Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Sprite na celowniku


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 GoldeN

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 18.03.2011 16:48

Witam. Jak powinny być pobrane koordy i wywołane, b sprite stworzyć tam, gdzie mamy celownik? Czyli celuje na ziemie to na ziemi się pojawia itd.?

#2 stasekstaskowy

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:339
  • GG:
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 18.03.2011 16:53

AMX Mod X - Half-Life Scripting for Pros!
  • +
  • -
  • 2
Moja oferta
- Nowe itemy, klasy, questy dla COD mod'a
- Pisanie, Edytowanie oraz Naprawianie pluginów
Kontakt PW lub Na stronce
Pomoglem? Odwdziecz sie daj Dołączona grafika

#3 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 18.03.2011 17:46

Teraz który koord (X,Y,Z) wyznacza jak daleko? Czyli jeżeli wskazany koord jest za daleki to ma ustawić mniejszy.

I jak mogę sprawdzić, czy na celowniku mam przeciwnika i pobrać graczy wokół tego wyszukanego przeciwnika?

Użytkownik GoldeN edytował ten post 18.03.2011 18:36


#4 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6 553
Godlike

  • Postów:11 976
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 18.03.2011 19:18

#include<xs>
new iOrigin[3];
	get_user_origin(id, iOrigin, 3);
	
	new Float:fEOrigin[3];
	IVecFVec(iOrigin, fEOrigin);
	
	new Float:fOrigin[3];
	pev(id, pev_origin, fOrigin);
	
	new Float:fDistance;
	xs_vec_sub(fEOrigin, fOrigin, fEOrigin);
	fDistance = vector_length(fEOrigin);
	if(fDistance > 250.0){
                    //punkt wskazywany jest dalej niz 250 unitow od gracza
        }

Dokumentacja AMXX.pl: Core >> amxmodx > get_user_aiming

zalezy co masz na mysli wokol tak szczerze to kazdy gracz jest wokół jakiegoś gracza
  • +
  • -
  • 1

#5 GoldeN

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 69
Pomocny

  • Postów:676
  • Imię:Kamil
  • Lokalizacja:DG
Offline

Napisano 18.03.2011 19:24

Okej. Myślę, że za pomocą get_user_aiming(id) pobiorę koordy przeciwnika i na podstawie tych koordów sprawdzę dookoła, czy kogoś nie ma.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych