Witam. Szukam Pluginu po przez Który CT będzie mogło natychmiast rozbroić pake.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Rozbrojenie Paki w 1 sek
Temat rozp.
manipers
, 11.04.2011 14:06
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 11.04.2011 14:06
#2
Napisano 16.04.2011 06:29
Pluginu na to nie znalazłem - daj sma
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
To zmień
na:
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Powinno działać
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1=10", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
To zmień
na:
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_logevent("BombaPodlozona", 3, "2=Planted_The_Bomb");
register_event("SendAudio", "BombaRozbrojona", "a", "2&%!MRAD_BOMBDEF");
register_event("BarTime", "RozbrajaBombe", "be", "1", "1=5");
register_event("DeathMsg", "Death", "ade");
register_event("Damage", "Damage", "b", "2!=0");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("HLTV", "NowaRunda", "a", "1=0", "2=0");
Powinno działać
Użytkownik emiona1 edytował ten post 16.04.2011 06:34
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych