←  Problemy

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Half time na mp_timelimit

Locked

  • +
  • -
Kivi's Photo Kivi 17.03.2011

Witam!

Poszukuje pluginu do condition zero ktory, bedzie zamienial druzyny po uplywie polowy czasu zalozonego w mp_timelimit. Znalazlem ten [REQ] Team switch after half-time of mp_timelimit or after a certain time - AlliedModders Niestety po wystartowaniu serwera z tym pluginem, druzyny sa przelaczane caly czas (czyli mniej wiecej co sekunde przezuca z T do CT i spowrotem.) Czy moglby ktos rzucic okiem na zalaczone .sma i powiedziec mi co moze powodowac takie zachowanie? I drugie pytanie czy daloby sie zrobic tak zeby przenosil ilosc zwyciestw razem z graczami?(moze istnieje juz taki plugin).



Z gory dziekuje za pomoc. Pozdrawiam!

Attached Files

Quote

  • +
  • -
DarkGL's Photo DarkGL 17.03.2011


#include <amxmodx>

#include <amxmisc>

#include <cstrike>

#include <fakemeta>



#define PLUGIN "HalfTime TeamSwap"

#define VERSION "1.1"

#define AUTHOR "SHUSTAS"

#define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)



public plugin_init() {

	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)

	

	set_task(float(get_cvar_num("mp_timelimit"))/2.0, "SwapTeams", 0);

}



public SwapTeams() {

		new players[32], num

		get_players(players, num)

	

		new player

		for(new i = 0; i < num; i++)

		{

			player = players[i]

			cs_set_user_team(player, cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT:CS_TEAM_T)

			fm_DispatchSpawn(player)

		}

		client_print(0, print_center, "TEAMS ARE BEING SWAPPED");

}
Quote

  • +
  • -
Kivi's Photo Kivi 17.03.2011

#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>

#define PLUGIN "HalfTime TeamSwap"
#define VERSION "1.1"
#define AUTHOR "SHUSTAS"
#define fm_DispatchSpawn(%1) dllfunc(DLLFunc_Spawn, %1)

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	
	set_task(float(get_cvar_num("mp_timelimit"))/2.0, "SwapTeams", 0);
}

public SwapTeams() {
		new players[32], num
		get_players(players, num)
	
		new player
		for(new i = 0; i < num; i++)
		{
			player = players[i]
			cs_set_user_team(player, cs_get_user_team(player) == CS_TEAM_T ? CS_TEAM_CT:CS_TEAM_T)
			fm_DispatchSpawn(player)
		}
		client_print(0, print_center, "TEAMS ARE BEING SWAPPED");
}




Niestety plugin nie dziala tak jak bym tego chcial. Nie zamienia stron po polowie czasu; po zmianie mapy, zamienia strony nie dajac mozliwosci wyboru po czym trace kontrole nad postacia.
Quote
Locked