Siemka
modele istnieja w 2 plikach ze tak powiem w v_xxxx.mdl i p_xxxx.mdl
wie ktos jak przerobic plik v_xxxxx.mdl na p_xxxxxx.mdl badz odwrotnie?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
jak przerobic modele?
Temat rozp.
jace
, 08.03.2011 22:12
5 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 08.03.2011 22:12
#2
Napisano 08.03.2011 22:40
Bierzesz zmień nazwe i dajesz zamiast "v" "p". Możesz też tutaj: GHW Weapon Replacement 1.3 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
#3
Napisano 08.03.2011 22:43
@up jasneee
3ds max/blender/milkshape i zmieniasz hitboxy modeli czy cos takiego niestety ja juz nie mysle o tej porze
3ds max/blender/milkshape i zmieniasz hitboxy modeli czy cos takiego niestety ja juz nie mysle o tej porze
#4
Napisano 08.03.2011 22:46
Kolegi wyżej posłuchaj, ja p_ v_ w_ podmieniłem wszystko jako v_ i teraz jak wyrzucam broń, to razem z rękoma
#5
Napisano 09.03.2011 08:13
zmiana nazwy nic nie da bo ja mam plugin knife mod i chce podmienic tam modele nozy gdy zmieniam nazwe to widac dodatkowe rece badz jakoms rure wystajaca z ciala
to trzeba jakos inaczej zmienic
to trzeba jakos inaczej zmienic
#6
Napisano 09.03.2011 14:57
Heh. Modele v_ i p_ to dwa zupełnie inne modele. Cytuję z innego tematu:
Więc jeśli w ogóle nie znasz się na modelowaniu 3D, to lepiej tego nie ruszaj. Nie ma prostej metody, żeby to zmienić. (Uprzedzam pytanie - ja ci tego nie zrobię, bo ledwo umiem włączyć Blendera .) I najlepiej usuń w tym knife modzie wpis odpowiedzialny za zmianę modelu p_. Jeżeli nie wiesz, jak to zrobić, wrzuć na forum .sma to ci pomogę.- v_* jest to model, który widzimy my z perspektywy 1. osoby,
- p_* jest to model broni w naszych rękach, jaki widzą inni gracze,
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych