Witam. Jak wyglądałaby funkcja, która włącza się jeżeli gracz ma daną zmienną, gdy ma tą zmienną, to losuje jednego gracza z przeciwnej drużyny i wyświetla na chatcie kogo wylosowało?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Losowanie gracza względem zmiennej.
Temat rozp.
GoldeN
, 09.03.2011 15:55
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 09.03.2011 15:55
#2
Napisano 09.03.2011 16:14
Co rozumiesz poprzez zmienną? Samo losowanie można rozwiązać przy pomocy choćby random_num
IP: ts3.cserwerek.pl
#3
Napisano 09.03.2011 16:17
Jeżeli gracz ma zmienną np:
To ma wylosować jedną osobę z przeciwnego teamu i tej osobie nadać:
zmienna[id] == true;
To ma wylosować jedną osobę z przeciwnego teamu i tej osobie nadać:
przeciwnik[id] = true;
#4
Napisano 14.03.2011 21:50
Wklejka 13001357942873 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
wątpię by o takie coś Ci chodziło, ale będę mógł się wykazać jak opiszesz swój pomysł jednoznacznie
wątpię by o takie coś Ci chodziło, ale będę mógł się wykazać jak opiszesz swój pomysł jednoznacznie
#5
Napisano 14.03.2011 23:17
Przypuśćmy. Mamy 20 osób na serwerze, 10 w CT, 10 w TT.
Dwie osoby w CT mają zmienną "posiadam_zmienną[index] = true" i jedna osoba w TT ma identyczną zmienną "posiadam_zmienną[index] = true".
Przy starcie nowej rundy mają tą zmienną i wtedy następuje losowanie.
Dla każdego gracza ze zmienną "posiadam_zmienną[index] = true" (dla CT, a jest ich dwóch) losowany jest z przeciwnej drużyny gracz który przyjmie zmienną np "ofiara[index] = true"
Czyli:
Dla tych dwóch graczy z CT losowani są dwóch graczy z TT.
Dla tego jednego gracza z TT jest losowany jeden gracz z CT.
Po prostu gracz który ma daną zmienną dobierany jest gracz z przeciwnej drużyny z inną zmienną (jego victim)
Dodano 18 marzec 2011 - 00:20:
Pomoże ktoś?
Dwie osoby w CT mają zmienną "posiadam_zmienną[index] = true" i jedna osoba w TT ma identyczną zmienną "posiadam_zmienną[index] = true".
Przy starcie nowej rundy mają tą zmienną i wtedy następuje losowanie.
Dla każdego gracza ze zmienną "posiadam_zmienną[index] = true" (dla CT, a jest ich dwóch) losowany jest z przeciwnej drużyny gracz który przyjmie zmienną np "ofiara[index] = true"
Czyli:
Dla tych dwóch graczy z CT losowani są dwóch graczy z TT.
Dla tego jednego gracza z TT jest losowany jeden gracz z CT.
Po prostu gracz który ma daną zmienną dobierany jest gracz z przeciwnej drużyny z inną zmienną (jego victim)
Dodano 18 marzec 2011 - 00:20:
Pomoże ktoś?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych