Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Błąd z Logami DiabloSerwer się resetuje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karmi1

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 14.03.2011 23:55

A więc czasami serwer mi się resetuje. Daję tutaj link do logów z dnia 14.03 - http://wklej.org/id/493076/

public client_PreThink ( id )
{
new button2 = get_user_button(id);

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Minotaur || player_mag_latarka[id])) {
new num1, num2, num3
num1=random_num(0,2)
num2=random_num(-1,1)
num3=random_num(-1,1)
flashlight_r+=1+num1
if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
flashlight_g+=1+num2
if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
flashlight_b+=-1+num3
if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id,origin,3);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY); - Linijka 1767
write_byte(27); // TE_DLIGHT
write_coord(origin[0]); // X
write_coord(origin[1]); // Y
write_coord(origin[2]); // Z
write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
write_byte(flashlight_r); // R
write_byte(flashlight_g); // G - Linijka 1774
write_byte(flashlight_B); // B
write_byte(1); // life
write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
message_end();

new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0) && player_mag_alatarka[index1]==0 && player_class[index1]!=Andariel)
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}


Czy wie ktoś o co chodzi? I jak to napraiwć?
  • +
  • -
  • 0

#2 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.03.2011 08:46

To Twój cały "client_PreThink"? Spróbuj tak
public client_PreThink ( id )
{
if(!is_user_alive(id))
return PLUGIN_CONTINUE;

new button2 = get_user_button(id);

if(flashlight[id] && flashbattery[id] && (get_cvar_num("flashlight_custom")) && (player_class[id] == Minotaur || player_mag_latarka[id])) {
new num1, num2, num3
num1=random_num(0,2)
num2=random_num(-1,1)
num3=random_num(-1,1)
flashlight_r+=1+num1
if (flashlight_r>250) flashlight_r-=245
flashlight_g+=1+num2
if (flashlight_g>250) flashlight_g-=245
flashlight_b+=-1+num3
if (flashlight_b<5) flashlight_b+=240
new origin[3];
get_user_origin(id,origin,3);
message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);
write_byte(27); // TE_DLIGHT
write_coord(origin[0]); // X
write_coord(origin[1]); // Y
write_coord(origin[2]); // Z
write_byte(get_cvar_num("flashlight_radius")); // radius
write_byte(flashlight_r); // R
write_byte(flashlight_g); // G
write_byte(flashlight_b); // B
write_byte(1); // life
write_byte(get_cvar_num("flashlight_decay")); // decay rate
message_end();

new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if(index1!=54 && is_user_connected(index1)) {
if(get_user_team(id) != get_user_team(index1) && player_mag_alatarka[index1] == 0 && player_class[index1] != Andariel) {
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}

Użytkownik sebul edytował ten post 15.03.2011 09:01

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo


#3 Karmi1

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:61
  • Lokalizacja:Gdańsk
Offline

Napisano 15.03.2011 10:55

Przepraszam pomyłka :D Tutaj daje cały : Wklejka #493159 | Wklej.org

W logach mowa o linijkach :

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);

oraz

write_byte(flashlight_g); // G

Użytkownik Karmi1 edytował ten post 15.03.2011 10:59

  • +
  • -
  • 0

#4 ^^^Deed

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 15
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:LondYn
Offline

Napisano 15.03.2011 15:08

[Tutorial] Problem z naświetlaniem Ninji? Znaczek widoczności! - AMXX.pl: Support AMX Mod X
W tym poście jest wszystko wyjaśnione, też miałem ten problem.
  • +
  • -
  • 0
80.72.37.13:27060 - Diablo Mod jakiego nigdy nie widziałeś!

#5 sebul

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 035
Godlike

  • Postów:5 411
  • Steam:steam
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:Ostrołęka
Offline

Napisano 15.03.2011 18:54

Przepraszam pomyłka :D Tutaj daje cały : Wklejka #493159 | Wklej.org

W logach mowa o linijkach :

message_begin(MSG_BROADCAST,SVC_TEMPENTITY);

oraz

write_byte(flashlight_g); // G

To, że w logach mówi, że to wina tych linijek nie musi koniecznie oznaczać, że tam jest jakiś błąd, błąd może być trochę wcześniej, albo trochę później.
Zamiast
		new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if ((get_user_team(id)!=get_user_team(index1)) && (index1!=0) && player_mag_alatarka[index1]==0 && player_class[index1]!=Andariel)
{
if ((index1!=54) && (is_user_connected(index1))) set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}

daj
		new index1, bodypart1
get_user_aiming(id,index1,bodypart1)
if(index1!=54 && is_user_connected(index1)) {
if(get_user_team(id) != get_user_team(index1) && player_mag_alatarka[index1] == 0 && player_class[index1] != Andariel) {
set_user_rendering(index1,kRenderFxGlowShell,flashlight_r,flashlight_g,flashlight_b,kRenderNormal,4)
remove_task(TASK_FLASH_LIGHT+index1);
set_task(7.5, "un_rander",TASK_FLASH_LIGHT+index1)
//set_task(15.0,"un_rander",TASK_NAME,index1)
}
}

  • +
  • -
  • 0

Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych