Witam mam problem chciałbym dodać do skryptu "exp za HS'a" (http://amxx.pl/topic...xp-za-headshot/) linijkę która ma za zadanie odtworzenie dźwięku ze ściśle określonej ścieżki o tym że został ktoś zabity HS'em. Dźwięk sam zrobie więc proszę tylko o podpowiedz jak to zrobić ewentualnie co dopisać aby to działało. Pozdrawiam BinDer
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Modyfikacja "exp za headshot"Dodanie ścieżki do dźwięku
Temat rozp.
BinDer
, 22.03.2011 22:16
CoD Stary
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 22.03.2011 22:16
#2
Napisano 24.03.2011 15:56
Najpierw musisz dodać plik do plugin_precache:
Potem, w zależności od tego, czy jest to plik .mp3 czy .wav dodajesz:
- jeśli .mp3
- jeśli .wav
(Nie jestem pewien czy trzeba podać ścieżkę z rozszerzeniem czy bez)
Zmieniasz xxx na killer (zabójca) lub victim (ofiara) w zależności od tego, dla kogo ma być puszczany ten dźwięk. Dodajesz to np. po:
Oczywiście ścieżka do dźwięku w opisanym wyżej przypadku musi być: sound/QTM_CodMod/headshot.wav (lub .mp3).
precache_sound("QTM_CodMod/headshot.wav");
Potem, w zależności od tego, czy jest to plik .mp3 czy .wav dodajesz:
- jeśli .mp3
client_cmd(xxx, "mp3 play sound/QTM_CodMod/headshot");
- jeśli .wav
client_cmd(xxx, "spk QTM_CodMod/headshot");
(Nie jestem pewien czy trzeba podać ścieżkę z rozszerzeniem czy bez)
Zmieniasz xxx na killer (zabójca) lub victim (ofiara) w zależności od tego, dla kogo ma być puszczany ten dźwięk. Dodajesz to np. po:
doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs;
Oczywiście ścieżka do dźwięku w opisanym wyżej przypadku musi być: sound/QTM_CodMod/headshot.wav (lub .mp3).
Użytkownik Goliath edytował ten post 24.03.2011 15:57
#3
Napisano 24.03.2011 16:29
public client_death(killer,victim,weapon,hitplace,TK) { if(!killer || !victim || TK) return; if(hitplace == HIT_HEAD) { doswiadczenie_gracza[killer] += doswiadczenie_za_hs; client_cmd(killer, "spk QTM_CodMod/BinDer"); client_print(killer, print_chat,"[SilentShot.pl]^x01 Dostales^x03 %i^x01 doswiadczenia za trafienie w glowe.", doswiadczenie_za_hs); } }Tak to ma wyglądać? Przyjmij że muzyka ma nazwe BinDer.wav
Użytkownik BinDer edytował ten post 24.03.2011 16:39
#4
Napisano 24.03.2011 16:43
Tak,
#5
Napisano 24.03.2011 16:47
Ok dobra to na razie dzięki jak coś to napisze. Oczywiście plus dla ciebie Pozdrawiam
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary
CoD Stary
Zmiana zapisu monet cod staryZmiana zapisu monet nie na klase ale jako ogół Napisany przez Jamdzam , 15.06.2019 cod stary, cod stary/nowy |
|
|
|||
|
CoD Stary
[ROZWIĄZANE] problem z klasą dostającą granat co 15 secNapisany przez Jamdzam , 10.06.2019 cod stary |
|
|
||
CoD Stary
Dodanie int, wytrzymałości do perku przedmiotuNapisany przez WirtualnyFanatyk , 26.02.2019 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
Zmiana huduCod nowy, cod stary, opisy klas HUD Napisany przez WirtualnyFanatyk , 20.10.2018 cod stary |
|
|
|||
CoD Stary
CoD Nowy vs CoD StaryNapisany przez Zaaxel , 21.11.2017 cod stary |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych