Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pobudzenie pluginu przez php?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 31.03.2011 23:07

Witam. Mając do dyspozycji mysql, php, amxx itd...

Jest opcja aby pobudzić przez serwer apache plugin?

Tzn na serwerze apache wykonywana jest funkcja jakaś > i event wywołany jest w pluginie i na serwerze dzieje się jakaś akcja...

Pozdrawiam.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 31.03.2011 23:15

Chcesz przesłać/pobrać sygnał do/z pluginu czy do/z serwera www?
Musiało by się to opierać na socket'ach, a to zamula serwer.
  • +
  • -
  • 1

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 01.04.2011 06:01

Ale podaj mi przykładowy kod co musi być w php-ie a co musi być w pluginie tak aby plugin czekał na info od strony.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 01.04.2011 07:13

Dokumentacja AMXX.pl: Sockets + PHP: Sockets - Manual
  • +
  • -
  • 0

#5 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2011 11:34

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem ale dla mnie można to zrobić łatwiej przy użyciu samego sql..

Zapisujemy zmienną do bazy potem robimy operacje na niej na stronie i poprostu plugin sprawdza czy zmienna spełnia warunek.
  • +
  • -
  • 0

#6 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 01.04.2011 12:41

tak ale wtedy jeżeli zrobie przez baze trzeba by było zrobić takiego taska który sprawdza czy pojawiło się coś nowego w bazie.

A ja chce taki event jak np. w przypadku podłożenia bomby...

Mógłby mi ktoś napisać kodzik do tego?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#7 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 01.04.2011 15:03

A co, swoich forwardów nie da sie zrobić? :)
  • +
  • -
  • 0

#8 Portek

    Kończymy zabawę, permanentna emerytura!

  • Przyjaciel

Reputacja: 976
Master

  • Postów:3 007
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Częstochowa
Offline

Napisano 01.04.2011 18:11

srcds rcon (Counter Strike, counterstrike) - PHP Classes
Valve RCON - PHP Classes
Source RCON Class (game, Counter Strike, counterstrike) - PHP Classes
PHP reboot ‒ srcds.com forum

Czy nawet: http://gamehostingtalk.pl/hlds-rcon-via-www-cli-t-2339.html

Drobne przeróbki i przystosujesz to do siebie, wysyłasz komendę rcon do serwera i plugin wykonuje określoną operację.
  • +
  • -
  • 1

serwer-1.png
IP: ts3.cserwerek.pl





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych