Half time na mp_timelimit
Kivi
17.03.2011
Witam!
Poszukuje pluginu do condition zero ktory, bedzie zamienial druzyny po uplywie polowy czasu zalozonego w mp_timelimit. Znalazlem ten [REQ] Team switch after half-time of mp_timelimit or after a certain time - AlliedModders Niestety po wystartowaniu serwera z tym pluginem, druzyny sa przelaczane caly czas (czyli mniej wiecej co sekunde przezuca z T do CT i spowrotem.) Czy moglby ktos rzucic okiem na zalaczone .sma i powiedziec mi co moze powodowac takie zachowanie? I drugie pytanie czy daloby sie zrobic tak zeby przenosil ilosc zwyciestw razem z graczami?(moze istnieje juz taki plugin).
Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam!
Poszukuje pluginu do condition zero ktory, bedzie zamienial druzyny po uplywie polowy czasu zalozonego w mp_timelimit. Znalazlem ten [REQ] Team switch after half-time of mp_timelimit or after a certain time - AlliedModders Niestety po wystartowaniu serwera z tym pluginem, druzyny sa przelaczane caly czas (czyli mniej wiecej co sekunde przezuca z T do CT i spowrotem.) Czy moglby ktos rzucic okiem na zalaczone .sma i powiedziec mi co moze powodowac takie zachowanie? I drugie pytanie czy daloby sie zrobic tak zeby przenosil ilosc zwyciestw razem z graczami?(moze istnieje juz taki plugin).
Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam!
Attached Files
DarkGL
17.03.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HalfTime TeamSwap" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "SHUSTAS" #define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(float(get_cvar_num("mp_timelimit"))/2.0, "SwapTeams", 0); } public SwapTeams() { new players[32], num get_players(players, num) new player for(new i = 0; i < num; i++) { player = players[i] cs_set_user_team(player, cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT:CS_TEAM_T) fm_DispatchSpawn(player) } client_print(0, print_center, "TEAMS ARE BEING SWAPPED"); }
Kivi
17.03.2011
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #include <cstrike> #include <fakemeta> #define PLUGIN "HalfTime TeamSwap" #define VERSION "1.1" #define AUTHOR "SHUSTAS" #define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1) public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) set_task(float(get_cvar_num("mp_timelimit"))/2.0, "SwapTeams", 0); } public SwapTeams() { new players[32], num get_players(players, num) new player for(new i = 0; i < num; i++) { player = players[i] cs_set_user_team(player, cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT:CS_TEAM_T) fm_DispatchSpawn(player) } client_print(0, print_center, "TEAMS ARE BEING SWAPPED"); }
Niestety plugin nie dziala tak jak bym tego chcial. Nie zamienia stron po polowie czasu; po zmianie mapy, zamienia strony nie dajac mozliwosci wyboru po czym trace kontrole nad postacia.