Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Polozenie = ustawianie poziomych lini.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 26.03.2011 04:04

Dołączona grafika

Uploaded with ImageShack.us

Tutaj ten czarny prostokąt to powiedzmy tunel. A czerwone kreski to zaznaczane miejsce w tym tunelu np. Tak jak rash.

I teraz:
1. Chciałbym mieć forward który wykonuje się wtedy kiedy gracz najdzie na tą kreske.
2. Chciałbym wiedzieć jak mogę ustawić np. z poziomu cs-a w którym miejscu są te kreski.
3. Chciałbym wiedzieć jak mogę w pluginie ustawić te kreski. Dobrze wiem że kreski to po prostu sprite (który już posiadam), chciałbym aby ten sprite był np. 5 razy w ciągu całej wysokości.

Czyli np. Jeżeli tunel ma 1 metr(polskie miary) czyli 100 cm dzielimy na 5 daje nam = 20. Czyli co 20 cm będzie jedna linia.

Pozdrawiam, dram.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#2 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.03.2011 11:13

1. coś takiego?
register_touch( const Touched[], const Toucher[], const function[] )
2. na zasadzie In-Game Advertisement System ?
3. musiałbyś najpierw ten tunel oznaczyć w trakcie gry(chyba że znasz jego współrzędne) a potem dzielisz go na X części - po prostu matematyka
  • +
  • -
  • 0

#3 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 26.03.2011 12:31

Hmm a funkcje do oznaczania dałoby rade napisać?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#4 mgr inż. Pavulon

    C35H60Br2N2O4

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 742
Godlike

  • Postów:6 881
  • Steam:steam
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Koniecpol
Offline

Napisano 26.03.2011 13:42

To musiało by być coś w stylu stref np. z pluginu M_Antirusher 2.6 alfa - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Nie jest to wszystko takie banalne, żeby podać funkcję - trzeba kombinować.
  • +
  • -
  • 0

#5 dram

    Wszechwidzący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 26.03.2011 18:55

Okej pokombinuje. A teraz kwestia tego typu:

Rozumiem że rejestruje w register_touch( const Touched[], const Toucher[], const function[] )

że gracz DOTKNĄŁ tych lini. I teraz pytanie.
Jak pobrać i wykonać jakiś kod Z której strony on dotknął?

Tzn "jak wraca" czy jak dopiero przechodzi.
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych