dbmod_5.9l.sma(1255) : warning 209: function "RoundStart" should return a value
dbmod_5.9l.sma(2163) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(3509) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(3516) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4020) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(4020) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(4020) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(4020) : fatal error 107: too many error messages on one line

co jest źle zrobione ? Jak będzie trzeba dam całe sma ale wolałbym nie :P

Użytkownik glut1997 edytował ten post 24.04.2011 11:05

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 12:59

if((player_b_shake[attacker_id] > 0)||c_shake[attacker_id] > 0 && get_user_team(attacker_id) != get_user_team(id) && is_user_alive(id))



masz^^

masz kilka luźnych wciec

i
Roundstart()

powinno zwrócić wartość

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 24.04.2011 13:00

  • +
  • -
  • 1

#3 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 16:48

Po zmianie wyskoczyły takie błędy

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1255) : warning 209: function "RoundStart" should return a value
dbmod_5.9l.sma(2163) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(3509) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(3516) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4912) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4922) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4933) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(7013) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(7013) : warning 215: expression has no effect
dbmod_5.9l.sma(7013) : error 001: expected token: ";", but found ")"
dbmod_5.9l.sma(7013) : error 029: invalid expression, assumed zero
dbmod_5.9l.sma(7013) : fatal error 107: too many error messages on one line

Compilation aborted.
4 Errors.

linia 1255
}

linia 2163
else

linia 3509
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i Szans Na wrzucenie broni przeciwnikowi",player_item_name[id],player_b_drop[id])

linia 3516
show_hudmessage(id, "Znalazles przedmiot: %s :: Masz 1/%i ze przeciwnikowi zacznie sie trzesc ekran",player_item_name[id],player_b_shake[id])

linia 4912
c_drop[id] = 3

linia 4922
c_shake[id] = 3

linia 4933
odrodzenie[id] = 3

linia 7013
if(player_class[id] == Ninja)||player_class[id] == Mefisto )

w lini 7013 podaje błedy bo w liniach pozostałych jest dobrze :)
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#4 FreZZy

    Guru

  • Zbanowany

Reputacja: 210
Profesjonalista

  • Postów:716
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:Wwa
Offline

Napisano 24.04.2011 16:59

pokaż public Roundstart

pokaż linijki 7000-7030

#5 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 17:01

linie 7000-7030
				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)
			}
			
		}	
		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
	}
}

public set_gravitychange(id)
{
	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))
	{
		if(player_class[id] == Ninja)||player_class[id] == Mefisto )
		{
			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)
			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)
			else set_user_gravity(id, 0.25)
		}
		else
		{
			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))
		}
	}
}

public cmd_who(id)
{
        static motd[1000],header[100],name[32],len,i
        len = 0
        new team[32]

  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#6 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 17:04


				set_user_rendering(id, kRenderFxNone, 0, 0, 0, kRenderTransAlpha, render)

			}

			

		}	

		else set_user_rendering(id,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)

	}

}



public set_gravitychange(id)

{

	if(is_user_alive(id) && is_user_connected(id))

	{

		if(player_class[id] == Ninja||player_class[id] == Mefisto )

		{

			if(player_b_gravity[id]>6) set_user_gravity(id, 0.17)

			else if(player_b_gravity[id]>3) set_user_gravity(id, 0.2)

			else set_user_gravity(id, 0.25)

		}

		else

		{

			set_user_gravity(id,1.0*(1.0-player_b_gravity[id]/12.0))

		}

	}

}



public cmd_who(id)

{

        static motd[1000],header[100],name[32],len,i

        len = 0

        new team[32]

  • +
  • -
  • 0

#7 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 17:06

@up to jest edytowane ?
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#8 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 17:09

nie nie jest -,-

oczywiście ze jest
  • +
  • -
  • 1

#9 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 17:12

oki działa :P

a to normalne błędy ?

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1255) : warning 209: function "RoundStart" should return a value
dbmod_5.9l.sma(2163) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(3509) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(3516) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4912) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4922) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4933) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(8468) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(8504) : warning 217: loose indentation
Header size:           9304 bytes
Code size:           275380 bytes
Data size:           187508 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  488576 bytes

9 Warnings.
Done.

najbardziej dziwi mnie linijka 1255
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#10 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 17:29

pokaz roundstrat


a tamte to sa luźne wcięcia

jak masz amx-studio

Tools -> Indenter
  • +
  • -
  • 1

#11 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 17:32

public RoundStart(){
for (new i=0; i < 33; i++){

if(player_class[i] == Zombi)
	odrodzenie[i] = 3
	else
		
		odrodzenie[i] = 0
		losowe_itemy[i] = 0
		used_item[i] = false
		DemageTake1[i]=1
		count_jumps(i)
		give_knife(i)
		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]
		
		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1
		else g_haskit[i]=0
		
		golden_bulet[i]=0
		
		invisible_cast[i]=0
		niewidka[i] = 0
		
		ultra_armor[i]=0
		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)
		
		set_renderchange(i)
		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)
		{
			changeskin(i,0) 
		}
		if (player_class[i] == Topornik && is_user_alive(i) && random_num(1,5)==1)
		{
			new CsTeams:team=cs_get_user_team(i)        
			
			if(team==CS_TEAM_CT)
				cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)
			if(team==CS_TEAM_T)
				cs_set_user_team(i,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)
			ExecuteHam(Ham_Spawn,i)
			cs_set_user_team(i,team,CS_DONTCHANGE)
			return 0
		}
	}
	
	kill_all_entity("throwing_knife")
	
	Bot_Setup()		
	ghost_check = false
	check_class()
	use_addtofullpack = false
}

#if defined CHEAT
public giveitem(id)
{
	award_item(id, 25)
	return PLUGIN_HANDLED
}

public benchmark(id)
{
	new Float:nowtime = halflife_time();
	new iterations = 10
	
	for (new i=0; i < iterations; i++)
	{
		UpdateHUD()
	}
	
	new Float:timespent = halflife_time()-nowtime
	
	client_print(id,print_chat,"Benchmark on: UpdateHUD() with %i iterations done in %f seconds",iterations,timespent)
}

#endif

w AMXX Studio dałem Tools Indenter i co mi to dało ?
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#12 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 17:36

public RoundStart(){

for (new i=0; i < 33; i++){



		losowe_itemy[i] = 0

		used_item[i] = false

		DemageTake1[i]=1

		count_jumps(i)

		give_knife(i)

		JumpsLeft[i]=JumpsMax[i]

		

		if(player_class[i] == Nekromanta) g_haskit[i]=1

		else g_haskit[i]=0

                if(player_class[i] == Zombi)

	        odrodzenie[i] = 3

	        else odrodzenie[i] = 0

		

		golden_bulet[i]=0

		

		invisible_cast[i]=0

		niewidka[i] = 0

		

		ultra_armor[i]=0

		num_shild[i]=2+floatround(player_intelligence[i]/25.0,floatround_floor)

		

		set_renderchange(i)

		if(is_user_connected(i)&&player_item_id[i]==66)

		{

			changeskin(i,0) 

		}

		if (player_class[i] == Topornik && is_user_alive(i) && random_num(1,5)==1)

		{

			new CsTeams:team=cs_get_user_team(i)        

			

			if(team==CS_TEAM_CT)

				cs_set_user_team(i,CS_TEAM_T,CS_DONTCHANGE)

			if(team==CS_TEAM_T)

				cs_set_user_team(i,CS_TEAM_CT,CS_DONTCHANGE)

			ExecuteHam(Ham_Spawn,i)

			cs_set_user_team(i,team,CS_DONTCHANGE)

		}

	}

	

	kill_all_entity("throwing_knife")

	

	Bot_Setup()		

	ghost_check = false

	check_class()

	use_addtofullpack = false

}



#if defined CHEAT

public giveitem(id)

{

	award_item(id, 25)

	return PLUGIN_HANDLED

}



public benchmark(id)

{

	new Float:nowtime = halflife_time();

	new iterations = 10

	

	for (new i=0; i < iterations; i++)

	{

		UpdateHUD()

	}

	

	new Float:timespent = halflife_time()-nowtime

	

	client_print(id,print_chat,"Benchmark on: UpdateHUD() with %i iterations done in %f seconds",iterations,timespent)

}



#endif

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 24.04.2011 17:38

  • +
  • -
  • 1

#13 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 17:41

a mógłbyś jeszcze naprawić te błędy już + ci daje :)

Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler.
Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team

dbmod_5.9l.sma(1212) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(1248) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(2363) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(2414) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4701) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4708) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4710) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4927) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(4954) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5303) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5304) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(5880) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(7948) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(7954) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(8059) : warning 217: loose indentation
dbmod_5.9l.sma(8591) : warning 217: loose indentation
Header size:           9304 bytes
Code size:           275368 bytes
Data size:           187508 bytes
Stack/heap size:      16384 bytes; max. usage is unknown, due to recursion
Total requirements:  488564 bytes

16 Warnings.
Done.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:


#14 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 237
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 24.04.2011 17:51

masz

Załączone pliki


Użytkownik Stachu123 edytował ten post 24.04.2011 17:52

  • +
  • -
  • 1

#15 glut

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 954
Master

  • Postów:2 086
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Namysłów
Offline

Napisano 24.04.2011 17:58

@up

oki dzięki działa + leci i jeszcze raz dzięki za pomoc
  • +
  • -
  • 0

Nie pomagam za darmo na PW/GG/Steam od tego jest forum

 

TP Game + RR

 

Znak rozpoznawczy :coto:





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych