Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Spadochroniarz + autokampa

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 SuB

    Życzliwy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Krystian
  • Lokalizacja:Ukf
Offline

Napisano 18.03.2011 23:03

Witam,
1.Mógłby ktoś zrobić mi klase spadochroniarz (ak-47 jakis pistolecik i spadochron)?
2. Robie klasę snajper wyborowy ale nie wiem jak wpisac autokampe 1<<CSw_???
Dam plusy:D

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.03.2011 23:40

2. CSW - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 3
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 master.

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:228
  • Lokalizacja:C:\Program Files
Offline

Napisano 19.03.2011 00:17

Lap:p
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fun>
#include <colorchat>

new bool:ma_klase[33];
new bool:uzywa[33];
new pozostale_spadochrony[33];

new para_ent[33];

new const nazwa[] = " ";
new const opis[] = " ";
new const bronie = 1<<CSW_AK47 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = -5;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

public plugin_init() 
{
	register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
	
	cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
	register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}

public plugin_precache()
	precache_model("models/parachute.mdl");

public cod_class_enabled(id)
{
	ma_klase[id] = true;
	return COD_CONTINUE;
}
	
public cod_class_disabled(id)
	ma_klase[id] = false;

public cod_class_skill_used(id)
{
	if(pozostale_spadochrony[id] > 0)
	{
		if(para_ent[id])
			uzywa[id] = false;
		else
		{
			uzywa[id] = true;
			pozostale_spadochrony[id]--;
		}
	}
	else
		ColorChat(id, RED, "Wykorzystales juz wszystkie 5 spadochronow");
}
	
public client_PreThink(id)
{
	//parachute.mdl animation information
	//0 - deploy - 84 frames
	//1 - idle - 39 frames
	//2 - detach - 29 frames

	if (!is_user_alive(id) || !ma_klase[id]) return

	new Float:fallspeed = -100.0
	new Float:frame
	
	new flags = get_entity_flags(id)

	if (para_ent[id] > 0 && (flags & FL_ONGROUND)) {
		uzywa[id] = false;
		if (get_user_gravity(id) == 0.1) set_user_gravity(id, 1.0)

		if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) != 2) {
			entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 2)
			entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
			entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.0)
			return
		}

		frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 2.0
		entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
		entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

		if (frame > 254.0) {
			remove_entity(para_ent[id])
			para_ent[id] = 0
		}
	}

	if (uzywa[id]) {

		new Float:velocity[3]
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

		if (velocity[2] < 0.0) {

			if(para_ent[id] <= 0) {
				para_ent[id] = create_entity("info_target")
				if(para_ent[id] > 0) {
					entity_set_string(para_ent[id],EV_SZ_classname,"parachute")
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_aiment, id)
					entity_set_edict(para_ent[id], EV_ENT_owner, id)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_movetype, MOVETYPE_FOLLOW)
					entity_set_model(para_ent[id], "models/parachute.mdl")
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 0)
					entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
					entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
				}
			}

			if (para_ent[id] > 0) {

				entity_set_int(id, EV_INT_sequence, 3)
				entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 1)
				entity_set_float(id, EV_FL_frame, 1.0)
				entity_set_float(id, EV_FL_framerate, 1.0)
				set_user_gravity(id, 0.1)

				velocity[2] = (velocity[2] + 40.0 < fallspeed) ? velocity[2] + 40.0 : fallspeed
				entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity)

				if (entity_get_int(para_ent[id],EV_INT_sequence) == 0) {
					
					frame = entity_get_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1) + 1.0
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_fuser1,frame)
					entity_set_float(para_ent[id],EV_FL_frame,frame)

					if (frame > 100.0) {
						pozostale_spadochrony[id]--;
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_animtime, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_framerate, 0.4)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_sequence, 1)
						entity_set_int(para_ent[id], EV_INT_gaitsequence, 1)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_frame, 0.0)
						entity_set_float(para_ent[id], EV_FL_fuser1, 0.0)
					}
				}
			}
		}
		else if (para_ent[id] > 0) {
			remove_entity(para_ent[id])
			set_user_gravity(id, 1.0)
			para_ent[id] = 0
		}
	}
	else if (para_ent[id] > 0 ) {
		remove_entity(para_ent[id])
		set_user_gravity(id, 1.0)
		para_ent[id] = 0
	}
}
public ResetHUD(id)
{
	uzywa[id] = false;
	pozostale_spadochrony[id] = 100;
}

  • +
  • -
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych