public PostawUfo(id)
{
if (!ilosc_klonow_gracza[id])
{
client_print(id, print_center, "Jestes zdolny postawic tylko dwa ufo!");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(inteligencja_gracza[id] < 1)
client_print(id, print_center, "Aby zwiekszyc obrazenia twoich ufo zwieksz sile");
ilosc_klonow_gracza[id]--;
new Float:origin[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_origin, origin);
new ent = create_entity("info_target");
entity_set_string(ent ,EV_SZ_classname, "Mine");
entity_set_edict(ent ,EV_ENT_owner, id);
entity_set_int(ent, EV_INT_movetype, MOVETYPE_TOSS);
entity_set_origin(ent, origin);
entity_set_int(ent, EV_INT_solid, SOLID_BBOX);
entity_set_model(ent, "models/ufo.mdl");
entity_set_size(ent,Float:{-16.0,-16.0,0.0},Float:{16.0,16.0,2.0});
set_pev( ent, pev_sequence, 0 );
set_pev(ent, pev_animtime, get_gametime() );
set_pev( ent pev_framerate, 1.0 );
drop_to_floor(ent);
entity_set_float(ent,EV_FL_nextthink,halflife_time() + 0.01) ;
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Dodano 17 kwiecień 2011 - 08:23:Z tym kodem sobie poradziłem
set_pev( ent, pev_sequence, 0 );
set_pev(ent, pev_animtime, get_gametime() );
set_pev( ent pev_framerate, 1.0 );
w
set_pev( ent pev_framerate, 1.0 );
nie było przecinka po ent
Ale nadal mam problem że model wbija mi się w ziemie i nie ma oryginalnego rozmiaru (tak jak człowiek)
Dodano 17 kwiecień 2011 - 09:31:Jeszcze jedno. Gdy ustawiam.
set_pev( ent, pev_sequence, 2 );
Nie pojawia się model a gdy daję
set_pev( ent, pev_sequence, "walk" );
Niby działa lecz się nie rusza w miejscu.