Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Ruletka + Muzyka. (Przeróbka).


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 AdYaCh

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kraina Zapomnienia
Offline

Napisano 21.12.2008 00:20

Witam ;)

Już po raz kolejny się zwracam z prośbą do Was, mam nadzieję, ze i tym razem moje prośby zostaną wysłuchane ^ ^

Zaczynamy :


Ruletka.

Chodzi mi o jej przerobienie (+ wywalenie niezawartych tutaj "losów".)


1. Kosiarz.


Info : Wypadają wszystkie bronie (nie można nic podnieść do końca trwania rundy!).
Napis na Hudzie: O kur** ! "Nazwa gracza" został pieprzonym kosiarzem!
Sound : Ruletka/Kosiarz
Czas: Do końca rundy.

2. Idiota.

Info: Zmiana wyglądu.
Napis: O żesz... Kolejny idiota.
Przeróbka pluginu : http://amxx.pl/viewtopic.php?t=1341
Czas: do konca rundy.

3. Rambo.
(Dostępne w starej ruletce, ale bez nieśmiertelności / soundów / napisu.) **

Info: Jednym strzałem zabija. Może używać tylko kosiary (krowy). Jest nieśmiertelny.
Napis: Strzeżcie się duszpasterze bo "nazwa gracza" jest R A M B O !
Soundy: Ruletka/Rambo
Czas: 20 sekund.


4. Stary człowiek. (Dostępny w starej ruletce - nic nie trzeba zmieniać.) **

Info: Jest strasznie wolny. Może wybuchnąć.
Napis: "Nazwa gracza" zmienił się w Starego Człowieka.
Napis (gdy ginie): "Nazwa gracza" zmarł na atak serca. (Ginie od wybuchu).
Czas: 10 sekund.

5. Reinkarnacja.

Info: Po śmierci rodzi się na nowo.
Napis: "Nazwa gracza" zdobył dodatkowe życie.
Soundy: Ruletka/reinkarnacja

6. VIP.


Info: Dostaje awp, m4, shotguna. (Tak jak w HeroModzie Batman.).
Napisy: "Nazwa gracza" ma wtyki u Admina. Zostal VIPem.
Soundy: Ruletka/vip

7. Malpa.

Info: Zmiana wygladu. Moze wysoko skakac.
Napisy: "Nazwa gracza" jest chikita.
Soundy: Ruletka/malpa
Modele: http://www.fpsbanana.com/skins/43480

8. Britney. **

Info: (W starej ruletce - dyskoteka. - Zamienic sound [jak jest] na moj).
Napis: "Nazwa gracza" jest suczką z Spy Girls. Mniaaam.
Soundy: Ruletka/britney

9. Pijak. **

Info: (Tak jak w starej ruletce. - Zamienic sound na moj.)
Soundy: Ruletka/pijak
Napis: O cholera... Ale ten "nazwa gracza" się uchlał..


10. Nieskonczone ammo.

Info: Nieskoczone ammo.
Napis: "Nazwa gracza" ma nieskończoną amuncję!


11. Dodatkowe HP. (Jest w sma. - zostawić.) ***

12. Dodatkowa kasa. (Jest w sma. - zostawić!) ***



13. Śmierć. (Wybuchasz) **

Info: Śmierć. (slay?)
Napis: Ojejejej! Nasz "nazwa gracza" poszedł się jeb**!

14. Slapowanie. **

Info: Dostajesz 10 uderzeń.
Napis: "Nazwa gracza" jest miotany przez boskie siły!

15. Bóg. **

Info: Możlwiość przechodzenia przez ściany (NoClip).
Napis: "Nazwa gracza" może przechodzić przez ściany!
Czas: 15 sekund.

16. Wieśniak.

Info: Dostaje uzi. ( Z jednym magazynkiem. - Nie może nic podnieść.)
Czas: Do końca rundy.
Soundy: Ruletka/wiesniak
Napis: "nazwa gracza" zmienił się w totalnego wiesniaka...

[b]17. Ćpun.


Info: "Drugs." (Kara za zabijanie swoich na niektórych serwerach.)
Sound: Ruletka/Cpun
Napis: "Nazwa gracza" nawdychał się prochów!
Czas: Do konca rundy.


Legenda:

** - Te losy są dostępne w tej ruletce. ( http://amxx.pl/viewt... ... be7383e9cd )
jednak nie ma do niej .sma, także gdy ktoś uzyska .sma to proszę zmienić tylko to co umieściłem w nawiasach ! (Czyli zazwyczaj soundy i napisy.)

*** - tego nie trzeba robić, ponieważ juz jest to umieszczone w .sma !


~~

.sma do użycia :

#include <amxmodx>
#include <cstrike>
#include <fun>


#define USERS 8
#define MAX_PLAYERS 32
#define COOLDOWN    120.0    // 2 minutes

new Float:g_fTolerance = 120.0 // = 2min
new Float:g_fWait = 60.0 // = 1min

new Float:g_fLastCalled[USERS];
new Float:g_fNextCall;

public plugin_init(){
   
    register_plugin( "Ruletka", "0.1", "Shadow/Watt" );
   
    register_clcmd("say /ruletka","lol");
   
    for (new i=0; i<USERS; i++){
        g_fLastCalled[i] = -g_fTolerance;
    }
}
public client_putinserver(id)
{
    g_fNextTime[id] = 0.0
}

public lol(id){
   
    new Float:CurTime = get_gametime();
    new bool:IsActive = false;
   
    if ( CurTime < g_fNextCall ){
        client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile.");
       
    }else{
        for (new i=0; i<USERS; i++){
            if ( CurTime > g_fLastCalled[i]+g_fTolerance ){
                g_fLastCalled[i] = CurTime;
                IsActive = true;
                break;
            }
        }
    }

    if (IsActive){
        lol2(id);
    }else{
        for (new j=0; j<USERS; j++){
            g_fLastCalled[j] = -g_fTolerance;
        }
        g_fNextCall = CurTime+g_fWait;
        client_print(id, print_chat, "Ruletka dostepna za chwile.");
       
    }
    return PLUGIN_HANDLED;
   }


public lol2(id){
   
{
    new Float:fCurrentTime = get_gametime()
    if( g_fNextTime[id] > fCurrentTime )
    {
        client_print(id, print_chat, "Czekaj %.0f sekund", g_fNextTime[id] - fCurrentTime)
        return PLUGIN_HANDLED
    }

    g_iCount[id]++
    if(g_iCount[id] == 2)
    {
        g_iCount[id] = 0
        g_fNextTime[id] = fCurrentTime + COOLDOWN
    }
   
   
   


    if (!is_user_alive ( id ))
    {
    client_print(id, print_chat, "Bocie nie uzywaj tego jak nie zyjesz!")
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
    if (!cs_get_user_buyzone(id))
    {
   client_print(id, print_center, "Nie jestes w buyzone!")
    return PLUGIN_HANDLED;
    }
   
        switch( random_num( 1, 14 ) )
        {
            case 1:
              { set_user_gravity ( id, 0.6 );
              client_print(id, print_chat, "Skocz zi0mus")
           }
            case 2 :
          {
          if (cs_get_user_hasprim(id) == 1)
            {
        client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac m4 ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO
        return PLUGIN_HANDLED;
            }
         
          give_item ( id, "weapon_m4a1" )
          client_print(id, print_chat, "m4 dla ciebie mistrzu :D")
          }
            case 3 :
            {
           user_slap( id, 40 );
           client_print(id, print_chat, "Oppps slap  :D")
           }
            case 4 :{
           set_user_health ( id, 150 )
            client_print(id, print_chat, "Dodatkowe hp dla ciebie :D")
           }
            case 5 :{
           set_user_armor ( id, 150 )
            client_print(id, print_chat, "Dostajesz zbroje :D")
           }
            case 6 :{
           user_kill( id );
            client_print(id, print_chat, "Gin !! :D")
          }
            case 7 : {
          user_slap( id, 50 );
             client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D")
            }
           case 8 :
          {
          user_slap( id, 70 );
             client_print(id, print_chat, "Oppps slap :D")
            }
          case 9 :
          {
          strip_user_weapons ( id )
             client_print(id, print_chat, "Nie masz broni czy mi sie tylko wydaje?")
            }
           case 10 :
           {
          if (cs_get_user_hasprim(id) == 1)
           {
        client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AK ale juz masz bron :D");//pewien nie jestem oO
        return PLUGIN_HANDLED;
           }
         
          give_item ( id, "weapon_ak47" )
          client_print(id, print_chat, "AK leci do ciebie :D")
         
            }
            case 11 :
            {
           new newMoney = cs_get_user_money(id) + 3000
           cs_set_user_money(id,newMoney,1)
           client_print(id, print_chat, "Kasa dla ciebie :D")
            }
            case 12 :
            {
            set_user_footsteps ( id, 1 )
            client_print(id, print_chat, "Chyba nie slychac twoich krokow :)")
            }
            case 13 :
            {
            give_item (id, "weapon_flashbang")
            give_item (id, "weapon_hegrenade")
            give_item (id, "weapon_smokegrenade")
            client_print(id, print_chat, "Granaty dla mistrza :D")
            }
            case 14:
            {
            {
          if (cs_get_user_hasprim(id) == 1)
          {
             client_print(id, print_chat, "Pech miales dostac AWP ale juz masz bron :D");
             return PLUGIN_HANDLED;
          }
         
          give_item ( id, "weapon_awp" )
          client_print(id, print_chat, "AWP leci do ciebie :D")
         
            }
           
            }
           
           
        }
       
        return PLUGIN_HANDLED;
    }
}


Muzyka:

http://www.plikus.pl/zobacz_plik-TUG-178972.html

~~~~

Z góry dziękuję :). (Ofc. rozdaje pomógł, jak dla kogoś to pociecha :) )
  • +
  • -
  • 0

#2 Knopers

    Nie patrz tak na mnie !

  • Przyjaciel

Reputacja: 588
Wszechwiedzący

  • Postów:2 013
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Cz-wa
Offline

Napisano 21.12.2008 09:14

14. Slapowanie. **

Info: Dostajesz 10 uderzeń.
Napis: "Nazwa gracza" jest miotany przez boskie siły!


case 14:
	{
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
       user_slap(id, 1)
	ColorChat(id, BLUE,"[RULETKA]^x01 Jestes miotany przez Boske sily!")
       new name[33]
	get_user_name(id, name, 32)
	set_hudmessage(255, 177, 1, -1.0, 0.27, 0, 1.0, 5.1, 0.3, 0.5, 0)
        show_hudmessage(0, "%s jest miotany przez Boskie sily!!!", name)
	}

  • +
  • -
  • 0

#3 AdYaCh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kraina Zapomnienia
Offline

Napisano 21.12.2008 12:25

Okej: ). Dzięki, ale prosiłbym od razu o całość, potem się nie połapie gdzie co wstawić, oczywiście pomógł leci i czekam na dalsze wypowiedzi:).

Zapomniałbym... Proszę o kolorowe napisy jakby można było ;) Wiem, że się da.
Czerwony złe, zielone dobre ; ).

Dzięki chłopaki.
  • +
  • -
  • 0

#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.12.2008 16:26

Ciekawe jak Ty chciałeś przerabiać skoro źródło, które podałeś nawet się nie daje kompilować...Łap poprawione z kolorowymi napisami.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#5 AdYaCh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kraina Zapomnienia
Offline

Napisano 21.12.2008 16:31

Wgrałeś te wszystkie powyższe zalecenia wraz z muzyką o_O?
Nie sądziłem, że to zajmie tak mało(?) czasu.

Jeżeli tak wielkie dzięki. Myślałem, ze skarcicie mnie za niewykonalne zadanie; ).

"Ciekawe jak Ty chciałeś przerabiać skoro źródło, które podałeś nawet się nie daje kompilować"

Wybacz, Sai. Mało w tym siedzę, nie wiedziałem, że mogą wystąpić problemy.

Czekam na odpowiedź. (Tak na marginesie, znasz Ashariela? Wydaje się, ze on też pochodzi z Kwidzyna.)

Leci pomógł:).
  • +
  • -
  • 0

#6 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.12.2008 16:33

Nie nie, źle mnie zrozumiałeś :D nie zmieniałem nagród, jedynie poprawiłem kod, żeby przynajmniej dało się skompilować. Przystosowanie go to Twojej listy zajmie więcej czasu.

Widziałem już ze 4 osoby z Kwidzyna na tym forum, jednak osobiście nie znam nikogo z nich.
  • +
  • -
  • 0

#7 AdYaCh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kraina Zapomnienia
Offline

Napisano 21.12.2008 16:35

Okej, okej :).

Także czekam na śmiałka. W razie jakichś problemów może brakować niektórych lostów typu "małpa" (nie jestem pewny czy da się zmienić gracza w ten model.)
  • +
  • -
  • 0

#8 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 21.12.2008 18:24

Trzymaj

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#9 AdYaCh

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:44
  • Lokalizacja:Kraina Zapomnienia
Offline

Napisano 21.12.2008 19:38

Dzięki wielkie :) Czekam na więcej. Leci pomógł.
  • +
  • -
  • 0

#10 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 27.12.2008 21:56

Ok, załączyłem wszystkie, o które prosiłeś. Sprawdź mój poprzedni post, przetestuj dokładnie i daj znać.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych