Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

StatyStyki ( Przerobienie )Next Strona


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Damex

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:98
  • GG:
  • Imię:Damian
  • Lokalizacja:Belsk
Offline

Napisano 12.03.2011 16:45

Siema . Mam do kogoś prośbę . o tuż chcę żeby ktoś przerobił mi Statystki
Co chcesz przerobić ?.
Chcę zrobić następną stronę po to aby było można szybko rozdzielić statystki .
proszę okorzystanie z przykładów ity oraz siły . Bo nie wiem jak zrobić next stronę .

1. Tu ma zostać
2. To też ma zostać
3. To też ma zostać
4. To też ma zostać
5. To też ma zostać
6. To też ma zostać
7. Wszystko w inteligencję
8. Wszystko w Siłe
9. Nastepna strona

1. Wszystko w Zrecznosc
2. Wszystko w zwinność
3. Wszystko w Panerz
4. Wszystko w Kradziez


Kod który trzeba przerobić .
public skilltree(id)
{
	new text[513] 
	new keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)
	
	
	format(text, 512, "\yWybierz Staty- \rPunkty: %i^n^n\w1. Inteligencja [%i] [Wieksze obrazenia czarami]^n\w2. Sila [%i] [Wiecej zycia]^n\w3. Zrecznosc [%i] [Bronie zadaja ci mniejsze obrazenia]^n\w4. Zwinnosc [%i] [Szybciej biegasz i magia zadaje ci mniejsze obrazenia]^n\w5. pancerz [%i] [Dostajesz dodatkowa obrone]^n\w6. kradziez [%i] [Kradniez pienidzy od gracza] ^n\w7. Wszystko w Inteligencje ^n\w8. Wszystko w sile ^n\w9. Wszystko w zrecznosc ^n\w0. Wszystko w zwinosc ",
        player_point[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_agility[id],player_dextery[id],player_armor[id],player_b_theif[id])
	
	keys = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<8)|(1<<9)|
	show_menu(id, keys, text) 
	return PLUGIN_HANDLED  
} 


public skill_menu(id, key) 
{ 
      new max_skill=2500
	switch(key) 
	{ 
		case 0: 
		{	
			if (player_intelligence[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_intelligence[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
			
		}
		case 1: 
		{	
			if (player_strength[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2	
				player_strength[id]+=2
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
		}
		case 2: 
		{	
			if (player_agility[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_agility[id]+=2
				player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
			
		}
		case 3: 
		{	
			if (player_dextery[id]<max_skill){
				player_point[id]-=2
				player_dextery[id]+=2
				set_speedchange(id)
			}
			else client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
                }
                case 4: 
                {       
                        if (player_armor[id]<max_skill)
                        {
                         player_point[id]-=100
                         player_armor[id]+=100
                         set_armorchange(id)
                        }
                        else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom pancerza osiagniety")
                }
                case 5: 
                {       
                        if (player_b_theif[id]<max_skill)
                        {
                         player_point[id]-=100
                         player_b_theif[id]+=100
                        }
                        else client_print(id,print_center,"Maksymalny poziom kradziezy osiagniety")
                }
                case 6: 
		{	
			if (player_point[id]+player_intelligence[id] <= max_skill)
				{
					player_intelligence[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_intelligence[id]
					player_intelligence[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom inteligencji osiagniety")
				}
		}
		case 7: 
		{	
			if (player_point[id]+player_strength[id] <= max_skill)
				{
					player_strength[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_strength[id]
					player_strength[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom sily osiagniety")
				}
		}
		case 8: 
		{	
			if (player_point[id]+player_agility[id]<max_skill)
				{
					player_agility[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_agility[id]
					player_agility[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zrecznosci osiagniety")
				}
			player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/100)

		}
		case 9: 
		{	
			if (player_point[id]+player_dextery[id]<max_skill)
				{
					player_dextery[id]+=player_point[id]
					player_point[id]=0
				}
			else
				{
					player_point[id]-=max_skill-player_dextery[id]
					player_dextery[id]=max_skill
					client_print(id,print_center,"Maxymalny poziom zwinnosci osiagniety")
				}
			set_speedchange(id)
		}

	}
	
	if (player_point[id] > 0) 
		skilltree(id)
	
	
	return PLUGIN_HANDLED
}

Użytkownik Damex edytował ten post 12.03.2011 18:04

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych