Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Modyfikacja "exp za headshot"Dodanie ścieżki do dźwięku

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 BinDer

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 22.03.2011 22:16

Witam mam problem chciałbym dodać do skryptu "exp za HS'a" (http://amxx.pl/topic...xp-za-headshot/) linijkę która ma za zadanie odtworzenie dźwięku ze ściśle określonej ścieżki o tym że został ktoś zabity HS'em. Dźwięk sam zrobie więc proszę tylko o podpowiedz jak to zrobić ewentualnie co dopisać aby to działało. Pozdrawiam BinDer
  • +
  • -
  • 0

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.03.2011 15:56

Najpierw musisz dodać plik do plugin_precache:
precache_sound("QTM_CodMod/headshot.wav");

Potem, w zależności od tego, czy jest to plik .mp3 czy .wav dodajesz:
- jeśli .mp3
client_cmd(xxx, "mp3 play sound/QTM_CodMod/headshot");

- jeśli .wav
client_cmd(xxx, "spk QTM_CodMod/headshot");

(Nie jestem pewien czy trzeba podać ścieżkę z rozszerzeniem czy bez)
Zmieniasz xxx na killer (zabójca) lub victim (ofiara) w zależności od tego, dla kogo ma być puszczany ten dźwięk. Dodajesz to np. po:
doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;

Oczywiście ścieżka do dźwięku w opisanym wyżej przypadku musi być: sound/QTM_CodMod/headshot.wav (lub .mp3).

Użytkownik Goliath edytował ten post 24.03.2011 15:57

  • +
  • -
  • 1

#3 BinDer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 24.03.2011 16:29

public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) {
        
        if(!killer || !victim || TK)
                return;
        
        if(hitplace == HIT_HEAD)
        {
                
        doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;
        client_cmd(killer, "spk QTM_CodMod/BinDer");

        client_print(killer, print_chat,"[SilentShot.pl]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs);

        }
}
Tak to ma wyglądać? Przyjmij że muzyka ma nazwe BinDer.wav

Użytkownik BinDer edytował ten post 24.03.2011 16:39

  • +
  • -
  • 0

#4 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 24.03.2011 16:43

Tak,
  • +
  • -
  • 1

#5 BinDer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:118
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Bartosz
  • Lokalizacja:Końskie
Offline

Napisano 24.03.2011 16:47

Ok dobra to na razie dzięki jak coś to napisze. Oczywiście plus dla ciebie ;) Pozdrawiam
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych