Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Szukam 2 pluginów wywalanie ze spec po 2 min i .


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafal1813

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 21.04.2011 14:00

Szukam 2 pluginów wywalanie ze spec po 2 min i pluginu odgrywającego muzykę 10 sekund przed wybuchem bomby
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#2 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 21.04.2011 14:05

AFK KISS / KICKER - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Cvary:
afk_kicktime 150 - Po jakim czasie gracz ma być wykopany.
afk_slaytime 60 - Po jakim czasie gracz ma być zgładzony.
afk_minplayers 8 - Minimalna ilość graczy przy których ma pracować plugin.
afk_slayplayers 1 - Czy zabijać gracza gdy jest zbyt długo AFK.
afk_adminimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem jest nietykalny.
afk_adminkickimmunity 1 - Admin, gracz z immunitetem nie może być wykopany.
afk_options 1 - Wykopanie gracza po upływie dozwolonego czasu 0 - przełącza gracza na spec. następnie wykopuje.
afk_show_counter 0 - Ustaw na 0 to będzie pokazywać "AFK-Counter" od czasu do czasu.
afk_rename 1 - Zmiana nicku gracza na "[AFK] nick" kiedy jest AFK.
afk_speckick 0 - Wykopywanie graczy z spec.
afk_speckicktime 300 - Czas po jakim gracze będą wykopywani ze spec. ( dobrze uwzględnić więcej sekund ponieważ często gracze kręcą demo oszustom ).


  • +
  • -
  • 1

#3 rafal1813

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 21.04.2011 14:24

ok a ten drugi plugin macie bo ja nie mogę znaleźć
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#4 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 21.04.2011 14:56


#include <amxmodx>
#include <csx>

#define PLUGIN "Bomb Explode 3 Sounds"
#define VERSION "0.3"
#define AUTHOR "Simivar"

public bomb_exploding () {
new losowo = random_num(0)

switch(losowo) {
case 0: client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/bombaf.mp3")
}
}
#define czas 10
//

//

new g_c4timer, pointnum;
new bool:b_planted = false;

new g_msgsync;

public plugin_init()
{
/* --| Registering the plugin to show when you type amx_plugins.. */
register_plugin(PLUGIN,VERSION,AUTHOR);
/* --| Registering a little cvar to see wich servers using this plugin */
register_cvar( "be3s_version", VERSION, FCVAR_SERVER | FCVAR_SPONLY );

pointnum = get_cvar_pointer("mp_c4timer");

register_logevent("newRound", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("endRound", 2, "1=Round_End");
register_logevent("endRound", 2, "1&Restart_Round_");

g_msgsync = CreateHudSyncObj();
}

public newRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

public endRound()
{
g_c4timer = -1;
remove_task(652450);
}

public bomb_planted()
{
b_planted = true;
g_c4timer = get_pcvar_num(pointnum);
dispTime()
set_task(1.0, "dispTime", 652450, "", 0, "b");
}

public bomb_defused()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public bomb_explode()
{
if(b_planted)
{
remove_task(652450);
b_planted = false;
}

}

public dispTime()
{
if(!b_planted)
{
remove_task(652450);
return;
}


if(g_c4timer >= 0)
{
if(g_c4timer > 13) {
set_hudmessage(0, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}
else if(g_c4timer > 7) {
set_hudmessage(150, 150, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
if(g_c4timer == czas) {
set_task(0.1, "bomb_exploding", 0)
}
}
else {
set_hudmessage(150, 0, 0, -1.0, 0.80, 0, 1.0, 1.0, 0.01, 0.01, -1);
}

ShowSyncHudMsg(0, g_msgsync, "Bobma wy***rdoli za %d", g_c4timer);

--g_c4timer;
}

}

public plugin_precache()
{
precache_sound("misc/bombaf.mp3")
return PLUGIN_CONTINUE
}





plik muzyczny bombaf.mp3 ma być, takie coś na kompie znalazłem
  • +
  • -
  • 0

#5 rafal1813

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:171
  • Imię:rysiek
  • Lokalizacja:kraków
Offline

Napisano 21.04.2011 15:11

ale tego nie da się skompilować!!!
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#6 ManiaQ

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:291
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 21.04.2011 15:17

KLIK

@Frajer
switch(losowo)

Jak jest jeden sound? Nie kompiluje się, ponieważ zamiast 3 soundów jest tam 1.

@autor
Dałem Ci tą wersję co Frajer jednak dobrze działającą.
  • +
  • -
  • 0

Najnowszy CS:GO MOD: 193.33.177.54:27130 

Chcesz rozpocząć współpracę? Pisz na PW.

 

 

 


#7 Kusek

    z Wikipedii

  • Power User

Reputacja: 446
Wszechobecny

  • Postów:1 655
  • Imię:Krystian
Offline

Napisano 21.04.2011 15:17

łapaj


@ManiaQ taki znalazłem na kompie czy go używałem to nie wiem xD, lecz już zmieniłem, przecież logiczny to był błąd, tylko nie patrzyłem w kod na starcie :)

Załączone pliki


Użytkownik Frajer edytował ten post 21.04.2011 15:18

  • +
  • -
  • 0

#8 ManiaQ

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 49
Pomocny

  • Postów:291
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:Skierniewice
Offline

Napisano 21.04.2011 15:21

No to trzeba najpierw sprawdzić, aby ludzi nie wprowadzać w błąd:P
  • +
  • -
  • 0

Najnowszy CS:GO MOD: 193.33.177.54:27130 

Chcesz rozpocząć współpracę? Pisz na PW.

 

 

 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych