Witam, proszę o napisanie pluginu.
Co respawn dla CT pokazuje sie menu z wyborem broni.
Najpierw
Wybierz Bron:
* M4a1
* Ak47
* Mp5
* AWP
Pozniej, bo wyborze karabinu
Wybierz Pistolet:
* Usp
* Deagle
* Glock
I daje graczowi z CT bronie które wybrał.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
JB - Menu Broni
Temat rozp.
Gufinsky
, 19.03.2011 20:25
1 odpowiedź w tym temacie
#1
Napisano 19.03.2011 20:25
#2
Napisano 20.03.2011 10:31
Prosze tylko w miejsce twoja bron dac te bronie w pierwszym menu ak itp w drugim usp itp i nazwac to jakos twoj pierwszy wybor zamienic na co chcesz a tu masz spis broni itp Nazwy broni i ammo do give_item (+ speed) - AMXX.pl: Support AMX Mod X
mysle ze sam dasz rade dopasowac to do własnej potrzeby
mysle ze sam dasz rade dopasowac to do własnej potrzeby
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fun> #define PLUGIN "JB Weapons" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "michal" public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_logevent("func_round",2,"1=Round_Start") } public func_round(id) { if(cs_get_user_team(id) == CS_TEAM_CT) { menu(id) } } public menu(id) { new menu = menu_create("\rMenu Broni", "wybieranie") menu_additem(menu, "\wTwoj pierwszy wybor", "1", 0) menu_additem(menu, "\wTwoj drugi wybor", "2", 0) menu_additem(menu, "\wTwoj trzeci wybor", "3", 0) menu_additem(menu, "\wTwoj czwarty wybor", "4", 0) menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu, 0) } public wybieranie(id, menu, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ give_item(id, "twoja bron") menu2(id) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ give_item(id, "twoja bron") menu2(id) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ give_item(id, "twoja bron") menu2(id) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } case 4:{ give_item(id, "twoja bron") menu2(id) menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu) return PLUGIN_HANDLED } public menu2(id) { new menu2 = menu_create("\rDrugie bronie!:", "wybieranie2") menu_additem(menu2, "\wTwoj pierwszy wybor", "1", 0) menu_additem(menu2, "\wTwoj drugi wybor", "2", 0) menu_additem(menu2, "\wTwoj trzeci wybor", "3", 0) menu_setprop(menu2, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL) menu_display(id, menu2, 0) } public wybieranie2(id, menu2, item) { if (item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu2) return PLUGIN_HANDLED } new data[6], iName[64] new acces, callback menu_item_getinfo(menu2, item, acces, data,5, iName, 63, callback) new key = str_to_num(data) switch(key) { case 1:{ give_item(id, "twoja bron") menu_destroy(menu2) return PLUGIN_HANDLED } case 2:{ give_item(id, "twoja bron") menu_destroy(menu2) return PLUGIN_HANDLED } case 3:{ give_item(id, "twoja bron") menu_destroy(menu2) return PLUGIN_HANDLED } } menu_destroy(menu2) return PLUGIN_HANDLED }kompiluje sie normalnie
Header size: 492 bytes Code size: 2928 bytes Data size: 1340 bytes Stack/heap size: 16384 bytes; estimated max. usage=781 cells (3124 bytes) Total requirements: 21144 bytes Done.
Użytkownik speedkill123 edytował ten post 20.03.2011 10:31
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych