Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Poszukuję pluginu 1.podmienienia nazwy HE,SM,FB 2.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mariusz^^

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:44
  • Imię:mariola
  • Lokalizacja:warwaszawa
Offline

Napisano 10.04.2011 12:20

Witam !
1.Poszukuję pluginu , który dodaje nazwę do rzutu HE,SM,FB na np. takie coś. Fire In The Hole! [Będzie Boom] lub np. Fire In The Hole [Bedzie Mleko].
2.Po drugie szukam plugionu, który po strzale HS celownik podąża za strzałem w głowę np. gdy strzelimy HS z awp następ[uje szybkie pójście za kulą ekranu.
  • +
  • -
  • 0

#2 kasza

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 890
Czempion

  • Postów:4 102
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Imię
  • Lokalizacja:Lokalizacja
Offline

Napisano 10.04.2011 13:21

1.

#include <amxmodx>



#define PLUGIN_NAME "Descriptive 'Fire in the hole!'"

#define PLUGIN_VERSION "0.1"

#define PLUGIN_AUTHOR "VEN"



enum grenade {

	GRENADE_HE,

	GRENADE_FLASH,

	GRENADE_SMOKE

}



// EDITABLE: grenade description

new const g_grenade_description[_:grenade][] = {

	" [HEJDZA]",

	" [FLESZA]",

	" [SMOLKA]"

}



enum color {

	COLOR_NORMAL,

	COLOR_RED,

	COLOR_BLUE,

	COLOR_GRAY,

	COLOR_GREEN

}



// EDITABLE: grenade description text color

new const g_grenade_desccolor[_:grenade] = {

	COLOR_RED,

	COLOR_GRAY,

	COLOR_GREEN

}



new const g_grenade_weaponid[_:grenade] = {

	CSW_HEGRENADE,

	CSW_FLASHBANG,

	CSW_SMOKEGRENADE

}



#define COLORCODE_NORMAL 0x01

#define COLORCODE_TEAM 0x03

#define COLORCODE_LOCATION 0x04



new const g_color_code[_:color] = {

	COLORCODE_NORMAL,

	COLORCODE_TEAM,

	COLORCODE_TEAM,

	COLORCODE_TEAM,

	COLORCODE_LOCATION

}



new const g_color_teamname[_:color][] = {

	"",

	"TERRORIST",

	"CT",

	"SPECTATOR",

	""

}



#define RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER 5



enum radiotext_msgarg {

	RADIOTEXT_MSGARG_PRINTDEST = 1,

	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID,

	RADIOTEXT_MSGARG_TEXTTYPE,

	RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME,

	RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE,

}



new const g_required_radiotype[] = "#Fire_in_the_hole"

new const g_radiotext_template[] = "%s RZUCIL -> "



new g_msgid_saytext

new g_msgid_teaminfo



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN_NAME, PLUGIN_VERSION, PLUGIN_AUTHOR)



	register_message(get_user_msgid("TextMsg"), "message_text")



	g_msgid_saytext = get_user_msgid("SayText")

	g_msgid_teaminfo = get_user_msgid("TeamInfo")

}



public message_text(msgid, dest, id) {

	if (get_msg_args() != RADIOTEXT_MSGARG_NUMBER || get_msg_argtype(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE) != ARG_STRING)

		return PLUGIN_CONTINUE



	static arg[32]

	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_RADIOTYPE, arg, sizeof arg - 1)

	if (!equal(arg, g_required_radiotype))

		return PLUGIN_CONTINUE



	get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERID, arg, sizeof arg - 1)

	new caller = str_to_num(arg)

	if (!is_user_alive(caller))

		return PLUGIN_CONTINUE



	new clip, ammo, weapon

	weapon = get_user_weapon(caller, clip, ammo)

	for (new i; i < sizeof g_grenade_weaponid; ++i) {

		if (g_grenade_weaponid[i] == weapon) {

			static text[192]

			new pos = 0

			text[pos++] = g_color_code[COLOR_NORMAL]



			get_msg_arg_string(RADIOTEXT_MSGARG_CALLERNAME, arg, sizeof arg - 1)

			pos += formatex(text[pos], sizeof text - pos - 1, g_radiotext_template, arg)

			copy(text[++pos], sizeof text - pos - 1, g_grenade_description[i])



			new desccolor = g_grenade_desccolor[i]

			if ((text[--pos] = g_color_code[desccolor]) == COLORCODE_TEAM) {

				static teamname[12]

				get_user_team(id, teamname, sizeof teamname - 1)



				if (!equal(teamname, g_color_teamname[desccolor])) {

					msg_teaminfo(id, g_color_teamname[desccolor])

					msg_saytext(id, text)

					msg_teaminfo(id, teamname)



					return PLUGIN_HANDLED

				}

			}



			msg_saytext(id, text)



			return PLUGIN_HANDLED

		}

	}



	return PLUGIN_CONTINUE

}



msg_teaminfo(id, teamname[]) {

	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_teaminfo, _, id)

	write_byte(id)

	write_string(teamname)

	message_end()

}



msg_saytext(id, text[]) {

	message_begin(MSG_ONE, g_msgid_saytext, _, id)

	write_byte(id)

	write_string(text)

	message_end()

}


  • +
  • -
  • 0

Skillownia.com

 

 #3 [UWC3NG] Skillownia.com - 213.189.52.253:27301

 


#3 Lukasz5

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 280
Wszechwidzący

  • Postów:1 414
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:C: / WINDOWS
Offline

Napisano 10.04.2011 14:16

2. http://amxx.pl/topic...payne-awp-zoom/
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych